Cyberpunk 2077-uppdatering frestar med "hett efterlängtade gameplay-element"

Robot
Cyberpunk 2077-uppdatering frestar med "hett efterlängtade gameplay-element"

Vilka redogör CD Projekt för i ny live-stream.

#cyberpunk-2077


Medlem

Heh, vet inte om något är "hot and anticipated" om det är en hemlighet

Hursom, mer 77 är bättre 77 så inväntar streamen nu!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

3rd person mode?....
Det har jag saknat sedan dag 1...
Men kanske är ensam om det.

Medlem
Skrivet av xdrive:

3rd person mode?....
Det har jag saknat sedan dag 1...
Men kanske är ensam om det.

Du är nog inte ensam men det är ett förstapersonspel och lär nog förbli det.
Personligen är jag glad för det, tycker inte spel som erbjuder både och gör något av dem bra.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

3rd person hade varit Nice om de gör det riktigt jävla bra men krävs nog extrem mängd arbete gissar jag. Rockstar är de enda som lyckats bra imo.

Medlem

Wall running?

Medlem
Skrivet av powerbuoy:

3rd person hade varit Nice om de gör det riktigt jävla bra men krävs nog extrem mängd arbete gissar jag. Rockstar är de enda som lyckats bra imo.

Lär nog få göra om hela spelet om det skulle funka.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av powerbuoy:

3rd person hade varit Nice om de gör det riktigt jävla bra men krävs nog extrem mängd arbete gissar jag. Rockstar är de enda som lyckats bra imo.

Tycker det fungerat bra i Elder Scrolls, Fallout och Starfield också. Fanns i Witcher 3 också om jag inte missminner mig. Sant att det kräver mer arbete men personligen tycker jag upplevelsen av rpg-spel blir sämre när jag inte kan se min gubbe utan enbart hand/arm/vapen. Föredrar att kunna växla mellan lägena.

Medlem
Skrivet av oldfatbaldguy:

Tycker det fungerat bra i Elder Scrolls, Fallout och Starfield också. Fanns i Witcher 3 också om jag inte missminner mig. Sant att det kräver mer arbete men personligen tycker jag upplevelsen av rpg-spel blir sämre när jag inte kan se min gubbe utan enbart hand/arm/vapen. Föredrar att kunna växla mellan lägena.

Kan inte hålla med om Bethesda-spelen. Så sjukt stela animationer. Witcher 3 var väl enbart 3rd person?

Medlem

Släpps det också fysiskt?

Medlem
Skrivet av powerbuoy:

Kan inte hålla med om Bethesda-spelen. Så sjukt stela animationer. Witcher 3 var väl enbart 3rd person?

Stämmer bra.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av powerbuoy:

Kan inte hålla med om Bethesda-spelen. Så sjukt stela animationer. Witcher 3 var väl enbart 3rd person?

Det e ok, man får tycka olika 😊
Ah, så var det ja med Witcher 3, tack ☺️

Medlem

Sammanfatting av större grejer i 2.1
https://www.reddit.com/r/cyberpunkgame/comments/188ewd0/updat...

  • Full metro system

  • Radio on foot

  • Smasher now has sandy

  • Replayable car races

  • New motorcycles

  • New Johnny car

  • Throwing knives usable on motorcycles

  • Motorcycles physics changes, can now do flips

  • Gang chases (I believe similar to police chases)

  • New accessibility settings tab

  • Hangouts with romantic partners

Trevligt, nu känns det som att spelet släpps "på riktigt".


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skägg.
10 Chambers

Varför är folk så taggade på ett tunnelbanesystem?


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Varför är folk så taggade på ett tunnelbanesystem?

Ett roligare sätt att snabbresa som låter de som vill rollspela och avnjuta staden.

Vet dock inte om det varit särskilt efterfrågat men är iaf rätt uppskattad nyhet!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Varför är folk så taggade på ett tunnelbanesystem?

Är väl mer att de äntligen släpper tunnelbanan som visades upp i E3 trailern från 2018.
Antar att många blev besvikna när tunnelbanan inte fanns med när spelet väl släpptes.


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

För den som vill se vad dom gick igenom.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Varför är folk så taggade på ett tunnelbanesystem?

Är jag ensam om att tråna efter blåa linjen när jag gejmar, alltså?


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Testpilot

Fantastiskt, 2.1-versionen är nästan vad man kan kalla det kompletta spelet nu då.

Synd att man redan hunnit tröttna tiofaldigt på allt vad berör CP77..


signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Medlem
Skrivet av Stripe:

Släpps det också fysiskt?

Vad, en patch på skiva?

Skribent
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Varför är folk så taggade på ett tunnelbanesystem?

Undrar också det? Åka tunnelbana i verkligheten är ju ett nödvändigt ont, hade jag kunnat teleportera istället hade jag gjort det. 😅


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Varför är folk så taggade på ett tunnelbanesystem?

Skrivet av Soulless:

Ett roligare sätt att snabbresa som låter de som vill rollspela och avnjuta staden.

Vet dock inte om det varit särskilt efterfrågat men är iaf rätt uppskattad nyhet!

Skrivet av maniac:

Är väl mer att de äntligen släpper tunnelbanan som visades upp i E3 trailern från 2018.
Antar att många blev besvikna när tunnelbanan inte fanns med när spelet väl släpptes.

Om tunnelbanan hade funnits vid release hade det varit väldigt trevligt. Coolt sätt att uppleva staden på för första gången.
Nu så här långt senare vet jag inte om jag bryr mig så mycket och då är jag ett väldigt stort fan av spelet.
Visst är det trevligt att det läggs till. Men för någon som spelet det tidigare och känner till staden så är det lite whatever. Kan prova en gång men varför ska jag använda den när alla andra typer av transportmedel är bättre.

Men kul för de som spelar för första gången!

Medlem

Nu spelar jag inte Cyberpunk 2077 själv men alltid positivt med fler uppdateringar och känner att de hade kunnat fortsätta uppdatera det här spelet med nya expansioner i 10 år till istället för att skapa ett helt nytt spel fortsätta expandera på det här varje år under lång tid framöver det känner jag med andra spel som jag spelar som är single player att jag hellre hade viljat att de byggde vidare på ett spel istället för att släppa nya.

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Vad, en patch på skiva?

Nä, jag tänkte mer på Ultimate Edition men nvm.

Medlem

Oooh, skall de äntligen fixa 2d-sprites bilarna som man ser på avstånd som sedan magiskt försvinner när de kommer nära? Helt otroligt att detta kom med i release. Än mer otroligt att det fått "leva" vidare i spelet utan att lagas.

Medlem
Skrivet av powerbuoy:

3rd person hade varit Nice om de gör det riktigt jävla bra men krävs nog extrem mängd arbete gissar jag. Rockstar är de enda som lyckats bra imo.

Vettefan om dom lyckats bra med 3de person. Sämre kontroll får man fan leta efter. Skulle nog säga att rockstars implementering av 3de pesons kamera är något av de sämsta som gjorts.

Medlem
Medlem

Turn based 🙂

Medlem
Skrivet av Fulci:

Sammanfatting av större grejer i 2.1
https://www.reddit.com/r/cyberpunkgame/comments/188ewd0/updat...

  • Full metro system

  • Radio on foot

  • Smasher now has sandy

  • Replayable car races

  • New motorcycles

  • New Johnny car

  • Throwing knives usable on motorcycles

  • Motorcycles physics changes, can now do flips

  • Gang chases (I believe similar to police chases)

  • New accessibility settings tab

  • Hangouts with romantic partners

Flips, men inte bakhjula

12
Skriv svar