GTA VI-trailern släpps nästa vecka

Medlem

Inte alls hypad. Tror jag blivit bränd för många gånger med releasedatum åt helvete för långt fram efter första trailern.

Medlem

Verkar som trailern är läckt :
https://twitter.com/LorettaKrypto/status/1730593906381709554?...

Ser äkta ut, varning för spoiler om denna nu är äkta.

Medlem
Skrivet av radiuz:

Verkar som trailern är läckt :
https://twitter.com/LorettaKrypto/status/1730593906381709554?...

Ser äkta ut, varning för spoiler om denna nu är äkta.

Ser rätt äkta ut faktiskt, men måste säga att karaktärerna låter rätt tråkiga, långt ifrån Trevor Philips iaf :). Snubben som pratar låter lite som en AI faktiskt, men undra vilket spel dom visar i sådana fall om det inte är äkta, vissa sekvenser ser lite dåliga och skumma ut.

Medlem

Taggad som fa-an!

MrU
Medlem
Skrivet av radiuz:

Verkar som trailern är läckt :
https://twitter.com/LorettaKrypto/status/1730593906381709554?...

Ser äkta ut, varning för spoiler om denna nu är äkta.

Nej, såg väl rätt lam ut 😊 Fake

Skribent
Skrivet av radiuz:

Verkar som trailern är läckt :
https://twitter.com/LorettaKrypto/status/1730593906381709554?...

Ser äkta ut, varning för spoiler om denna nu är äkta.

Den använder klipp och assets från fan made-grejer. Så jag säger fake.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem
Skrivet av radiuz:

Verkar som trailern är läckt :
https://twitter.com/LorettaKrypto/status/1730593906381709554?...

Ser äkta ut, varning för spoiler om denna nu är äkta.

Inledande scenen är definitivt en CJ4 fångad i MSFS.

Edit: Sista också, fast en 747:a.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem
Skrivet av radiuz:

Verkar som trailern är läckt :
https://twitter.com/LorettaKrypto/status/1730593906381709554?...

Ser äkta ut, varning för spoiler om denna nu är äkta.

Jag tror det är fake men man får väl se.

Medlem
Skrivet av radiuz:

Verkar som trailern är läckt :
https://twitter.com/LorettaKrypto/status/1730593906381709554?...

Ser äkta ut, varning för spoiler om denna nu är äkta.

Jag tror det är fake och det där twitter kontot var skumt tycker jag…

Medlem

Trycker nog X för tvek på den trailern

Medlem

Denna var rolig 🤣


signatur

Nothing is power without Control

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Inte alls hypad. Tror jag blivit bränd för många gånger med releasedatum åt helvete för långt fram efter första trailern.

Lite hypad över se trailern ändå? Även om det med stor sannolikhet släpps sent 2025.

Medlem
Medlem
Skrivet av nils45:

Lite hypad över se trailern ändå? Även om det med stor sannolikhet släpps sent 2025.

Njae egentligen inte.
Släpps det 2025 hade de kunnat släppt trailern 2024 som tidigast i min mening. Vi får se när det bär av helt enkelt.

Medlem

Även om vissa delar ur trailern skulle kunna se trovärdiga ut, så ser det överlag fake ut.

Backgrundsröster låter ju helt tamma, som om de läser direkt från ett script utan någon känsla. Påminner om youtubern Yongyea, som röstar Kiryu i nästa Yakuza, och fått enorm kritik för sin insats som låter helt monoton jämfört med den japanska motparten. Tur jag alltid spelar på japanska för inlevelsen.

https://twitter.com/YongYea/status/1722333842344980675/mediaV...

Sista scenen ur trailern ser ut att vara från L.A.

Medlem

Inte sådär speciellt intresserad av trailers då de inte har speciellt mycket med spelet att göra egentligen... de är i 9 fall av 10 ganska totalt intetsägande eftersom de inte visar något gameplay whatsoever.

Skillnad när det handlar om filmer... helt annan sak. Finns förvisso några undantag, då speltrailers faktiskt visar riktigt gameplay. Tyvärr är de ju få...

Medlem

Gissning: Svepande bilder över en eller flera säkert snygga stadsmiljöer. Några sladdande bilar och en berättarröst som säger något som låter lite coolt.

Spelet blir säker bra. Men det är jäkligt höga odds på första trailern inhåller något som säger något relevant om slutprodukten.

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Japp, här sitter man och vibrerar av förväntan bara för att man har fått ett datum till en trailer för ett spel. Ta vara på de här dagarna, det är sällan man är så här uppskruvad i vuxen ålder.

Jag har aldrig varit uppskruvad över något, inte ens som barn. Så det där stämmer inte för alla 😉

Medlem

Dear GOD: Please don't destroy Grand Theft Auto 6 with WOKE-ness- No PK please.

Och....... Förbövelen fixa till bilkörningen likt mästerverket GTA 4 från 2008 hade. Det var banbrytande och forftfarande är.
Eller implementera 2 lägen så båda lägren blir nöjda likt Mafia serien har: GTA5 (Arcade) -- GTA4 (Simulation). Men det ät de för lata att införa tyvärr. Det är ju inte så att R* har lite pengar på sitt konto....


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Dear GOD: Please don't destroy Grand Theft Auto 6 with WOKE-ness- No PK please.

Nej gud... Tänk om det skulle dyka upp homosexuella karaktärer, starka kvinnor eller gud förbjude en svart protagonist... Det skulle nog döda serien direkt.

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Njae egentligen inte.
Släpps det 2025 hade de kunnat släppt trailern 2024 som tidigast i min mening. Vi får se när det bär av helt enkelt.

Rdr2 tog väl 1 år. Det förlängdes minns jag. Så till hösten 2024 kanske.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Dear GOD: Please don't destroy Grand Theft Auto 6 with WOKE-ness- No PK please.

Skrivet av Josef K:

Nej gud... Tänk om det skulle dyka upp homosexuella karaktärer, starka kvinnor eller gud förbjude en svart protagonist... Det skulle nog döda serien direkt.

Rockstar håller nog sig utanför det där.

Medlem
Skrivet av Josef K:

Nej gud... Tänk om det skulle dyka upp homosexuella karaktärer, starka kvinnor eller gud förbjude en svart protagonist... Det skulle nog döda serien direkt.

Haha, eller så har de en svart homosexuell kvinna som är riktigt råbarkad. Så tickar de alla boxar direkt

Medlem

Det går rykten om någon utvecklares unge skall ha läckt nytt material på TikTok.. Den appen pallar man ju inte installera.

Men här är det påstådda klippet på X:

Edit: All info ungen sedermera spred på textmeddelanden:


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem
Skrivet av denza:

Rdr2 tog väl 1 år. Det förlängdes minns jag. Så till hösten 2024 kanske.

Lite intressant fakta.

- GTA4 blev 2 år försenat. Det blev uppskjuten 2 ggr.

- Första RDR blev försenat med 1 år, uppskjutet 1 gång.

- Max Payne 3 blev försenat 2 gånger. Det tog 3 år extra innan release!

- GTA5 blev försenat 2 gånger. Det tog 2 år extra innan release.

- RDR2 blev försenat 3 GÅNGER . Det tog 2 år extra innan release.

Och folk tror att GTA6 kommer släppas 2024? Vi ska vara glada om det ens släpps sent 2025!

Skrivet av FRULZ:

Det går rykten om någon utvecklares unge skall ha läckt nytt material på TikTok.. Den appen pallar man ju inte installera.

Men här är det påstådda klippet på X:

Intressant. Den där lilla gula boxen längst nere vid den vita texten som ser ut och vara utvecklarnas konsol stämmer överens med förra årets läckor, och frame-raten verkar passa in på utvecklar-läget. Någon kommer nog få konsekvenser över detta, som tur är visar det inte så mycket.

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Trycker nog X för tvek på den trailern

fel spel va

Medlem
Skrivet av Cyberz:

fel spel va

lol det är ju en meme som är används i flera sammanhang, både spel och inte. Och det är ju i alla fall ett Rockstar-spel så

Medlem
Ja GUD ja....
Skrivet av Josef K:

Nej gud... Tänk om det skulle dyka upp homosexuella karaktärer, starka kvinnor eller gud förbjude en svart protagonist... Det skulle nog döda serien direkt.

Ja gud ja... Franklin som är svart i spelet GTA 5 störde jag mig väldigt mycket på tills tårarna rann i floder.................
Han var förövrigt min favorit karaktär by far i spelet. Gör gärna 2 svarta gangsters som protagonister. En homoxexuell karaktär i spelet har jag inget emot bara det inte trycks upp i ansiktet. Alltså att det görs på ett bra sätt. R* eller iaf det gamla R* var mästare på att kunna bygga upp otroliga o intressanta karaktärer som kändes verkliga. Titta bara på Elizabeta Torres som beckna crack i höghuset i The Bronx ghettot i GTA 4 från (2008). Hon var fenomenalt utvecklad och kändes som en kvinlig kriminell i en mansdominerad brutal värld där hon hade det tufft bland sina konkurenter. (Hon är en av mina favoritkaraktärer i spel som jag rankar på FZ och andra sajter.) Nu har det ju ryktats om att företaget inte är det samma riktigt där man anställt utvecklare med PK believes. GTA serien måste få vara brutal och inte innehålla woke-ness. Jag undrar hur GTA 6 kommer att bli. Känner mig lite orolig. Det handlar o, kriminella världar och där har kvinnor en lägre status (tyvärr).

Kvinnor är bläää...............Hehe. nej självfallet inte. I LOVE woman.

Men att t.ex. som UBIsoft gjorde med (Watch Dogs 3) där de kriminella gängen som består av 50 % kvinnliga fotomodeller som går omkring med automatvapen anser jag att det har gott för långt. Watch Dogs 1 från (2014) som utspelades i Chicago gjorde det verklighetstroget. Med Watch Dogs 2 började man ändra inriktning med lite mycket färger o larveri bland protagonisterna men gameplay blev dock förbättrat sedan originalet. Med Watch Dogs 3 så gick det utför.... tyvärr... för jag var ett stort fan av serien i början. Det blev för färgglatt ala. FortNite och en kriminell värld är vidrigt brutal där starkast o mest makt doimerar marknaden.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av denza:

Rdr2 tog väl 1 år. Det förlängdes minns jag. Så till hösten 2024 kanske.

Fårla se vad jag känner efter trailern men just nu inte så mycket🙃.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Ja gud ja... Franklin som är svart i spelet GTA 5 störde jag mig väldigt mycket på tills tårarna rann i floder.................
Han var förövrigt min favorit karaktär by far i spelet. Gör gärna 2 svarta gangsters som protagonister. En homoxexuell karaktär i spelet har jag inget emot bara det inte trycks upp i ansiktet. Alltså att det görs på ett bra sätt. R* eller iaf det gamla R* var mästare på att kunna bygga upp otroliga o intressanta karaktärer som kändes verkliga. Titta bara på Elizabeta Torres som beckna crack i höghuset i The Bronx ghettot i GTA 4 från (2008). Hon var fenomenalt utvecklad och kändes som en kvinlig kriminell i en mansdominerad brutal värld där hon hade det tufft bland sina konkurenter. (Hon är en av mina favoritkaraktärer i spel som jag rankar på FZ och andra sajter.) Nu har det ju ryktats om att företaget inte är det samma riktigt där man anställt utvecklare med PK believes. GTA serien måste få vara brutal och inte innehålla woke-ness. Jag undrar hur GTA 6 kommer att bli. Känner mig lite orolig. Det handlar o, kriminella världar och där har kvinnor en lägre status (tyvärr).

Kvinnor är bläää...............Hehe. nej självfallet inte. I LOVE woman.

Men att t.ex. som UBIsoft gjorde med (Watch Dogs 3) där de kriminella gängen som består av 50 % kvinnliga fotomodeller som går omkring med automatvapen anser jag att det har gott för långt. Watch Dogs 1 från (2014) som utspelades i Chicago gjorde det verklighetstroget. Med Watch Dogs 2 började man ändra inriktning med lite mycket färger o larveri bland protagonisterna men gameplay blev dock förbättrat sedan originalet. Med Watch Dogs 3 så gick det utför.... tyvärr... för jag var ett stort fan av serien i början. Det blev för färgglatt ala. FortNite och en kriminell värld är vidrigt brutal där starkast o mest makt doimerar marknaden.

Det var mycket tjafs om Carl Johnson och Gay-Tony när det begav sig bland folk som var rädda för woke-ness.

Men jag tror nog du kan sova gott ändå.
Det är inte småpengar som är investerade. De kommer vilja ha publiciteten och moralpoliserna på sig. Nu som vid tidigare releaser.

123
Skriv svar