Robot
The Day Before

Det sågades, det kom, det lades ner. Men inte innan Johan Olander hann spela det. Och hans dom är hård.

#the-day-before


Medlem

Kan ni inte recensera Half-Life 3 också??

Geeks Gaming

Såg Liril spela det lite men fick aldrig svar på den största frågan: kunde man stänga bildörrar?!

Medlem
Skrivet av estling:

Kan ni inte recensera Half-Life 3 också??

Mår du bra?

Skribent
Skrivet av NordhNet:

Såg Liril spela det lite men fick aldrig svar på den största frågan: kunde man stänga bildörrar?!

Du kan hoppa över trottoarer iaf.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Underbar skrivelse! Även om spelet fick urlåg kritik, så gör skribenten ett sjuhelsikes bra jobb att hålla humorn uppe i texten. 10/10 😄


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Skribent
Skrivet av vbgbasse:

Underbar skrivelse! Även om spelet fick urlåg kritik, så gör skribenten ett sjuhelsikes bra jobb att hålla humorn uppe i texten. 10/10 😄

Jag tackar och bockar.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Bottenstriderna om årets sämsta spel måste väl vara vunnet nu av detta, Rise of the kong och Gollum är slagna antar jag?

Testpilot
Skrivet av Gaara:

Bottenstriderna om årets sämsta spel måste väl vara vunnet nu av detta, Rise of the kong och Gollum är slagna antar jag?

Vettetusan alltså.. Gollum var ett fungerande spel, om än extremt dåligt ändå. Kong däremot, det är vad jag skulle kalla en regelrätt cashgrab. Ett försök att lura folk med en stor IP, där det enda som presenteras är något som inte ens borde få kallas ett demo.

The Day Before är ett riktigt dåligt spel, men Fntastic får i alla fall inte betalt för sitt spelsläpp (och tog aldrig betalt genom förköp eller liknande heller). Det är öppen återbetalning för alla som köpt spelet oavsett speltid, vilket är en stor positiv sak som enligt mig, och något som gör det bättre än både Gollum och Kong i slutändan


signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Medlem

Vet inte vad dom rökte på och inbillade sig att detta skitet skulle dom lura alla gamers på alltså ?

Skribent

Det här måste ju vara det märkligaste spelsläppet i år? Ser att flera sidor på nätet inte hann med att posta sina Förhandstitter innan de la ned hela spelet och företaget?


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar