God jul, önskar FZ!

Medlem

God jul till er alla!

God jul på er alla


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Medlem

God Jul allihopa!

Medlem

God jul och glad påsk i förskott!

Medlem

God Jul FZ! 🎄


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Feliz Navidad, próspero año y felicidad!

Medlem

Det har varit ett fantastiskt spelår mina vänner. Det var år sedan jag personligen spelade så många bra och fantastiska spel som jag gjort 2023. Jag är väldigt nöjd, allt från Hogwarts legacy, Alan Wake 2, Dave the Diver, Resident Evil 4 Remake, Dead Island 2 och min personliga favorit Baldurs Gate III. Jag har all anledning att minnas 2023 och alla glada minnen som kom med detta år och då räknar jag inte med pärlorna som man inte hunnit prova för att tiden inte räckte till.

Jag vill också tacka FZ för allt, inte bara detta år utan alla dom år man följt er, läst artiklar, recensioner samt sett er på stream naturligtvis. Jag vill rikta ett stort tack till alla mina medläsare som finns här på FZ, utan er så skulle vi inte ha en sådan fin gemenskap samt den värme som jag tycker finns här. Visst kan vi vara oense ibland men det hör till.

Jag önskar er alla en riktigt God Jul, med värme, spel, god mat, dryck och allt annat som hör Julen till. Ha det gott, sköt om er, ta hand om er och varandra så ser vi fram emot 2024.

Medlem

God jul på er alla 🧑‍🎄🎅

Medlem

God jul allihop!

Medlem

GOD JUL 🎄🎄🎄❤️

Medlem

God Jul!
Hoppas alla får tid att spela också antingen tillsammans med någon/några eller som lite välbehövlig egentid!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Hanzo:

Fint tomteskägg Calle! 🎅

Det är så jag jobbar!


signatur
Medlem

God Jul till redaktion och alla andra!

Medlem

God jul och gott nytt spelår!

Medlem

God Jul på er alla på redaktionen och alla Fz:are och Sweclockare!

Medlem

God Jul alla glada FZare!

Medlem
Medlem
Medlem

GOD JUL!🎅🏻

Skribent

God jul till alla kollegor, gamla som nya, och våra kära läsare.

Medlem

God Jul och tack för allt ni gör för oss gamers!

Medlem

Merry X-Mas allihopa. Kram på er.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

12
Skriv svar