Age of Mythology: Retold kommer under 2024

Robot
Age of Mythology: Retold kommer under 2024

Plus mobila nyheter för Age of Empire-älskarna.

#Age-of-empire-mobile, #Age-of-mythology-retold


Medlem

Age of Empires på mobil är kräkmedel, men nyversionen av Age of Mythology ser hittills fantastisk ut.


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Age of Empires på mobil är kräkmedel

Nej då, mobilspel är inte kräkmedel per automatik.

Medlem

Tiden går fort, kändes som det var nyligen jag köpte ett 2080 och nu sitter jag och hoppas på att jag kommer kunna spela detta utan problem.

Medlem
Skrivet av Loxus:

Nej då, mobilspel är inte kräkmedel per automatik.

Jo.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Skön teaser.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Åh vad jag måste tygla hypen nu! Age of Mythology är en gammal favorit som fortfarande ligger mig varmt om hjärtat, men tyvärr har de senaste försöken till nytolkningar inte varit särskilt övertygande...

Medlem
Skrivet av Xzander:

Åh vad jag måste tygla hypen nu! Age of Mythology är en gammal favorit som fortfarande ligger mig varmt om hjärtat, men tyvärr har de senaste försöken till nytolkningar inte varit särskilt övertygande...

Menar du age of empires generellt eller spel i allmänhet? Tycker aoe 2 och aoe 3 definitive edition varit och är fantastiska.

Medlem

Gillade verkligen Age of Mythology way back så denna ska bli kul att återvända till!

Medlem
Skrivet av Chungasa:

Menar du age of empires generellt eller spel i allmänhet? Tycker aoe 2 och aoe 3 definitive edition varit och är fantastiska.

Verkligen, tror inte AoM kommer bli en sämre remaster.

Medlem

Lite besviken över hur lite de visade av spelet men om releasedatumet stämmer så borde vi får mer information snart

Höga förhoppningar på detta!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Har fina minnen av expansionen The Titans, tyckte dom var så coola då. Kommer det ingå i den här utgåvan?

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Har fina minnen av expansionen The Titans, tyckte dom var så coola då. Kommer det ingå i den här utgåvan?

Dom visade upp Grekernas titan, Cerberus. Så det måste det

Frågan är, kommer dom remastra den värdelösa cashin-expansionen som la till kineserna som kom på Steam för något år sedan?


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Dom visade upp Grekernas titan, Cerberus. Så det måste det

Frågan är, kommer dom remastra den värdelösa cashin-expansionen som la till kineserna som kom på Steam för något år sedan?

De verkar inte finnas med på bildomslaget så tror inte det. Vore fint med en till civilisation, gillar att de är så olika när man spelar som dem.


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem
Skrivet av WildThing:

Dom visade upp Grekernas titan, Cerberus. Så det måste det

Frågan är, kommer dom remastra den värdelösa cashin-expansionen som la till kineserna som kom på Steam för något år sedan?

Hört rykten om att de skulle göra en total rework på dem, men ingenting vad jag vet som är bekräftat

Finns en del trevliga bilder på Steam som visar mer av spelet om någon missat!

Medlem
Skrivet av Chungasa:

Menar du age of empires generellt eller spel i allmänhet? Tycker aoe 2 och aoe 3 definitive edition varit och är fantastiska.

Kanske borde förtydligat att jag menade AoM: Extended Edition och dess expansion som la till kinesisk mytologi!

Skribent
Skrivet av Xzander:

Kanske borde förtydligat att jag menade AoM: Extended Edition och dess expansion som la till kinesisk mytologi!

De kändes ju lite halvdana, men tror att även de går att göra bra om med en rejäl remake som denna.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Xzander:

Åh vad jag måste tygla hypen nu! Age of Mythology är en gammal favorit som fortfarande ligger mig varmt om hjärtat, men tyvärr har de senaste försöken till nytolkningar inte varit särskilt övertygande...

Ja, Extended Edition fungerade aldrig för mig.

Kommer alltid komma ihåg musiken till Age of Mythology och introvideon.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

De kändes ju lite halvdana, men tror att även de går att göra bra om med en rejäl remake som denna.

Skrivet av Dumlen:

Ja, Extended Edition fungerade aldrig för mig.

Kommer alltid komma ihåg musiken till Age of Mythology och introvideon.

Hade själv aldrig några tekniska problem, men Extended Edition var ju mer av ett ansiktslyft och tillförde inte så mycket. Och hur mycket jag än älskar AoM så finns det helt klart saker som med åldern hade kunnat uppdateras!

Medlem
Skrivet av Snabeltorsk:

Nej

1
Skriv svar