Rykte: Pc-versionen av Ghost of Tsushima utannonseras nästa vecka

Robot
Rykte: Pc-versionen av Ghost of Tsushima utannonseras nästa vecka

Goda samuraj-nyheter från PC-ägarna?

#Ghost-of-tsushima, #Sucker-Punch


Medlem

Jag köper gärna spelet en gång till, riktigt grymt

Medlem

Hoppas verkligen att det är sant.

Medlem

Då väntar jag med att kolla på Shogun tills det släpps med andra ord. Håller tummarna!

Medlem

Jaaaa tack snälla!

Skribent
Skrivet av Ftmch:

Då väntar jag med att kolla på Shogun tills det släpps med andra ord. Håller tummarna!

Om ryktet är sant kan det fan inte vara en tillfällighet att det utannonseras så här nära inpå Shogun-premiären.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Det vore något.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Som jag längtat, hoppas verkligen på detta rykte! Har inte tagit mig igenom DLC än och bara klarat igenom det en gång på ps4 i väntan på PC versionen. Så mycket mer taggad på detta än Rise of the Ronin

Medlem

Ett fantastiskt spel, så ju fler som kan spela det desto bättre.

Medlem

Katten också köpte ju en ps5a här om dagen för det

Medlem

Jag hoppas detta rykte visar sig vara sant! Enda spelet jag känner på riktigt att det är segt att inte ha konsol för.
(och kanske bloodborne lite)


signatur

Allätare

Skribent
Skrivet av Sur Apan:

Katten också köpte ju en ps5a här om dagen för det

Oh no!


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Ge oss en 2:a istället!

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Är ett dussin timmar in och återupptäckt hur skönt det kan vara att lira lite mer ”casual” på tv så det blir nog bra ändå, har sjukt mycket rollspel från ps4 tiden jag vill testa och på dem ser pc releaserna mer sparsamma ut.

Medlem

Tog Platinum på PS4 och PS5, kommer göra det igen till PC!


signatur

AMD Ryzen 7 78003DX
Asus TUF RTX 4080
HyperX Fury 32GB 6000MHz
WD SN850 1TB

Medlem

Grattis, PC -ägare. Nu får ni också klappa rävar ☺️😘🦊

Skribent
Skrivet av Sur Apan:

Är ett dussin timmar in och återupptäckt hur skönt det kan vara att lira lite mer ”casual” på tv så det blir nog bra ändå, har sjukt mycket rollspel från ps4 tiden jag vill testa och på dem ser pc releaserna mer sparsamma ut.

Ja det finns bra spel att spela och PS5-versionen av Ghost skulle jag nästan säga borde upplevas på en stor TV från soffan.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Brukar inte spela denna typ av spel men det var riktigt bra (speciellt combaten) och kan varmt rekommenderas om du inte redan spelat det.


signatur

Frilansande animatör - Tidigare projekt: https://www.imdb.com/name/nm4133995/

Medlem

Jaa!


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem

SHAMEFU DISPRAY!!!

Medlem

Definitivt nyfiken! Satt genom en föreläsning om Ghost of Tushima på högskolan för ett par år sedan, när jag läste kursen datorgrafik.

Väldigt intressant spel, rent tekniskt om inget annat.

Medlem

Riktigt bra spel, kan tänka mig att köpa igen.

Medlem
Skrivet av Sur Apan:

Katten också köpte ju en ps5a här om dagen för det

Tänk om jag också kunde lära mina katter såna trix, men antar att det är jobbigt när de går och handlar dyra prylar.

Nåh
Jag har inte spelat det ännu så en PC version är välkommen. Om jag nu finner det tillräckligt intressant förstås.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Förväntar mig det släpps för 20 euro då det är ett snart 3 år gammalt spel.

Medlem
Skrivet av noreason:

Förväntar mig det släpps för 20 euro då det är ett snart 3 år gammalt spel.

Fortfarande 699som lägst så de lär nog mjölka det på pc och det släpptes 2020 till ps4 så inte ens ett ”nextgen” spel bara uppsminkat till ps5an så det känns äldre än så, men riktigt roligt hittills.

Medlem

Bara jag som föredrar ”tillkännages” framför ”utannonseras”? Låter som att knycka announce rakt av

Medlem
Skrivet av Gesturr:

Bara jag som föredrar ”tillkännages” framför ”utannonseras”? Låter som att knycka announce rakt av

Japp, "tilkännages" låter bättre, men mest för att "utannonseras" låter som något som ska ut på Blocket eller i Coops reklamblad.

Skribent
Skrivet av Gesturr:

Bara jag som föredrar ”tillkännages” framför ”utannonseras”? Låter som att knycka announce rakt av

Hmm... faktiskt, gillar det mer också nu när du säger det. Ska nog börja använda det i stället.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Äntligen, Yes! 👍

Medlem

Spelar igenom det nu på PS5 och det är riktigt bra! Tvåan lär ju vara på gång också så känns logiskt att det släpps till PC snart!

12
Skriv svar