Starcraft II-betan är igång

Medlem

shit kommer inte få nån som vanligt! men hoppas iaf!

Medlem

Gamespy claims that Morhaime announced that all the emails for the first wave had bee sent

Hittade på ett forum.

Samt på SC2 battlenet forumet säger Blizz att det skickas i Vågor. Så fick du ingen nu så är det bara att vänta nån månad på nästa fas


signatur

Bara gör det.

mis
Medlem
Medlem

Ja kom med, fy fan va GLAD JAG ÄR


signatur

AYY LMAO

Medlem

Jag fick aldrig något mail om SC2 men när jag loggade in på battle net så hade jag nerladdnings knappen bland mina inlagda spel så det var bara att ladda ner och spela. Men som sagt inget mail alls. =(

Medlem

Jag skulle lätt sålt min key på ebay.
Verka dock lite dåligt pris på dom, "endast" $160.

Spelet verkar inte så intressant, så pallar inte regga mig på deras hemsida för ett betakey.

Medlem

Suck här sitter man med alla spel som går att lägga in på sin battle.net profil men inget mail trots detta.

Tiv

Medlem
Skrivet av Tivook:

Suck här sitter man med alla spel som går att lägga in på sin battle.net profil men inget mail trots detta.

Tiv

Eh jaha? Varför skulle det vara större chans om du äger fler spel?

Medlem
Skrivet av Typh00n:
Skrivet av Tivook:

Suck här sitter man med alla spel som går att lägga in på sin battle.net profil men inget mail trots detta.

Tiv

Eh jaha? Varför skulle det vara större chans om du äger fler spel?

Säg någon bransch där trogna kunder inte belönas?

Du har inte dina pengar på en bank för skoj skull t.ex.

Tiv

Medlem

Hurra.. det ser ut som om jag blev utvald till betan.. nu ska klienten laddas ner och spelet ska testas


signatur

Stolt supporter av FZ.
"So, you would dance with a complete stranger, but despise being? near me?"

Medlem

är det någon som har fått en beta key då ? D:


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem
Skrivet av NightFlash:

Jag fick aldrig något mail om SC2 men när jag loggade in på battle net så hade jag nerladdnings knappen bland mina inlagda spel så det var bara att ladda ner och spela. Men som sagt inget mail alls. =(

Precis samma för mig.

Jag håller på att ladda ner klienten nu och hoppas att jag kommer kunna spela


signatur

Stolt supporter av FZ.
"So, you would dance with a complete stranger, but despise being? near me?"

Medlem
Skrivet av Tivook:
Skrivet av Typh00n:
Skrivet av Tivook:

Suck här sitter man med alla spel som går att lägga in på sin battle.net profil men inget mail trots detta.

Tiv

Eh jaha? Varför skulle det vara större chans om du äger fler spel?

Säg någon bransch där trogna kunder inte belönas?

Du har inte dina pengar på en bank för skoj skull t.ex.

Tiv

Har är en bra: Spelbranschen

Och det är Blizzard vi snackar om

Medlem
Skrivet av Typh00n:
Skrivet av Tivook:
Skrivet av Typh00n:
Skrivet av Tivook:

Suck här sitter man med alla spel som går att lägga in på sin battle.net profil men inget mail trots detta.

Tiv

Eh jaha? Varför skulle det vara större chans om du äger fler spel?

Säg någon bransch där trogna kunder inte belönas?

Du har inte dina pengar på en bank för skoj skull t.ex.

Tiv

Har är en bra: Spelbranschen

Och det är Blizzard vi snackar om

Aha.. och varför skulle blizzard inte lägga in en parameter som i första hand väljer ut trogna kunder?

Spelbranschen? Jag fick en specialrustning till mass effect 2 pga att jag köpte dragon age deluxe. Att trogna kunder inte får något i spelbranschen är ju ren bs.

Tiv

Medlem

Jag har också möjlighet att ladda ner betan på mitt Battle.net-konto. Har alla detta? Ni som inte fått något mail men laddar ner - berätta så snabbt ni vet om det fungerar.

mis
Medlem
Skrivet av Padachan:

Jag har också möjlighet att ladda ner betan på mitt Battle.net-konto. Har alla detta? Ni som inte fått något mail men laddar ner - berätta så snabbt ni vet om det fungerar.

Jag kan inte ladda ner betan med mitt konto iaf


signatur

etqw?

Medlem

nån annan som har problem med och joina matcher?
Stått i kö nu i 15min :S

Medlem
Skrivet av Padachan:

Jag har också möjlighet att ladda ner betan på mitt Battle.net-konto. Har alla detta? Ni som inte fått något mail men laddar ner - berätta så snabbt ni vet om det fungerar.

Jag håller på att ladda ner klienten och ska se nu om jag kan spela eller inte.

Jag fick heller inget mail som jag nämde ovan i denna tråden villket jag tycker är konstigt då jag läst runt lite på olika forum där jag tillslut ska kunna konstatera. (visst det kan ju vara så att blizzard har missat att skicka ut mail eller något annat skumt också)

Om du blev utvald att delta i betan skulle man få ett mail som sa att man skulle logga in på sitt battle.net konto och ladda ner spelet och testa. samt yttligare instruktioner. I andra trådar har jag läst att om du inte kan ladda ner spelet från ditt battle.net konto så har du inte blivit utvald.

Så det är ju frågan om när du har laddat ner klienten att den frågar efter nån slags key eller validation från ditt battle.net konto.

jag kan även nämna att under en längre tid vid sidan om min beta-opt in har jag har en grön starcraft II pin som jag alltid undrat vad den betyder.


signatur

Stolt supporter av FZ.
"So, you would dance with a complete stranger, but despise being? near me?"

Medlem
Skrivet av Tivook:
Skrivet av Typh00n:
Skrivet av Tivook:
Skrivet av Typh00n:
Skrivet av Tivook:

Suck här sitter man med alla spel som går att lägga in på sin battle.net profil men inget mail trots detta.

Tiv

Eh jaha? Varför skulle det vara större chans om du äger fler spel?

Säg någon bransch där trogna kunder inte belönas?

Du har inte dina pengar på en bank för skoj skull t.ex.

Tiv

Har är en bra: Spelbranschen

Och det är Blizzard vi snackar om

Aha.. och varför skulle blizzard inte lägga in en parameter som i första hand väljer ut trogna kunder?

Spelbranschen? Jag fick en specialrustning till mass effect 2 pga att jag köpte dragon age deluxe. Att trogna kunde inte får något i spelbranschen är ju ren bs.

Tiv

För att blizzard aldrig gjort de de senaste X antal åren jag köpt deras spel.

Jippie, du fick en rustning för att du köpte ett spel för 500-600. Du betalade och fick saker därefter, här betalar vi inget för att få en Beta. Jag förhandsbokade ME2 med och fick Inferno Armor. Värsta skiten jag sett.

Visst man kanske får grejer väldigt sällan, men bra...nej det kan även du hålla med om.

Medlem
Skrivet av Hawake:

Jag håller på att ladda ner klienten och ska se nu om jag kan spela eller inte.

Jag fick heller inget mail som jag nämde ovan i denna tråden villket jag tycker är konstigt då jag läst runt lite på olika forum där jag tillslut ska kunna konstatera. (visst det kan ju vara så att blizzard har missat att skicka ut mail eller något annat skumt också)

Om du blev utvald att delta i betan skulle man få ett mail som sa att man skulle logga in på sitt battle.net konto och ladda ner spelet och testa. samt yttligare instruktioner. I andra trådar har jag läst att om du inte kan ladda ner spelet från ditt battle.net konto så har du inte blivit utvald.

Så det är ju frågan om när du har laddat ner klienten att den frågar efter nån slags key eller validation från ditt battle.net konto.

jag kan även nämna att under en längre tid vid sidan om min beta-opt in har jag har en grön starcraft II pin som jag alltid undrat vad den betyder.

Hmm, verkar som sagt vara folk som inte kan ladda ner - så jag håller tummarna i alla fall. Håller också på att ladda ner nu och hör av mig ASAP. Har också haft en grön SC2-pin länge på mitt Battle.net-konto. Någon annan som haft detta?

Medlem

Inget mail eller möjlighet att ladda ned på battle.net

Jag vill ha min nyckel!

Medlem
Skrivet av Hawake:
Skrivet av Padachan:

Jag har också möjlighet att ladda ner betan på mitt Battle.net-konto. Har alla detta? Ni som inte fått något mail men laddar ner - berätta så snabbt ni vet om det fungerar.

Jag håller på att ladda ner klienten och ska se nu om jag kan spela eller inte.

Jag fick heller inget mail som jag nämde ovan i denna tråden villket jag tycker är konstigt då jag läst runt lite på olika forum där jag tillslut ska kunna konstatera. (visst det kan ju vara så att blizzard har missat att skicka ut mail eller något annat skumt också)

Om du blev utvald att delta i betan skulle man få ett mail som sa att man skulle logga in på sitt battle.net konto och ladda ner spelet och testa. samt yttligare instruktioner. I andra trådar har jag läst att om du inte kan ladda ner spelet från ditt battle.net konto så har du inte blivit utvald.

Så det är ju frågan om när du har laddat ner klienten att den frågar efter nån slags key eller validation från ditt battle.net konto.

jag kan även nämna att under en längre tid vid sidan om min beta-opt in har jag har en grön starcraft II pin som jag alltid undrat vad den betyder.

I mitt mail var det en cdkey och efter man aktiverade ett spel med den cdkey så kom Starcraft II betan med under manage my games

Inaktiv
Skrivet av Tivook:

Suck här sitter man med alla spel som går att lägga in på sin battle.net profil men inget mail trots detta.

Tiv

Skulle inte bli förvånad om vi som även spelar World of Warcraft inte får tillgång till betan pg.a att man av händelse skulle spela SC2 istället för WoW, förlust av människor som betalar varje månad.

...så hade jag gjort i deras skor iallafall.

Medlem

Jag kommer att höra av mig asap om det fungerar för mig att spela också.

Enligt blizzards downloader så ska det ta ungefär 60 minuter till för att spelet ska vara fullt nedladdat. Jag sitter och håller tummarna att jag kan spela


signatur

Stolt supporter av FZ.
"So, you would dance with a complete stranger, but despise being? near me?"

Skägg.
10 Chambers

Vill ni ha lite target practice, skicka ett pm så blir vi multiplayervänner.


signatur
Medlem
Skrivet av lvitriol:

Vad skiljer SC2 från Dune 2?, rts genren dog för mig för länge sen.

Ja och FPS-genren dog med Doom 2 och sportgenren med Sensible Soccer...

När jag tänker på det lite närmare, varför spelar jag ens spel när jag redan har spelat alla som kan tänkas komma???


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem
Skrivet av Typh00n:
Skrivet av Tivook:
Skrivet av Typh00n:
Skrivet av Tivook:
Skrivet av Typh00n:
Skrivet av Tivook:

Suck här sitter man med alla spel som går att lägga in på sin battle.net profil men inget mail trots detta.

Tiv

Eh jaha? Varför skulle det vara större chans om du äger fler spel?

Säg någon bransch där trogna kunder inte belönas?

Du har inte dina pengar på en bank för skoj skull t.ex.

Tiv

Har är en bra: Spelbranschen

Och det är Blizzard vi snackar om

Aha.. och varför skulle blizzard inte lägga in en parameter som i första hand väljer ut trogna kunder?

Spelbranschen? Jag fick en specialrustning till mass effect 2 pga att jag köpte dragon age deluxe. Att trogna kunde inte får något i spelbranschen är ju ren bs.

Tiv

För att blizzard aldrig gjort de de senaste X antal åren jag köpt deras spel.

Jippie, du fick en rustning för att du köpte ett spel för 500-600. Du betalade och fick saker därefter, här betalar vi inget för att få en Beta. Jag förhandsbokade ME2 med och fick Inferno Armor. Värsta skiten jag sett.

Visst man kanske får grejer väldigt sällan, men bra...nej det kan även du hålla med om.

Aha.. och dom trogna kunderna som besökte blizzcon 2008 och fick sin key där dom fick väl dom för skoj skull då.. inte för att dom är bolaget trogna.

Nä du får nog ta en reality check tror jag.

Medlem
Skrivet av Tivook:

Aha.. och dom trogna kunderna som besökte blizzcon 2008 och fick sin key där dom fick väl dom för skoj skull då.. inte för att dom är bolaget trogna.

Nä du får nog ta en reality check tror jag.

Och dom betalade?

Man får inget gratis, du betalar för allt.

Jag är glad det här med DLC börjar dra igång, kanske kan ge mer för de sura pengar man lägger ut.

Medlem
Skrivet av spiken:

Vill ni ha lite target practice, skicka ett pm så blir vi multiplayervänner.

Om du är snäll och fixar en key till mig är jag mer än gärna villig att panga på dig.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Lite dumt att man om man inte har ägt nåt blizzard spel innan så kan man inte regga sig för beta..

Bara och forsätta vänta då

123
Skriv svar