The Old Republic blir "största någonsin"

Medlem

Så länge dom inte gör någon tvärvändning som sony gjorde med swg så borde det bli bra , blir det tillräckligt bra vem vet.

Tänker inte bli hypad om detta


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Hoppas de lyckas. Jag har aldrig varit fan av MMORPGs och lär inte bli det heller men jag hoppas Bioware får in lite kapital då de är min favoritutvecklare tillsammans med Blizzard.

På så sätt har de råd att satsa på ett nytt ubergrymt D&D spel, helst NWN men klagar inte på Icewinddale eller BG. Nu var senaste NWN kanske inte det bästa man har kört men ändå.

Medlem

Hur stort är Bioware teamet egentligen? =P Det var juh inte allt för länge sen dom utannonserade spelet, och det sägs släppas nästa år. Antingen är dom väldigt många lr så är dom väldigt produktiva Tror ändå att spelet kommer Rocka!

Medlem
Skrivet av SajCo:

Inte för att jag bryr mig så jädrans mycket, men hur svårt vore det för dom att göra det till svenska med, dom skulle ju tjäna mer egentligen då alla under 15 som kanske har lite svårt med engelskan skulle kunna köpa och lira... Fast och andra sidan har jag lärt mig Engelska mycket mer när spelet varit på Engelska. Hoppas detta blir bra, blir nog ett givet köp isf

När man är 15 kan de allra flesta svenskar redan engelska.

Medlem

skjuta sig själv i foten.... tror det är väldigt få som orkar med ett riktigt stort spel...


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Inaktiv
Skrivet av Kexmannen:

Hur stort är Bioware teamet egentligen? =P Det var juh inte allt för länge sen dom utannonserade spelet, och det sägs släppas nästa år. Antingen är dom väldigt många lr så är dom väldigt produktiva Tror ändå att spelet kommer Rocka!

De flesta utvecklare brukar ju arbeta på spelen ett tag innan de utannonserar det, så de har något att ge ut när det annonseras.

Ett stort spel behöver inte betyda någonting positivt heller, WoW är ju enormt men det är alla som inte orkar komma till lvl 80.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Epic fail @
"BioWare-legendaren Ray Muzyka sade som exempel att titeln kommer ha mer innehåll än "över 40 romaner"."

Ty:
"över 40" = >40
mer än "över 40" = >(>40)

Eller mer formellt bör det bli något i stil med:
>40 = (40,∞) = {x є R | 40 < x < ∞}
>(>40) = [(40,∞), ?) = {x є R | ∞ ≤ x < ?} = ≥∞ = omöjligt

12
Skriv svar