Inaktiv
Komplett FTL

Är något nedstämd då komplett.se bara skjuter upp sänd datumet på mina dator prylar har väntat 9 dagar nu och så svarar dom på mitt mail att om jag har TUR så får jag dom i mitten på nästa vecka.

Konstiga är att min polare som beställde likadana saker fast nya minnen och en processor fick sakerna idag, då han väntat 6 dagar :/

Brukar inte komplett vara snabba med att skicka iväg paketen?
Sen fanns ju inte grafik kortet i lager men det gjorde det inte för 2-3 veckor sedan heller.

Enligt dom så är det "mitt" gainward 4870 som jag beställde som tar sådan tid! uppdaterar dom aldrig sitt lager?

nj
Medlem

Tillgången på Radeon HD 4870-kort är inte den största just nu, de använder DDR5-minnen som tyvärr inte tillverkas i direkt enorma mängder (då det är en väldigt ny minnestyp) vilket leder till att tillgången på grafikkort som nyttjar dessa är låg.

Komplett (och andra butiker) kan inte göra så mycket mer än säga det datum som de i sin tur får från sin leverantör/tillverkaren när de blir lovade kort.

Medlem

Mhmm... är väl därför man inte fått sitt ASUS 4870 från datorbutiken då. Du är inte ensam Crackwhore och är inget fel på komplett


signatur

osv.

Medlem

Dom gör nog vad dom kan. Jag själv väntar på att komplett ska få in HIS 4850, ville testa HIS grejer en gång, och så får man en ytterst häftig skruvmejsel i sann McGyver anda:)

Inaktiv

Därför kan det vara bra att se till att de har varorna i lager innan man beställer för att undvika att få vänta orimligt länge.

Inaktiv

Tydligen så har dom sapphire kort i lager, men orkar inte byta och beställa om :/ vem vet vad som händer då

Medlem

Tur då att jag fick mitt från datorbutiken efter nån vecka efter "ej i lager" beställning


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Inaktiv

NU BLIR JAG F*N LACK, fick ett mail om att varan (gainward 4870) hade utgått? och kommer aldrig komma tillbax, fy..har väntat sen den 25augusti på detta? fick göra en ny order..skrev ett mail till dom ofc

"U SUKK BEECH, FUK U....FUK U"

nejdå ^^ skrev att det va dåligt osv, och att en ersättning vore lämplig.

Medlem

fan vad cp...tycker en viss ersättning vore på sin plats faktiskt..


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Heja konsumenternas rätt!

1
Skriv svar