Diablo 3 plåtat
åååå jag vill tokklicka på vänstermusknapp medans jag är omringad av diverse fiender så hårt när jag ser Diablo Screenisar
Note2
Trist att Blizzard verkar ha gett med sig, skickar ett "Om ni gnäller hårdare så kommer spelföretagen lyssna på er"-genom skaran av geeks som hatar förändring
åååå jag vill tokklicka på vänstermusknapp medans jag är omringad av diverse fiender så hårt när jag ser Diablo Screenisar
Note2
Trist att Blizzard verkar ha gett med sig, skickar ett "Om ni gnäller hårdare så kommer spelföretagen lyssna på er"-genom skaran av geeks som hatar förändring
Med andra ord: "Trist att blizzard lyssnar på sina mest trogna fans?"
Note2
Med andra ord: "Trist att blizzard lyssnar på sina mest trogna fans?"
Den hårda skaran på 200 pers som skriker högst?
Såsom jag ser det;
Fanbase1. Spelet är för ljust!!!1!
Fanbase2. Spelet är för mörkt och för lika 2:an!!!11!
Tror nog inte att blizzard har ändrat så mycket utan det är så att när det är ljust så är det ljust och när man är i en grotta så blir det mörkt och lite mer gotiskt. Logiskt va?
Tänk på d1 då man inte märkte om det var dag eller natt.
Ja, det vore logiskt och bra.
Ljust, mörkt, I don't give a fuck, släpp skiten så man slipper sitta och stöna över varje bild som kommer!
They went shopping, now they're rotten.
Dödstraktor. Sveriges hårdaste radioprogram. Måndagar 20 - 21.
Ljust, mörkt, I don't give a fuck, släpp skiten så man slipper sitta och stöna över varje bild som kommer!
Precis! Det är så jobbigt att de bästa Pc-utvecklarna (Blizzard & Valve) tar sådan tid mellan sina titlar, men när det väl är släppt så inser man att det var värt all väntan...
Det här ser mycket lovande ut!
Inte en regnbåge så långt ögat kan se, eller?
Tyvärr, finns faktiskt en regnbåge på den här bilden, längst up.
Precis! Det är så jobbigt att de bästa Pc-utvecklarna (Blizzard & Valve) tar sådan tid mellan sina titlar, men när det väl är släppt så inser man att det var värt all väntan...
Jo precis, jag menar Left 4 Dead 2 har vi ju väntat i åratal på...
Inte en regnbåge så långt ögat kan se, eller?
Tyvärr, finns faktiskt en regnbåge på den här bilden, längst up.
Hahaha! Hököga!
Btw. Fasen vad man längtar till att börja slakta!
Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år
Jo precis, jag menar Left 4 Dead 2 har vi ju väntat i åratal på...
Jag tror nog att du innerst inne förstår vad jag menar...
Ser fram emot D3... spelade D2 väldigt mycket och jag misstänker att uppföljaren kommer att vara lika lockande även om man inte riktigt är samma person som man var då man spelade föregångaren. Ljust / mörkt är mindre viktigt, bara det passar med sambandet. Ljus plats: Ljus grafik, etc. Tror dock att om vi ska gå efter den info som släppts så har vi bara väntat 3/5 av den totala tiden.