Medlem

Tror Prototype kommer vara "Sommarens hetaste action"

Medlem

Jäkligt kul spel! Min första tanke när jag började lira var att jag undrade var min ljussabel är, jag kastar ström så varför ingen sabel att vifta med

Har inte hunnit lira så mycket, blev 2 timmar nu på kvällen.

Medlem
Skrivet av Kinne:

Fick spelet igår, fastna hela kvällen framför det. Skitkul spel, som vanligt när jag spelar ett spel blir jag tvärond direkt och dödar alla oskylldiga jag kan hitta

Haha. Jag går oxå loss. Älskar o vara evil.. Synd att man inte har en ps3 då. =/

Medlem
Skrivet av multie:

Jäkligt kul spel! Min första tanke när jag började lira var att jag undrade var min ljussabel är, jag kastar ström så varför ingen sabel att vifta med

Har inte hunnit lira så mycket, blev 2 timmar nu på kvällen.

Du har Gigawatt Blades. Fick med det i Collectors Edition. Bör kunna låsas upp i spelet med vanlig levling. De är riktigt nice


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Detta verkar vara typ Playstations svar på Prototype. Som Xbox 360-ägare så håller jag med innaful

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av multie:

Jäkligt kul spel! Min första tanke när jag började lira var att jag undrade var min ljussabel är, jag kastar ström så varför ingen sabel att vifta med

Har inte hunnit lira så mycket, blev 2 timmar nu på kvällen.

Du har Gigawatt Blades. Fick med det i Collectors Edition. Bör kunna låsas upp i spelet med vanlig levling. De är riktigt nice

Jävlar, har jag helt glömt bort xD

Måste fixas på direkten!


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Bara jag som får grymma framedrops medans man jagar pundare på taken?

Riktigt illa i vissa fall, droppar från 60? till 10fps ibland. Har bara spelat demot men om man alldeles i början går in i det lilla fortet så sjunker FPS:en ordentligt på ett ställe.
Störigt!
Personligen så är inte detta ett spel jag skulle ge fullpris för.


signatur

~QX6700@3600Mhz~ASUS-Commando@FSB300~Corsair8500C5D@950Mhz 4-4-4-12-2T~xFx8800GTX~Cooltek600CT~

Medlem

Om jag inte gillade fable? (ej spelat 2:an)
Om jag inte gillar generiskt sandlådespel med gimmick-rörelser typ Just Cause?


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Inaktiv

Om jag ska döma efter trailer så verkar slagsmåls systemet rätt gimmicky.

Medlem
Skrivet av Guzilla:

Detta verkar vara typ Playstations svar på Prototype. Som Xbox 360-ägare så håller jag med innaful

Prototype kommer till både Xbox 360 och PS3 samt PC

Medlem

Inga framedrops för mig heller!

Tycker att recensionen missar att hålla fram de riktigt fräcka striderna som flytter riktigt
fint.
Ett MYCKET underhållande spel, rekommenderas.

Nu ska det bli spännande vilket "action-sandbox"-spel som äger sommaren;
inFAMOUS eller Prototype?

Medlem
Skrivet av Zhin:

Inga framedrops för mig heller!

Tycker att recensionen missar att hålla fram de riktigt fräcka striderna som flytter riktigt
fint.
Ett MYCKET underhållande spel, rekommenderas.

Nu ska det bli spännande vilket "action-sandbox"-spel som äger sommaren;
inFAMOUS eller Prototype?

Jag kommer nog föredra Infamous framför Prototype då det senare bara verkar vara blod och våld med en påplastad story, medans Infamous har lite mer kött på benen. Prototype kommer säkerligen likt andra smash-and-bash-spel bara vara roligt så länge man varierar sättet att slå ihjäl folk på =/


signatur
Inaktiv
Skrivet av Slashneed:
Skrivet av Zhin:

Inga framedrops för mig heller!

Tycker att recensionen missar att hålla fram de riktigt fräcka striderna som flytter riktigt
fint.
Ett MYCKET underhållande spel, rekommenderas.

Nu ska det bli spännande vilket "action-sandbox"-spel som äger sommaren;
inFAMOUS eller Prototype?

Jag kommer nog föredra Infamous framför Prototype då det senare bara verkar vara blod och våld med en påplastad story, medans Infamous har lite mer kött på benen. Prototype kommer säkerligen likt andra smash-and-bash-spel bara vara roligt så länge man varierar sättet att slå ihjäl folk på =/

Ah jag vet inte, jag tycker storyn verkar ganska schysst i prototype. Framförallt att man får se olika fragment från människor man "äter upp".

Men helt omöjligt att bedöma utan att spela båda. Känner ingen som har ps3 faktiskt så de blir till att lira prototype.

Medlem
Skrivet av Slashneed:
Skrivet av Zhin:

Inga framedrops för mig heller!

Tycker att recensionen missar att hålla fram de riktigt fräcka striderna som flytter riktigt
fint.
Ett MYCKET underhållande spel, rekommenderas.

Nu ska det bli spännande vilket "action-sandbox"-spel som äger sommaren;
inFAMOUS eller Prototype?

Jag kommer nog föredra Infamous framför Prototype då det senare bara verkar vara blod och våld med en påplastad story, medans Infamous har lite mer kött på benen. Prototype kommer säkerligen likt andra smash-and-bash-spel bara vara roligt så länge man varierar sättet att slå ihjäl folk på =/

Vi får se. Jag håller på Prototype i alla fall eftersom jag har följt utvecklingen av det i drygt 2 år och sett hur det bara blivit bättre och bättre.

Ta en titt på det här föresten:

http://www.gamingfront.net/article/105/prototype-will-rule-ov...

Medlem
Skrivet av Black Waltz:
Skrivet av Slashneed:
Skrivet av Zhin:

Inga framedrops för mig heller!

Tycker att recensionen missar att hålla fram de riktigt fräcka striderna som flytter riktigt
fint.
Ett MYCKET underhållande spel, rekommenderas.

Nu ska det bli spännande vilket "action-sandbox"-spel som äger sommaren;
inFAMOUS eller Prototype?

Jag kommer nog föredra Infamous framför Prototype då det senare bara verkar vara blod och våld med en påplastad story, medans Infamous har lite mer kött på benen. Prototype kommer säkerligen likt andra smash-and-bash-spel bara vara roligt så länge man varierar sättet att slå ihjäl folk på =/

Vi får se. Jag håller på Prototype i alla fall.

Vare sig man föredrar det ena eller det andra så känns det som att solbrännan kommer få vänta nån månad

Medlem

Ingen som har en "extra" kod för Gigawatt Blades?
Har en kod för U2 beta som jag ev. kan tänka mig att byta mot

Inaktiv

Nice! har tävlat för det nu här i fz så får se om man vinner. Själv har jag ju en ps3 så kommer nog köpa deta spel om jag förlorar.

Skribent
Skrivet av AstroCreep:

"Plus att du inte avlivar motståndarna när du skjuter ner dem, utan kan välja om du vill döda dem eller bara låsa fast dem med elhandfängsel."

Jo dom dör också, inte alltid dom överlever så man får chansen att "välja".

Det beror på hur mycket du pepprar dem.

Medlem

Jadå demot va riktigt najs, schysst känsla o bra flyt i allt. TIll och med storyn verkade vettig ^^ Blir att köpa till semestern förmodligast.

Medlem

Är jag helt ensam om att tycka att spelet inte var något speciellt? Tröttnade på demot efter en halvtimma sisådär. Har svårt att riktigt sätta fingret på varför, men bland annat så var det ingen vikt bakom spelkänslan. Kändes som man styrde en liten nickedocka gjord av filttyg, som Sackboy i LBP ungefär. Om detta nu låter vettigt mer än bara i mitt huvud.

Skribent
Skrivet av Nielsen:
Skrivet av haido:

Inte den som är den men.

"Men det är inte grafiken som gör Infamous till vårens/sommarens bästa actionspel."
Som då alltså får 4/5
medan Bionic Commando fick 5/5

Olika recensenter får jag påpeka då.

personligen tycker jag ett spel måste vara fullkomligt fulländat för att få 5/5. då ska verkligen allt vara grymt. men hade jag fått sätta 4,5 i betyg så hade jag. och ja, olika recensenter tänker olika.

Medlem

Gött nu har jag köpt detta på min lunchrast synd att man jobbar till 21.00...

Medlem

fan de är skit roligt spel! köpte de igår:D men skulle behövas lite uppdates De är ett värt köp


signatur

360 fanboys, just Shut The Fuck Up and enjoy Xbox 3FixMe!

Medlem
Skrivet av Schattiz:

Riktigt illa i vissa fall, droppar från 60? till 10fps ibland.

Det där stämmer inte. Som värst kan den hamna på 25fps, men det är väldigt sällan. Men eftersom de har inte lagt med v-sync så kan tappen mellan 60-30 kännas som större. Efter ca 10 timmars spelande så kan jag intyga att droppen under 30fps är väldigt sällsynta.

Spelet är helt klart fullpris! Finns massvis att göra och en speltid som är uppe och snyftar på RPG spelen. Du får garanterat valuta för pengarna. Men alla har ju sina preferenser, peace!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Schattiz:

Riktigt illa i vissa fall, droppar från 60? till 10fps ibland.

Det där stämmer inte. Som värst kan den hamna på 25fps, men det är väldigt sällan. Men eftersom de har inte lagt med v-sync så kan tappen mellan 60-30 kännas som större. Efter ca 10 timmars spelande så kan jag intyga att droppen under 30fps är väldigt sällsynta.

Spelet är helt klart fullpris! Finns massvis att göra och en speltid som är uppe och snyftar på RPG spelen. Du får garanterat valuta för pengarna. Men alla har ju sina preferenser, peace!

Håller med, jag har spelat 11-12 timmar och har lagt märke till endast nån enstaka drop, men inte ens dessa har varit något att hänga upp sig på i helheten.

Spelet är inte bäst på något område men helheten är ett grymmt underhållande spel som är värt varenda öre. Köp nu, imorgon kan det vara försent!

Medlem

Det bästa med hela spelet är nog att det aldrig regnar...

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Schattiz:

Riktigt illa i vissa fall, droppar från 60? till 10fps ibland.

Det där stämmer inte. Som värst kan den hamna på 25fps, men det är väldigt sällan. Men eftersom de har inte lagt med v-sync så kan tappen mellan 60-30 kännas som större. Efter ca 10 timmars spelande så kan jag intyga att droppen under 30fps är väldigt sällsynta.

Spelet är helt klart fullpris! Finns massvis att göra och en speltid som är uppe och snyftar på RPG spelen. Du får garanterat valuta för pengarna. Men alla har ju sina preferenser, peace!

Nä du har säkert helt rätt, 10fps är väl att överdriva men det känns iaf.
Har spelat igenom demot några ggr. till efter detta och det verkar ju vara ett fräckt spel trots sina framedrops och buggar lite här och där. Jag är säkert bara kinkig.


signatur

~QX6700@3600Mhz~ASUS-Commando@FSB300~Corsair8500C5D@950Mhz 4-4-4-12-2T~xFx8800GTX~Cooltek600CT~

Medlem

LÄTT ETT KÖP

Inaktiv

hoppas ja vinner på tävlingen!, har längat efter detta spel länge!


signatur

OG GANGSTA PARTY

Medlem

Sjukt bra spel. Klart köp om ni har ett ps3, annars... skaffa ett xD.

123
Skriv svar