Ta tillbaka Cherry Coke [namninsamling]

Medlem

Jag tycker att det påminner om 556a (rostolja)

Inaktiv

Vanilla coke ftw

Medlem
Medlem

Tydligen finns på Vanilla Coke på många affärer runt om i Sverige igen! Bl.a. på ICA Maxi i Löddeköpinge, ICA i Alvik, Daglivs vid Fridhemsplan, Sabis i Fältan, ICA Luthagens Livs i Uppsala och tydligen i dem flesta City Gross affärerna.
Så kolla på närmsta Ica om dem har ;>

Medlem

Underskriven, cherry coke är ju gott som fan!

Den finns i Gävle på vissa mindre tobaks butiker


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Gud, låt såna har muterade avkommor dö ut.... Vill verkligen höra hur snacket gick när dom kom på ideerna i fikarummet.

Medlem
Skrivet av Bukload:

Dr. Pepper grabbar, mycket godare än Cherry Coke.

Smakade det för nått år sedan, värsta jag druckit.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Håller med, det smakar typ som cola med marsipan i :S


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

yuck...äckligare cola finns nog inte:down:

Medlem

Ge oss tillbaka vanilla coke i stället!

Medlem

ash bara att slänga i vanilj glass i colan om du vill ha det

lite smågott faktiskt var väl en drive när man kunde få det på burger haken på 80talet.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av karbon:

Ge oss tillbaka vanilla coke i stället!

Skrivet av Skez:

Tydligen finns på Vanilla Coke på många affärer runt om i Sverige igen! Bl.a. på ICA Maxi i Löddeköpinge, ICA i Alvik, Daglivs vid Fridhemsplan, Sabis i Fältan, ICA Luthagens Livs i Uppsala och tydligen i dem flesta City Gross affärerna.
Så kolla på närmsta Ica om dem har ;>

Inaktiv
Skrivet av karbon:

Ge oss tillbaka vanilla coke i stället!

Tycker att du ska äta en varm och god pizza medans du dricker upp vaniljcolan :S

Gissa vad som händer en timma efter..ahaha

Coca Cola ligger fortfarande top 1

Medlem

Cherry Coke finns i en amerikansk affär i malmö för sådär en 15 kr för 33 cl. Tycker själv den smaken är förjävla äcklig, men jag skrev på med med namn iallafall för att jag samlar på cola burkar


signatur

4 8 15 16 23 42

Medlem

Tillbaka och tillbaka åk till citygross finss Dr.pepper cola vanilj/cherry och massa nadra gott dock på nån hylla som kallas utländksa hyllan elelr något liknande


signatur
Medlem
Skrivet av Martyzx:

Tillbaka och tillbaka åk till citygross finss Dr.pepper cola vanilj/cherry och massa nadra gott dock på nån hylla som kallas utländksa hyllan elelr något liknande

Vilken city gross?

Inaktiv

Om det är någon som är SJUKT sugen på olika coke-smaker så tycker jag att ni ska besöka Gray's Webshop.
Det som finns i USA, finns på deras hemsida. Ganska dyrt, men det kan det vara värt!

http://www.grays.se/ProductView.aspx?CategoryID=30

De har fysiska butiker lite runt om i landet, bla. Södertull i Malmö. Är ofta i den butiken och köper roliga saker.

Har handlat från websidan en gång, och det var inga som helst problem.


signatur

.

Medlem
Skrivet av karbon:
Skrivet av Martyzx:

Tillbaka och tillbaka åk till citygross finss Dr.pepper cola vanilj/cherry och massa nadra gott dock på nån hylla som kallas utländksa hyllan elelr något liknande

Vilken city gross?

Kalmar är det ända jag vet..


signatur
12
Skriv svar