Medlem
Skrivet av prikk:

"kört sönder henne"
"troligt att ni inte skulle sätta på"

asså folk här måste ha seriösa problem med sin sexualitet
man kommer till en tidpunkt där man - per insikt eller erfarenhet - inser att det inte ger så jävla mycket att stoppa snoppen i främmande barbiedockor så ofta man kan

det är bara synd att vissa aldrig vågar komma till den fasen, för det är inte "manligt" (?)

finns fan kopplingar till mycket skit i samhället.. ta en gruppvåldtäkt t ex. killar som våldtar i grupp lyckas i princip aldrig få upp den och än mindre komma. ändå säger dom i rätten att dom varit porrfilmsgudar med outtömlig kuk och sprutat åt alla håll på den dumma "horan" som "förtjänade det", för det känns bättre att bli anklagad för våldtäkt än att ha vart omanlig inför kompisarna..

förlåt att jag vandrar OT i er viktiga ÖÖÖ FULA BRUDAR PIX PIX-tråd

Mycket insiktsfullt skrivet.


signatur

yolo

Medlem
Skrivet av prikk:

"kört sönder henne"
"troligt att ni inte skulle sätta på"

asså folk här måste ha seriösa problem med sin sexualitet
man kommer till en tidpunkt där man - per insikt eller erfarenhet - inser att det inte ger så jävla mycket att stoppa snoppen i främmande barbiedockor så ofta man kan

...

förlåt att jag vandrar OT i er viktiga ÖÖÖ FULA BRUDAR PIX PIX-tråd

Du har rätt men du får också väga in att detta är en "lektråd", inläggen kommer inte sammanställas till en regeringsutredning.

Personligen avskyr jag allt och alla som försöker sälja oss saker genom att använda sexanspelningar.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av Döbringer:
Skrivet av prikk:

"kört sönder henne"
"troligt att ni inte skulle sätta på"

asså folk här måste ha seriösa problem med sin sexualitet
man kommer till en tidpunkt där man - per insikt eller erfarenhet - inser att det inte ger så jävla mycket att stoppa snoppen i främmande barbiedockor så ofta man kan

det är bara synd att vissa aldrig vågar komma till den fasen, för det är inte "manligt" (?)

finns fan kopplingar till mycket skit i samhället.. ta en gruppvåldtäkt t ex. killar som våldtar i grupp lyckas i princip aldrig få upp den och än mindre komma. ändå säger dom i rätten att dom varit porrfilmsgudar med outtömlig kuk och sprutat åt alla håll på den dumma "horan" som "förtjänade det", för det känns bättre att bli anklagad för våldtäkt än att ha vart omanlig inför kompisarna..

förlåt att jag vandrar OT i er viktiga ÖÖÖ FULA BRUDAR PIX PIX-tråd

Mycket insiktsfullt skrivet.

Inte speciellt. Det låter fint men rimmar illa med verkligheten (den första delen av inlägget alltså).
Är man singel och det bjuds tillfälle till en fin tjej vet då jag inte många killar som hade tackat nej.


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Inaktiv

Här har vi ett riktigt skåp, Amy Winehouse.

Skrivet av prikk:

...

förlåt att jag vandrar OT i er viktiga ÖÖÖ FULA BRUDAR PIX PIX-tråd

Du var mig en rolig typ som tvunget måste pinka in ditt revir. Törs man fråga varför du ens läser tråden då den tydligen är helt utanför din intressesfär?

Om du vill kan nog jag också hitta kopplingar till ditt beteende och sexualbrottslingar.

Inaktiv

försök.


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Inaktiv

Vet inte om någon av er har sett henne i den senaste Brother's reklamen. Baarf!

Skrivet av prikk:

försök.

Utamning accepterad;

Du verkar ha ett behov av att hävda dig vilket leder till maktbegär. Många våldtäkter begås av män som har ett behov av att visa sin makt.

Se där, det är inte svårt att hitta kopplingar till vad man vill som du gjorde tidigare.

Jag tror inte att du är en våldtäktsman, låt mig poängtera det. Jag tror inte heller någon av de andra som kommenterade tidigare är det heller.

Inaktiv

haha det var jäävligt weak det där..

aja. continue fugley pastes. lite trist bara att internet är fullt av folk som sitter och betygsätter flickors minsta lilla kvadratcentimeter, och godkänt = henne skulle jag allt vilja knulla på!

tror många kommer få en lika skev bild av verkligheten som ifall man ersatte sexualkunskap med porr.. [edit] ... i framtiden


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Inaktiv

Även om många säger att vissa tjejer är fula,
så när det kommer till kritan så säger man nog inte nej till en tjej som slänger av sig kläderna.

Never underestimate the power of a p***y

Medlem

^^agreed

jag tror bristen på mutta får vissa att bete sej som gnälliga kärringar

Medlem

Uhmm... nej?
Jag antar att det har att göra med ålder, antalet partners man har haft (översättning; antalet brudar man har satt på) och var man står för ögonblicket (för mej är det gift, har barn, villa, karriär etc som jag trivs med och inte skulle kasta bort hursomhelst).


signatur

yolo

Inaktiv

Öhh klitoris rules!!11one

Medlem

Jag drämmer till med Kristina Lugn och Claire Wikholm som riktiga bottennapp. Bilder får ni klara er utan:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Fula brudar eller inte; mer ass to mouth åt folket!

Medlem
Skrivet av Döbringer:

Uhmm... nej?
Jag antar att det har att göra med ålder, antalet partners man har haft (översättning; antalet brudar man har satt på) och var man står för ögonblicket (för mej är det gift, har barn, villa, karriär etc som jag trivs med och inte skulle kasta bort hursomhelst).

bara för att du är gift och har barn behöver inte betyda att du inte får tycka att en annan kvinna är snygg eller?

Medlem
Skrivet av MaLiBu:
Skrivet av Döbringer:

Uhmm... nej?
Jag antar att det har att göra med ålder, antalet partners man har haft (översättning; antalet brudar man har satt på) och var man står för ögonblicket (för mej är det gift, har barn, villa, karriär etc som jag trivs med och inte skulle kasta bort hursomhelst).

bara för att du är gift och har barn behöver inte betyda att du inte får tycka att en annan kvinna är snygg eller?

Såklart inte men att man kanske inte "sätter på" vemsomhelst bara för att tillfälle bjuds...


signatur

yolo

Inaktiv
Skrivet av prikk:

haha det var jäävligt weak det där..

aja. continue fugley pastes. lite trist bara att internet är fullt av folk som sitter och betygsätter flickors minsta lilla kvadratcentimeter, och godkänt = henne skulle jag allt vilja knulla på!

tror många kommer få en lika skev bild av verkligheten som ifall man ersatte sexualkunskap med porr.. [edit] ... i framtiden

Svagt? Jo, för jag orkade inte tänka ut något bättre, men tack för att vi kan fortsätta med tråden utan fler moralpredikningar.

Skönt med en tråd som är lite mer oseriös och som inte kommer att påverka folks verklighetsuppfattning överhuvudtaget.

Inaktiv
Skrivet av Döbringer:

Såklart inte men att man kanske inte "sätter på" vemsomhelst bara för att tillfälle bjuds...

Nej, har man partner tänker man sig nog mer för än vad man hade gjort som singel. Att titta och tycka hör till min fria vilja och som min partner helst inte ska ha några invändningar emot.

Medlem

Jag kommenterar ofta andra kvinnors utseende med min fru, och faktiskt kan jag t o m säga om en man ser bra ut också, utan att känna mej bögig för det. Eller OK lite småbögig kan jag va på torsdagkvällar ibland... oO


signatur

yolo

Medlem
Skrivet av prikk:

...lite trist bara att internet är fullt av folk som sitter och betygsätter flickors minsta lilla kvadratcentimeter, och godkänt = henne skulle jag allt vilja knulla på!

Varför gjorde du inte ditt inlägg i tråden om snygga tjejer istället om det är "betygsättning" som stör dig? Personligen tror jag att de som blir "betygsatta" är ganska nöjda över att bli det... det enda de kan i många fall, le i kameran. Utan underbyxor. Jag mår illa.

Skrivet av prikk:

tror många kommer få en lika skev bild av verkligheten som ifall man ersatte sexualkunskap med porr.. [edit] ... i framtiden

Verkligen? Jag tror det är tvärtom... Dagens ungdom är nog ganska upplyst när det gäller "sexualkunskap" - de kan inte stava eller räkna men det är en annan sak.

Skrivet av Strax Dax:

Även om många säger att vissa tjejer är fula,
så när det kommer till kritan så säger man nog inte nej till en tjej som slänger av sig kläderna.

Jag tror det handlar mer om ett uttryck för att man inte gillar den personen oavsett anledning. Paris Hilton skulle aldrig vinna i en fultävling men jag är helt förlamad av oförståelse kring hur hon kan vara känd för något annat än att vara en av planetens största pulver.

Skrivet av Strax Dax:

Never underestimate the power of a p***y

Det där är sant för tonåringar med för mycket hormoner.

Skrivet av Malibu:

jag tror bristen på mutta får vissa att bete sej som gnälliga kärringar

Upplever du själv vissa problem eller hur drar du den slutsatsen? Har du en kompis i en annan stad?

Skrivet av erge:

Fula brudar eller inte; mer ass to mouth åt folket!

You never go ass to mouth!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

nej castor jag har inga problem men du verkar ha det mot dom kvinnor du nämnde tidigare, så pass mycket att du gnällde om det i snygga brudar tråden och sedan gör en egen tråd om samma sak

det står fula brudar men det verkar som att du stör dej mer på deras personlighet än själva utseendet eller?

nej jag är ingen diehard fan av Paris Hilton, Nelly osv...

Medlem
Skrivet av MaLiBu:

det står fula brudar men det verkar som att du stör dej mer på deras personlighet än själva utseendet eller?

Fulhet är inte knutet till utseende, tråden är en "parodi" på den andra - du hajar säkert om du verkligen vill.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

fulhet är INTE knuten till utseende? det var nåt nytt

jag trodde fulhet var ett exempel på Chris Crocker

Medlem
Skrivet av MaLiBu:

fulhet är INTE knuten till utseende? det var nåt nytt

jag trodde fulhet var ett exempel på Chris Crocker

Don't make me google... Vem är det?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Medlem

"LEAVE BRITNEY ALONE!"

Youtube-proffs

Tacka fan för psykvård


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av MaLiBu:

fulhet är INTE knuten till utseende? det var nåt nytt

jag trodde fulhet var ett exempel på Chris Crocker

Don't make me google... Vem är det?

dont google, youtube it
http://www.youtube.com/watch?v=LWSjUe0FyxQ

Inaktiv
Skrivet av CastorFiber:

Varför gjorde du inte ditt inlägg i tråden om snygga tjejer istället om det är "betygsättning" som stör dig? Personligen tror jag att de som blir "betygsatta" är ganska nöjda över att bli det... det enda de kan i många fall, le i kameran. Utan underbyxor. Jag mår illa.

du har delvis rätt, men jag bara hamnade i denna tråden för den var full av "hon är ful, men skulle hon vara naken skulle jag inte banga!!1! *fapfap*"
jag tror inte denna tråden skevställer nåt alls här i världen, jag tycker bara det är trist att se det så vida spritt på internet. man förväntar sig det på diverse småbarnsforum, men här är det tråkigt att se det.

ang de som blir "betygsatta" så tror jag det mest är en stor fördom, och de som faktiskt är sådär är en produkt av, ptja, samhällsklimatet..

Citat:

Verkligen? Jag tror det är tvärtom... Dagens ungdom är nog ganska upplyst när det gäller "sexualkunskap" - de kan inte stava eller räkna men det är en annan sak.

kan inte hålla med dig alls tyvärr, i ett samhälle som man kunde våldta sin fru ända in på 80-talet utan att det räknades som våldtäkt. vi är inte särskilt långt därifrån, fråga ungdomar om skillnaden på en "våldtäkt" och en "riktig våldtäkt" så förstår du

Citat:

You never go ass to mouth!

inkorrekt.


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

kan ni inte göra en tråd med snygga brudar istället?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Skrivet av mosoloa1:

kan ni inte göra en tråd med snygga brudar istället?

Det finns en sån tråd.

http://www.fz.se/forum/thread.fz?id=31050

Skriv svar