Förklara meningen med ditt användarnamn.

Inaktiv

Jag försökte desperat komma på något 1998 för att kunna chatta på IRC. Hade en "Varma Koppen" framför mig med etiketten Tex Mex.

Efter det blev det teXMex eftersom jag sysslade mycket med FastTracker 2 och formatet på modulerna var just .XM.

Senare kortades namnet ner till teX eftersom de flesta kalla mig just det on-line.

Inaktiv
Skrivet av kaptenpirat:
Skrivet av IceMan:

IceMan, Mr Ice. have no Fear Ice is here. There is no need to utveckla.
we all has titta on Top Gun?

Jag hoppas inte att detta detta är du

Japp, nog allt är det där Ice Man.

Medlem
Skrivet av Notumforce:

spelat anarchy online och är star wars nut

Så blev notumforce

När jag läste detta fick jag följande upplevelse:

Spelat mycket need for speed och gillar sagan om ringen

Så det blev Cyberkent.

Dvs jag fattade inte en enda koppling mellan spelet, filmerna och ditt nick. Ser nu, btw, att du inte heter noCtumforce som jag alltid trott...


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Typ "Ojdå, headshot igen!" eller "Ojdå, där skulle man inte hoppa ner" eller "Ojdå, vilken stor armé han hade, och så tidigt!".

och på den vägen är det


signatur

Men jag vill ha en bild här :P

Medlem

Jag har haft samma användarnamn i flera år, nämligen dattla på div forum. Tröttnade på det och fick av en slump se att den enda kvinnliga hyenan i Lejonkungen heter Shenzi, det betyder bland annat demon och barbar. Är rätt barbarisk av mig när jag spelar CoD bland annat , så det passar mig perfekt *skrattar*

Inaktiv

Du menar att du är en ... tjej?

Medlem

Ja, jag är tjej
Vart du förvånad?

Medlem

Menar du....Att du är en riktig...flicka?
Såndär med långt hår och låter som en kille, fast med nerpitchad röst?


signatur

Det här är en signatur

Inaktiv

Ideebrist. Simply.


signatur

I am become Death, the destroyer of worlds.
- J. Robert Oppenheimer, the Trinity Tests.

Medlem
Skrivet av Vaizard3:

Menar du....Att du är en riktig...flicka?
Såndär med långt hår och låter som en kille, fast med nerpitchad röst?

Haha, jag är i allra högsta grad en tjej, och kvinnlig sådan också

Medlem

Mjaha... kallade mig själv för Liemannen i de yngre dagarna på nätet. Tyckte att Liemannen var så häftig osv då... dock var det så att det kom en rival på IRC och snodde mitt nick (eller om det var andra vägen ) efter att jag hetat något helt annat en stund pga en CS-klan jag var med i. Men det var ingen fara med det då man brukade skriva om sitt nick till Lie|away eller liknande så det fick kort och gott bli Lie| vilket är mera personligt iaf.

Sedan lite OT. Vad är det för konstigt med att kvinnor hänger på forum? Tycks alltid bli så stökigt så fort någon visar sig. De är ju människor de också. Inget speciellt alls. *suck*


signatur

osv.

Inaktiv

De "flesta" här är nördar: de har aldrig träffat, ännu mindre, sett en sådan varelse.


signatur

I am become Death, the destroyer of worlds.
- J. Robert Oppenheimer, the Trinity Tests.

Inaktiv
Skrivet av Användarnamn:

De "flesta" här är nördar: de har aldrig träffat, ännu mindre, sett en sådan varelse.

Snacka för dig själv. Förra veckan när jag var ner på Coop och handlade råkade hon i kassan stöta till min hand när jag fick mitt kvitto. Närkontakt som heter duga. Så det så.

Skrivet av Shenzi:

Ja, jag är tjej
Vart du förvånad?

Ja, lite faktiskt fast jag menade inte allvar med min kommentar.

Skriv svar