COMPANY OF HEROES BETA @ FILEPLANET

Medlem

Går det inte att fixa keys mer? Trodde det skulle gå fram tills betan tog slut.


signatur

Videomupp

Medlem

Jag har laddat ner singleplaye beta demot. Fy fan vad kul! KÖP KÖP KÖP!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Av nån anledning har jag en extra key liggandes, vet dock inte om betan fortfarande är igång, men dra iväg ett pm så ska vi se.

Edit: Nyckeln har gått iväg.

Medlem

tj0h0 tack vare mullins kan jag lire mp betan nu! men det är fan svårt, var så längesen man lirade strategi spel.. jaja ni kan pma lr nått om det blir nått roligt "Fz" lir senare

Medlem

Kommer CoH släppas den 14:e September även i Europa? Eller är det bara USA release?

Medlem

åh fan va ja e less på mig själv att ja inte upptäckte detta spel tidigare ja som längtat så länge på ett WW2 strategi spel o när det äntligen kommer ett bra missade man att få key till betan om det är någon som har en extra beta key av någon anledning är ja evigt tacksam.

Inaktiv

har lirat det en hel del nu, och en sak fattar jag inte, när motståndaren kör med artilleri hur ska man då kunna fixa att ta en enda point? så fort man försöker så blir man bombad såklart o har man tur klarar sig några levande

hur gör ni?

Medlem
Skrivet av Aresz:

har lirat det en hel del nu, och en sak fattar jag inte, när motståndaren kör med artilleri hur ska man då kunna fixa att ta en enda point? så fort man försöker så blir man bombad såklart o har man tur klarar sig några levande

hur gör ni?

Menar du offmap command artilleri eller artilleripjäser a'la Axis Walking Stukas/Nebelwerfer och Allies Howitzers?

För offmap artilleri får du ju förvarning om genom en fackla som kastas på platsen och tänds, så att det bara är att springa undan för det i tid.
Eftersom Offmap artilleri kostar så ofantligt mycket munition varje gång det kastas (150-250 styck) så är det bara att göra detta ett par gånger tills fienden fått slut på munition.

Om du istället menar artilleripjäser, så ser du ju varifrån artilleriet kommer när det kastas, och bör då åka in med nån snabb tank och skjuta ner dem. Eller helt enkelt kasta tillbaks en artilleri på deras artilleripjäser genom att reka snabbt.
Artilleripjäser har balanserats så att de inte tål något alls, så de är ganska lätta att plocka. Dessutom så står de ju still medan de skjuter och är därför extra sårbara just nu.

Lycka till


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem
Medlem
Skrivet av HYBRiS:

Hahahaha


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem
Skrivet av HYBRiS:

Fan va najs

Inaktiv

tack hybris! menade offmap bara att få idioten att köra slut på resurser

heter Aresz ingame också så lägg gärna till mig i listan

en sak till...funkar performance test från options menyn??

Medlem
Skrivet av Aresz:

en sak till...funkar performance test från options menyn??

Det brukade göra det, men jag tror att det just nu i nuvarande version dyker om man klickar på det.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Får ju spader av allt väntande tills ja får min betanyckel.. e det nån som testat men tyckte spelet va helt vardelost kan ju vara snell o låna ut sitt acc tills ja får min betakey. tack

(Förstår inte hur nån kan tycka så om detta spelet det e ju fan bäst men om nån nu tycker det sög o inte ska spela mer kan ju låna ut sitt stackars mig!

TACK!

Medlem

Nu finns #coh.se på quakenet.. Vi vill gärna ha lite mer svenskar i kanalen så det alltid finns folk med stabil ping att lira med.

12
Skriv svar