Dom gryma vapnen ?

Inaktiv
Dom gryma vapnen ?

Heej. Jag har försökt förstå hur man får dom vapnena som man behöver 2 points för. Har haft 3 point inte kunat välga dom endå.:evil: Hur får man dom?? Som den svarta snipern och den svarta medic vapnet?? Jag vill gjärna veta innan jag säter ut mina points. Skriv va ni vet Tack


signatur

/den farliga milfen^^

Medlem

lås upp vapnet som kommer innan så kan du låsa upp dom(dom kräver 1 poäng men för att man måste låsa upp den innan så blir det 2 om jag inte minns fel)

Inaktiv
Skrivet av Xphome:

lås upp vapnet som kommer innan så kan du låsa upp dom(dom kräver 1 poäng men för att man måste låsa upp den innan så blir det 2 om jag inte minns fel)

ta de igen fata inte riktigt


signatur

/den farliga milfen^^

Medlem

om du vill låsa upp vapen 2 för medic måste du låsa upp vapen 1 först

Inaktiv
Skrivet av Xphome:

om du vill låsa upp vapen 2 för medic måste du låsa upp vapen 1 först

så då har jag gjort rätt när jag har spekat den första snipern har 1 påeng sparat och så nu när jag går upp nästa level och får 2 points så kan jag ta den ??


signatur

/den farliga milfen^^

Medlem
Skrivet av Qixx:
Skrivet av Xphome:

om du vill låsa upp vapen 2 för medic måste du låsa upp vapen 1 först

så då har jag gjort rätt när jag har spekat den första snipern har 1 påeng sparat och så nu när jag går upp nästa level och får 2 points så kan jag ta den ??

Min P90 kostade inte 2 poöng vad jag minns(vapen 2 på AT)

Inaktiv

de e ju L96A1 jag vill ha !!


signatur

/den farliga milfen^^

Medlem
Skrivet av Qixx:

de e ju L96A1 jag vill ha !!

Jag vet, det är upplåsning 2 till sniper och då måste du ha upplåsning 1. Jag bara sa att jag tror inte upplåsning 2 kostar 2 poäng.(P90 är upplåsning 2 för AT)

Medlem
Skrivet av Qixx:

de e ju L96A1 jag vill ha !!

Då måste även ha Special Foreces (?). Om jag inte har helt fel


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem
Skrivet av Fanster:
Skrivet av Qixx:

de e ju L96A1 jag vill ha !!

Då måste även ha Special Foreces (?). Om jag inte har helt fel

Tror det med

Inaktiv
Skrivet av Xphome:
Skrivet av Qixx:

de e ju L96A1 jag vill ha !!

Jag vet, det är upplåsning 2 till sniper och då måste du ha upplåsning 1. Jag bara sa att jag tror inte upplåsning 2 kostar 2 poäng.(P90 är upplåsning 2 för AT)

vad e att de vanliga battlefield 2??


signatur

/den farliga milfen^^

Inaktiv

O ja du måste ha Special Forces.

Ifall du känner någon som har battlefield 2 special forces och som du litar på så kan du låta honom spela en runda med ditt account så får du alla SF vapnena. Ifall vi nu säger att du har fått fyra unlocks i vanliga så kommer du även få fyra unlocks på de nya vapnena.

Man behöver inte ha första vapnet för att välja det andra!

En liten bugg som gynnar den stora mängden =P


signatur

=FU= pascaldawid =Frelancer Union=

Inaktiv
Skrivet av Qixx:

Heej. Jag har försökt förstå hur man får dom vapnena som man behöver 2 points för. Har haft 3 point inte kunat välga dom endå.:evil: Hur får man dom?? Som den svarta snipern och den svarta medic vapnet?? Jag vill gjärna veta innan jag säter ut mina points. Skriv va ni vet Tack

Ett tips är att du flyger helikopter upp i luften och hoppar ur den. Sen fäll ut fallskärmen och va i luften minst 10 sekunder så får man en medalj för det

Du tjänar mest poäng genom att vara en commander (OM DU KLARAR AV DET!). Det är så jag har fått de flesta poängen. För jag suger verkligen på att döda folk


signatur
1
Skriv svar