Vart skulle du flytta om Sverige försvann?

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av jingai:

Hur fan kan ni vilja bo i USA? Jävla idioter allihopa.

Åk dit och skapa dig en egen uppfattning, glöm inte be om ursäkt när du åker kring hur fel du haft.

Been there, done that. Flera gånger till och med.

Medlem

vet ej...


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Norge / Japan :]


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Det skulle väl vara Norge eller Finland, är väl dom länder som är mest lika Sverige

Medlem
Skrivet av jingai:
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av jingai:

Hur fan kan ni vilja bo i USA? Jävla idioter allihopa.

Åk dit och skapa dig en egen uppfattning, glöm inte be om ursäkt när du åker kring hur fel du haft.

Been there, done that. Flera gånger till och med.

Har du varit i USA och bett om ursäkt flera gånger? Menade du kanske att du åkt dit och bildat dig en uppfattning flera gånger? Var det den senaste som resulterade i att alla amerikaner är idioter? Menade du kanske att du har glömt att be om ursäkt eller vad?

Jag lyssnar gärna om du vill berätta vad det var under dina många resor till USA som fick dit att ta beslutet att alla amerikaner är idoter. Ser fram emot det med spänning.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av jingai:
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av jingai:

Hur fan kan ni vilja bo i USA? Jävla idioter allihopa.

Åk dit och skapa dig en egen uppfattning, glöm inte be om ursäkt när du åker kring hur fel du haft.

Been there, done that. Flera gånger till och med.

Har du varit i USA och bett om ursäkt flera gånger? Menade du kanske att du åkt dit och bildat dig en uppfattning flera gånger? Var det den senaste som resulterade i att alla amerikaner är idioter? Menade du kanske att du har glömt att be om ursäkt eller vad?

Jag lyssnar gärna om du vill berätta vad det var under dina många resor till USA som fick dit att ta beslutet att alla amerikaner är idoter. Ser fram emot det med spänning.

Du får du allt vänta!

Inaktiv
Skrivet av Greger:

När det kommer till utrikespolitik är vi väl inte så mycket bättre

jora..av följande skäl:

Skrivet av Greger:

vad gör vi när USA skickar in trupper någonstans?
Inte så värst mycket

exakt..varför skicka trupper till alla delar av världen och döda oskylldiga?
just sånt vi inte håller på med :):up:

Skrivet av Greger:

Våran ekonomi består ganska mycket av vapen-exportering

låter som en väldigt bra export
nog för att det ju självklart innebär att sverige ligger bakom massmord i afrika eller nått annat trevligt (nog för att den meningen slutade i sarkasm, men...), men det är ju endå inte sverige som håller i vapnet när det avfyras..
lite passivt-folkmord..dock inte nånting som ska läggas på vågen tycker jag

Skrivet av Greger:

och hålla oss borta från trubbel

exakt..istället för att skapa trubbel

så..hur var usa ett förstaval nu igen?

on topic:
japan

Medlem

Det jag säger är att vi inte är så värst mycket bättre, vi står bara och kollar på och pekar finger, det gör oss inte direkt till så mycket bättre, samma sak med att vi exporterar vapen, det är ju tyvärr en viktig kugge i våran ekonomi.

Precis som med mobbare, vi är dom ungarna som står och kollar på / hejjar lite smått på mobbaren, för vi är för rädda för att göra något.

Man kan inte jobba för fred om man passivt stödjer krig, eller hur?


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Greger:

Det jag säger är att vi inte är så värst mycket bättre, vi står bara och kollar på och pekar finger, det gör oss inte direkt till så mycket bättre, samma sak med att vi exporterar vapen, det är ju tyvärr en viktig kugge i våran ekonomi.

Precis som med mobbare, vi är dom ungarna som står och kollar på / hejjar lite smått på mobbaren, för vi är för rädda för att göra något.

Man kan inte jobba för fred om man passivt stödjer krig, eller hur?

menar du att vi skulle skicka trupper för att hjälpa irak för att visa att vi tycker kriget är fel eller?


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Inaktiv

Canada Eyy!
Annars Tokyo eller London. Skottland verkar rätt najs med..USA kanske..

Inaktiv
Skrivet av Greger:

vi står bara och kollar på och pekar finger, det gör oss inte direkt till så mycket bättre

sant

Skrivet av Greger:

Man kan inte jobba för fred om man passivt stödjer krig, eller hur?

sant

men det är inte heller vi som startar dessa konflikter..
jag försvarar mest det jag skrev tidigare, om att sverige är ... erm ... bättre? ... än usa då vissa valde usa som sitt "omg måste flytta dit"-val om sverige försvann som säkert skulle varit pga usa ironi

Medlem
Skrivet av jingai:
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av jingai:
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av jingai:

Hur fan kan ni vilja bo i USA? Jävla idioter allihopa.

Åk dit och skapa dig en egen uppfattning, glöm inte be om ursäkt när du åker kring hur fel du haft.

Been there, done that. Flera gånger till och med.

Har du varit i USA och bett om ursäkt flera gånger? Menade du kanske att du åkt dit och bildat dig en uppfattning flera gånger? Var det den senaste som resulterade i att alla amerikaner är idioter? Menade du kanske att du har glömt att be om ursäkt eller vad?

Jag lyssnar gärna om du vill berätta vad det var under dina många resor till USA som fick dit att ta beslutet att alla amerikaner är idoter. Ser fram emot det med spänning.

Du får du allt vänta!

Jag får jag allt vänta?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Kanada eller Nya Zeeland. Fast Kanada står nog högre i kurs.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Norden förmodligen, Norge antar jag.. om inte norden vore möjligt så typ Tyskland eller England. Utanför Europa skulle det definitivt bli Kanada. Hyffsat likt Sverige på många sätt

Medlem
Skrivet av F3D:

men det är inte heller vi som startar dessa konflikter..
jag försvarar mest det jag skrev tidigare, om att sverige är ... erm ... bättre? ... än usa då vissa valde usa som sitt "omg måste flytta dit"-val om sverige försvann som säkert skulle varit pga usa ironi

...Sant
Jo USA är sämre rent allmänt än Sverige, jag är nöjd över hur sverige är, skönt att bo i ett land som ingen bryr sig om


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

Troligen Japan eller Norge. Norge på grund av Norrmännens underliga gemenskap. Japan på grund av de futuristiska städerna och de korta, ständigt glada små japanerna.


signatur

Jag skulle ha knäckt nacken av dig om du nu hade haft en hals...!

Medlem

Tahiti, Danmark, Perth (Australien)
I den ordningen
Aldrig i livet USA! Ville flytta dit när jag var yngre, men efter varit runt där lite så säger jag bara aldrig i livet..

Medlem
Skrivet av UOme:

Aldrig i livet USA! Ville flytta dit när jag var yngre, men efter varit runt där lite så säger jag bara aldrig i livet..

Vad var det du inte gillade i USA?

(tänk på att du ville flytta till Tahiti, Danmark, Perth (Australien) så kom inte med saker som finns i dessa länder också)


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

jänkare kanske?


signatur

yolo

Inaktiv

jag tror att jag skulle vilja flytta till tyskland , vet inte varför , kanske för att mina släktingar bor där,

Medlem

Amen vafan, finns sverige kvar? Jag trodde det försvann så jag flyttade till grekland

Oh damn, det var inlägg nr 1000

Inaktiv

Hade förmodligen flyttat hit jag bor för tillfället. Billigare än flesta andra storstäder också.

Inaktiv

Hade förmodligen flyttat hit jag bor för tillfället, Dallas alltså. Billigare än flesta andra amerikanska storstäder också.

Inaktiv

Skulle nog välja Kanada.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av UOme:

Aldrig i livet USA! Ville flytta dit när jag var yngre, men efter varit runt där lite så säger jag bara aldrig i livet..

Vad var det du inte gillade i USA?

(tänk på att du ville flytta till Tahiti, Danmark, Perth (Australien) så kom inte med saker som finns i dessa länder också)

Vad finns där att gilla med USA?
Gillar inte folket där och deras attityd öht, visst ska inte dra alla över en gräns för snackat med flertalet i många år som e hur sköna som helst, men bara majoriteten som jag träffade sist jag var där fick mig verkligen att tycka ännu mer illa om dem..
Gillar inte storstäder, vilket jag gissar e ett stort skäl att många vill flytta dit? (Perth e visserligen en stad i samma storlek som sthlm, men känns inte alls som en storstad)
Gillar inte deras matkultur, vilken man måste nästan anpassa sig till när man bor där.

De e iaf några av många skäl.. Helst hade jag novelat bo på en söderhavsö, och nämnde Tahiti för att jag var där för några månader sen. Tyckte det verkligen var paradiset på jorden på alla sätt, förutom att de pratar franska

Medlem
Skrivet av UOme:
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av UOme:

Aldrig i livet USA! Ville flytta dit när jag var yngre, men efter varit runt där lite så säger jag bara aldrig i livet..

Vad var det du inte gillade i USA?

(tänk på att du ville flytta till Tahiti, Danmark, Perth (Australien) så kom inte med saker som finns i dessa länder också)

Vad finns där att gilla med USA?
Gillar inte folket där och deras attityd öht, visst ska inte dra alla över en gräns för snackat med flertalet i många år som e hur sköna som helst, men bara majoriteten som jag träffade sist jag var där fick mig verkligen att tycka ännu mer illa om dem..
Gillar inte storstäder, vilket jag gissar e ett stort skäl att många vill flytta dit? (Perth e visserligen en stad i samma storlek som sthlm, men känns inte alls som en storstad)
Gillar inte deras matkultur, vilken man måste nästan anpassa sig till när man bor där.

De e iaf några av många skäl.. Helst hade jag novelat bo på en söderhavsö, och nämnde Tahiti för att jag var där för några månader sen. Tyckte det verkligen var paradiset på jorden på alla sätt, förutom att de pratar franska

Man får gärna ogilla usa, jag blir bara så less på produkter som ogillar usa för att är mode, för att det är enkelt och för att de inte vet vad de snackar om... Ett land kommer alltid vara mer inflytelserikt än de andra, det är inget skäl att ogilla något land - jag är nöjd och tacksam så länge usa ligger i täten... angående att det finns mycket puddon i usa brukar jag kommentera så här:

Hur mång känner du? 100 pers? hur många av de 100 är puddon? 10? tänk dig nu att du kände 250 000 000 pers... procentuellt blir det många puddon, om du blott ser till din egen bekantskapskrets.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Sydamerika och Brasilien.


signatur

http://thegamingground.com Is the place to be If you like videogames, movies, music, anime, IT and humor!

Medlem

Valde Oceanien. Nya Zeeland är så vackert och så kanske träffar man på några utomjordingar(Bad Taste).


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Inaktiv

Jag hade nog valt o stanna kvar i sverige.
Här vill jag leva här vill jag dö!

Pansarknekt

Stannat, hade stuckit till Norrland. Hade jag varit tvungen att dra hade de blivit någonstans i Europa, den en vettiga världsdelen på vår fina planet.


signatur

Ooooh the drama!

Skriv svar