Playstation Home startar i morgon

Inaktiv

Home var det inte tänkt från början att det skulle släppas samtidigt som ps3 började säljas ?

hursomhelst så är det säkert kul för dom som vill sitta och mysa i en lägenhet eller vandra runt på olika ställen, men man är ju ingen soffpotatis,
så man hade ju inte tillbringat mycke tid i den världen,
i första hand så lirar man, och tjötar med kompisar eller andra spelare genom spelet man lirar.

Medlem
Skrivet av Sito:

I och med att det är gratis och i beta skall man vara försiktig med kritiken tycker jag, man får ta det för var det är och inse att det inte är för alla, men som sagt det är gratis till skillnad från xbox där man får betala för samma sak fast med sämre kvalitet.

Live är fantastiskt mycket bättre än PS3, och då skall du notera att jag föredrar att lira på min PS3 normalt sett.

Dock är det fortfarande så att den här reklam-microtransactions-tjänsten i sitt grundutförande är gratis, vilket precis som du säger ger den Gå Ur Fängelse-kort.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem
Skrivet av Weyzer:

Haha, troligen det mesta hypade till PS3 på länge, och jag har aldrig förstått vad alla ser i det
Men jag antar att alla får svaret imorgon!!

Det är väl för folk som inte har ett riktigt liv!

Medlem
Medlem

Ska faktiskt bli roligt att äntligen få testa det.

Är mest förväntansfull inför hur det kommer att växa och bli större och större..och hur mitt virtuella trofée-rum kommer att se ut

Är inte mycket för sådana mikrotransaktioner, men ni kommer nog ändå att hitta mig i en virtuell affär för att köpa nya jeans

Inaktiv

Roligt för dom med ps3 men jag undrar bara om man verkligen orkar att göra detta? Nejmen t.ex jag tror inte att man sitter mer än 10 minuter per dag? Dom flesta väljer väl att spela?

Detta skulle vara roligare om man hade "flera" IRL vänner, typ. Men det går ju utan.

Habbo 2?

Medlem

Det finns ju bowling, biljard, chack, säkert något mer också, Samt att se på trailers. Tror jag kommer sitta rätt mycket i början, som sedan kommer bli mindre och mindre för varje dag.

Medlem

Ser jäkligt ball ut! Vill ha en liknande grej till Wii:)

Medlem

kan bli kul.. återstår att se. Känns dock lite sådär B.

Medlem

öppen Beta?


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av rolle90:

öppen Beta?

Ja precis. Som stängd beta, fast öppet (Och med mer innehåll)

Medlem
Skrivet av [cp:

Billen"]

Live är fantastiskt mycket bättre än PS3, och då skall du notera att jag föredrar att lira på min PS3 normalt sett.

Testade att köra xbox-live när jag skaffade xboxen och jag kan då inte se någon större skillnad. Båda fungerar väldigt bra men PSN är gratis så jag kör den.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Jaha, någon som vill ge bort sin PS3 till en jävligt behövande...

Låter riktigt tufft! Kul att det är "gratis"(Internet och konsolen kostar) och inte som en viss annan konsol... *HOST*


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

med tanke på hur framgångsrikt både the sims och second life blivit så kan jag inte förstå att folk ifrågasätter "vad home ska va bra för?". Det finns ju tydligen en enorm publik för denna typ av underhållning så det är inte bara självklart, utan riktigt smart av sony att satsa på home.

Men själv är jag varken sims eller second life fan så tror inte home blir något för mig.

Men man får väl se.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Grattis till alla er med en ps3 hemma!

Medlem

Hm... intressant. Skall testas.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

wow det va fan på tiden..aja bättre sent än aldrig, som man säger


signatur

Play 2 win!! on PSN: OdLuKnow is da name!!

Medlem

Nu är det ju torsdag men jag hittar inte vart man kan få hem den

Medlem
Skrivet av Eschricht:

Nu är det ju torsdag men jag hittar inte vart man kan få hem den

Kommer väl ikväll skulle jag tro.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

yey


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Jag har lite bekanta som jobbar med HD film "on demand" som tydligen kommer finnas med i Home vad det lider. Vet inte hur det kommer se ut rent praktiskt men en ide dom har bollat med var att tjänsten dyker upp som en kanal på TVn man har i sitt "rum".


signatur
Medlem

undrar om man MÅSTE ha den nya looken (som på xbox 360) eller om man kan ha kvar den gammla...

Medlem
Skrivet av Cybran M:

undrar om man MÅSTE ha den nya looken (som på xbox 360) eller om man kan ha kvar den gammla...

Home är en helt ny applikation som du startar med en ny ikon från XMB, det är alltså ingen ny design på något annat.

Medlem

vadå home beta???? de finns ju förfan inge!!


signatur

360 fanboys, just Shut The Fuck Up and enjoy Xbox 3FixMe!

Medlem

Nån som vet var man hämtar Home? På PSN? Eller kommer det en ny PS3 uppdatering.
Dagens nya prylar har dykt upp men inget Home.:\

Medlem

Undra var man laddar ner betan som sagt.
Kan bli kul att knalla omkring med polare och chatta och sånt. : D

Medlem

Alla updateringar brukar komma på torsdag nätterna, runt 12 tiden. 5 timmar kvar!

Medlem

så alltså fredag först.. egentligen!!!

Inaktiv

Jävla fittsony, uppdatering men inget Home :evil: såvida den inte är i en separat uppdatering men varför skulle den vara det!%"#&


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

123
Skriv svar