Medlem
Mod til Crysis!

A brilliant idea entered my head.
Idén var uppe när Far Cry var nytt och nu ploppar den upp igen. Tänk dig att du går omkring på en underbar strand. En massa snygga tjejer som solar topless och ett par vattenskotrar som står intill en liten brygga. Du beställer en martini och går fram till några av tjejerna för att prata med dem. Efter ett tag bestämmer ni er för att ge er iväg upp till bergen på en liten picknick. De är ju bara att hyra fyrhjulingen..

Tänk er detta i Crysisformat! Springa runt på underbara stränder och klättra i berg omgivna av storslagna skogar!

Det slog mig att det finns mycket duktigt folk här på FZ som skulle kunna göra detta verkligt.

Moden skulle vara en realtime dating / umgänges-mod. Hotell, barer båtuthyrning och en massa trevliga saker. Fina saker på stränder där man kan sola, dricka fina drinkar och bjuda upp till dans när kvällningen närmar sig.
Man ka ha "oändligt" många småsaker som kan gå att göra. Köra olika typer av fordon, kasta pil, leka med bollar 8), dyka osv.

Tror forumfolket att detta kan göras? Vad tycker ni i helhet?

Medlem

Fel forum! Aja, jo det är väl möjligt men först och främst kan väl spelet släppas?

Medlem

Ok.. nu blir det ju ingen soldatsimulator så kan gärna flyttas till allmänt prat. De är ju spelprat men ändå lite mer socialt!
FZmoderator?

Sen är det väl fint att bestämma något innan spelet släpps. Kan vara skönt att ha lite färdigt tills dess. Kan bli ganska mycket dötid för vissa annars

Medlem

Lite mer socialitet istället för ren trist fraggning. I like.

Medlem

låter inte som nån höjdare imo, träffa snygga tjejer ska man göra irl, social på varma stränder är tråkigt irl så kan inte tänka mig ett spel som är så blir spec kul


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Måste såga lite bara, sorry...varför vill du ha umgänge med digitalabrudar? Om folk klagar på IQ:n på blondiner så vette sjutton vad man skall säga om en digitalbrud med avseende på den dåliga AI:n inom spelbranschen. 8)

Om du skulle lämna datorn lite och testa att gå ut i skogen så får du ännu bättre grafik, helt otroliga texturer och ingen dålig framerate...surround-ljudet skall vara helt otroligt också.

Sen kan jag personligen inte förstå alla dessa socialaspel...jo, om jag satt på Kumla och inte skulle komma ut på något årtionde...om spelet inte går ut på att spöaskiten ur någon så varför spela, kan ju lika väl gå till bibblan eller krogen?

Medlem

Det kanske skulle vara som ett MMORPG.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

"The Sims: Tropical Vacation" typ?


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Inaktiv

Lät jävligt ambitiöst iaf, blir nog rätt mycket jobb


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem
Skrivet av Meller:

Lät jävligt ambitiöst iaf, blir nog rätt mycket jobb

Troligtvis ett projekt som ger ett fint jobb med en behaglig lön i efterhand

1
Skriv svar