Medlem

råkade döda andre the bs, vet att det finns en till bs precis under fs-shrine, men till saken, fattar ingenting av crafting, har queenlags själ, står att man crafta med den men ingen som vill göra nånting med den, har en massa titane slugs och vad det nu heter, fattar bara inte hur deras crafting system funkar, bt gav bs:sen jag döda en ember eller nått som verkade vara bra att ha. Vart finner jag fler sånna?

Medlem

Jag måste säga att slutet var "underwhelming". Abrupt så att säga. Men jag antar att det "hör till" detta spel.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Har dödat följande bossar

Bell Gargoyle
Capra Demon
Taurus Demon

Har dödat allt som finns i undead burg och Undead Parish.
Men ska testa lite Darkroot Garden, ska bara lvl lite till.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av rocso:

råkade döda andre the bs, vet att det finns en till bs precis under fs-shrine, men till saken, fattar ingenting av crafting, har queenlags själ, står att man crafta med den men ingen som vill göra nånting med den, har en massa titane slugs och vad det nu heter, fattar bara inte hur deras crafting system funkar, bt gav bs:sen jag döda en ember eller nått som verkade vara bra att ha. Vart finner jag fler sånna?

Har du dödat han kommer du inte kunna crafta large, very large, divine, occult vapen mer den spelrundan. den vid new londo ruins kan du crafta magic enchanted, giant bs i anor londo gör crystal, lightning och även vapen av boss souls ex, queelag furysword m,m. sen har du en blaksmith i katakombs som gör fire eller khaos vapen.


signatur
Medlem

Najs... hitta lampan i Tomb Of Giants... det blev lite lättare.... råkade döda den snälla bruden där (Chaos pyrommancies är lite mycket aoe). Så nu när man har lampan ser man var man går man när man skall slåss så får man tokspö

Får nog träna lite här


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Lirar Sorcerer nu, grymt!

Magi for the win


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Var ska man efter Nito?

Och nej demon ruins är omöjligt !


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av Ladestam:

Var ska man efter Nito?

Och nej demon ruins är omöjligt !

när du låser upp nito, så finns det egentligen bara 2 andra du kan ta.. Dukes archive eller demon ruins och det som kommer efter. finns ju även lite andra ställen att utforska som Painted world of ariamis eller great hollow/ash lake.


signatur
Medlem
Skrivet av pierreB:
Skrivet av Ladestam:

Var ska man efter Nito?

Och nej demon ruins är omöjligt !

när du låser upp nito, så finns det egentligen bara 2 andra du kan ta.. Dukes archive eller demon ruins och det som kommer efter. finns ju även lite andra ställen att utforska som Painted world of ariamis eller great hollow/ash lake.

Painted och hollow e klara....
gick till Dukes... det var ju Cake.

Sen kom man till Seath (bossen) för andra gången, (När man faktiskt kan döda han) Blev cursed på en millisekund och nu så slår han mig död på ett slag.

Blir till att försöka många gånger här


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Cursebite Ring ftw! Finns i New Londo Ruins om jag inte missminner mig.

Medlem

äsch är väl inget (jo det var det, jag dog massa gånger) se till att hålla avstånd lite tills han inte gör den dära rikstäckande curseskiten, sen springer du in mot bossen och står vid hans främre svansar. sen märkte jag att han ibland gör sån dära aoegrej så att man antingen får gå ut lite eller stå kvar.


signatur
Medlem
Skrivet av Kyroc:

Cursebite Ring ftw! Finns i New Londo Ruins om jag inte missminner mig.

hum nu blev jag fundersam.. har inte vart i new londo ännu... när ska man dit?
runt level?


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Det är där du möter Four Kings. Om du är i Dukes Archives bör inte New Londo skapa några problem. Det enda du behöver där är Transient Curse samt ring of abyssal walking, om du planerar på att klara hela zonen det vill säga.

Medlem

Vill ha något annat än drake sword, less på skiten, vad rekommenderar ni? ska jag uppgradera skiten ur något och lägga till lightning sen eller vad anses vara bra?

Medlem
Skrivet av rocso:

Vill ha något annat än drake sword, less på skiten, vad rekommenderar ni? ska jag uppgradera skiten ur något och lägga till lightning sen eller vad anses vara bra?

Jopp.. vill du ha ett riktigt fint vapen som dock kräver lite timeing men är nice till pvp och pve så förslår jag Lightning Zweihander +5. köttar de flesta fienderna på en R2-attack (det har typ 740 skada) och om det är nån boss som är lite halvsvår kan du göra skölden av moonlightbutterflyen så har dens speciallattack en skada på typ 1300


signatur
Medlem

Antar att det kommer en patch snart iochmed japanerna har fått det. kolla denna film för lite info.

http://www.youtube.com/watch?v=_HITanD8IxU


signatur
Medlem

AWSM, synd bara att dem inte lägger till "sharp" upgrade, STR och DEX builds känss så underlägsna Faith/Magic builds


signatur

Rwa?

Medlem

Asså.. vart ska man efter man varit vid första stället med draken och stora bossen där?^^
Jag drog ner till ett område med massor av gravstenar, men det var grymt svårt så jag dog rätt hårt där.

Ska jag ner till spökerna? Hjälp uppskattas


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av pierreB:
Skrivet av rocso:

Vill ha något annat än drake sword, less på skiten, vad rekommenderar ni? ska jag uppgradera skiten ur något och lägga till lightning sen eller vad anses vara bra?

Jopp.. vill du ha ett riktigt fint vapen som dock kräver lite timeing men är nice till pvp och pve så förslår jag Lightning Zweihander +5. köttar de flesta fienderna på en R2-attack (det har typ 740 skada) och om det är nån boss som är lite halvsvår kan du göra skölden av moonlightbutterflyen så har dens speciallattack en skada på typ 1300

tack

Skriv svar