Spara trailers på datorn

Medlem
Spara trailers på datorn

Jag undrar varför man inte kan spara trailers på sin dator numera. Jag tyckte den funktionen jättebra och använde det istället för att tvinga se via Flash. Om man kan ladda hem trailers så kan ni väl tipsa mig hur man gör. Tack på för hand.

Medlem

Letade idag efter spara ner filmen-knappen men hittade den inte. Vart tog den vägen?

Antikvitet

Det är tanken att man ska kunna ladda ner filmerna, men vi har inte hunnit implementera det än. Det kommer.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Skrivet av John:

Det är tanken att man ska kunna ladda ner filmerna, men vi har inte hunnit implementera det än. Det kommer.

Tack det var snällt.

MrX
Medlem

Trevligt att höra att nerladning av filmerna kommer tillbaka sen i med det är något jag använder på vissa filer.

En fråga till om filmerna. En polare från england kan inte se filmerna för att: "This video is not available in your country or domain!" Varför är det så?

Jag antar att något har blivit fel där i med vi kommer att kunna ladda ner filmerna senare.

Medlem

hej , har lite funderingar angående detta.

i en ganska färsk nyhet står det såhär

Citat:

Filmen finns som vanligt att se direkt i vårt arkiv, men vill du verkligen se vad spelet går för rekommenderar vi att du laddar ner den i originalformatet.

är det ett uttalande i förebyggande syfte ,till när nerladdningsfunktionen är på plats , eller menade man att man skulle googla på clippet?

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=32771
här är nyheten för övrigt.

Antikvitet

Det rör sig om ett misstag från skribenten. Nedladdningsfunktionen är, som jag tidigare nämnde, inte färdig.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Skrivet av MrX:

En fråga till om filmerna. En polare från england kan inte se filmerna för att: "This video is not available in your country or domain!" Varför är det så?

Jag sitter med en svensk dator i USA och jag kan se filmerna, däremot så kan jag inte se den där reklamfilmen, då står det precis som MrX beskriver


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem
Skrivet av John:

Nedladdningsfunktionen är, som jag tidigare nämnde, inte färdig.

Hoppas ni har med det som nyhet i era nyhetsmail, när det är klart:up:

Medlem

Hur går det med nerladning av filmer, kan man göra det nu?

Redaktör

Nej. Jag vet inte när det sker, men vi säger till då.


signatur
1
Skriv svar