Trådar som inte funkar

Medlem
Trådar som inte funkar

Sedan lanseringen av nya FZ så har jag haft problem att komma in i vissa trådar. Har trott det varit ett bekant problem så jag har väll tänkt att ni snart fixar det. Men då jag fortfarande har problemet så börjar jag fundera på om det inte är känt.

Senaste tråden jag inte kommer in på är:
[http://www.fz.se/forum/allmant-prat-off-topic/valet-2010-vad-...]


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Jag fick precis samma problem, efter att jag tryckt på "snabbsvar". Nu kan jag inte komma in i tråden alls.

EDIT: Nu kom jag in. Men det står inte att jag är den senaste som svarat i varken den tråden eller den här. Det är bara tomt.

Antikvitet

Vi ska kika på det.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Vissa trådar har extra sidor som är tomma, irriterande iom att ni inte har en visa senaste olästa inläggs-funktion.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Och när man svarar i en tråd med fler än en, så hoppar den tillbaka till första sidan ibland...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Detta beror nog på att tråden innehåller en "Poll"

Jag hadde själv skapat en tråd med en Röstning i och den hadde samma problem.
samma gäller trådarna "har dina invandrade föräldra...." & "valet 2010".

Jag lyckades rädda min tråd på så sätt att när jag editerade bort Röstningen så funkade allt utan problem.

No Poll No Problem. Citera Fry här, Fix it Fix it fix it...


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

same here, fix this noiiww


signatur

Suup homie

W2k
Medlem

Detta bör vara fixat nu, någon som fortfarande ser felet?


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Medlem

Nu har jag inte märkt av något, men jag återkommer i fall jag märker av problemet igen


signatur

Suup homie

Medlem

Det har fungerat fint hittills. En sak som dock inte tycks fungera är att när man postat ett inlägg kommer man inte direkt till det, utan till trådens förstasida.

1
Skriv svar