Vad spelar du i helgen?

Inaktiv

Man skall aldrig slänga sina gamla prylar


signatur

Jag vill ha page....

Skägg.
10 Chambers

Woho, blev lite spontalira med @xplejjn i lördags kväll, Quake Live och SC2 2v2, gissa vilket det gick bättre på?


signatur
Medlem

Det blir definitivt Red Orchestra 2, Men of War: Assault Squad, Dead Island, Tropico 4 OCH Deus Ex: Human Revolution till helgen. MUMMA!


signatur

Have a good time!

Medlem

1. Magicka.

2. Hamilton's great adventure.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

I helgen blir Gears of War 3, såklart.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av Brain:

Det blir definitivt Red Orchestra 2, Men of War: Assault Squad, Dead Island, Tropico 4 OCH Deus Ex: Human Revolution till helgen. MUMMA!

Allt detta samma helg?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Brain:

Det blir definitivt My Horse and Me 3, My Little Pony, Men of Barbie: Assault on the Pink Castle 2, Dead Dolls, Tropical Drinks 4 OCH Deus Ex: Teenage Revolution till helgen. MUMMA!

Allt detta samma helg?

Ja, hur hinner du med alla de där spelen?

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Brain:

Det blir definitivt My Horse and Me 3, My Little Pony, Men of Barbie: Assault on the Pink Castle 2, Dead Dolls, Tropical Drinks 4 OCH Deus Ex: Teenage Revolution till helgen. MUMMA!

Allt detta samma helg?

Ja, hur hinner du med alla de där spelen?

Stor kaffepanna och ingen sömn?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Woho, blev lite spontalira med @xplejjn i lördags kväll, Quake Live och SC2 2v2, gissa vilket det gick bättre på?

QL hoppas jag.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Spelar förmodligen CIV4 i helgen, eftersom multiplayer i femman fortfarande känns buggigt. (Dåligt, Firaxis.)


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Anno 1404 : Venice och Dead Island.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Blir Crysis 2 för min del.

Inaktiv

Denna helg blir det Landstalker på Sega Megadrive. Ett av tidernas absolut bästa
RPG och en klar utmanare till Zelda: A link to the past på den tiden. Rekommenderas
varmt!


signatur

Jag vill ha page....

Medlem

Det blir Mass Effect 2, dags för en ny klass.
Och sen varvar jag det med gran turismo 5.

Medlem

Tveksamt om jag hinner med gaming denna helg dessvärre! Skall iväg på diverse tillställningar och lär nog inte bli så mycket lirande. Hinner jag så blir det lite Bc2 dock !'

Skägg.
10 Chambers

Hoppas kunna lira lite #Deus Ex: Human Revolution, härjar runt i den andra stadshubben och älskar det mer och mer.


signatur
Medlem
Medlem

Company of Heroes.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Färdig med Landstalker. Nu gäller Fade to Black. Kan det vara den första 3D TPS
spelet??? Nån på FZ Crew som vet??


signatur

Jag vill ha page....

Medlem

Jahapp då har man klarat ut Deus Ex denna helgen då. Eller ja, igår eftermiddag. Även sett alla sluten. Får väl se vad man tar sig an härnäst.

Medlem

Jag har spelat så mycket av LOL's nya Dominion som jag bara kunnat. En välkommen paus från lasthitting och junglande.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Det blev en Starcraft 2 helg, dock lite Metal gear solid 4 i fredgs av någon konstig anledning.


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Fallout New Vegas. Spelet är som knark.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Till Helgen blir det onyttiga mängder FIFA 12 då jag o polarna kör tredje upplagan av vår FIFA-turnering Lasse Granqvist Cup! Ikväll lottar vi grupperna Live på skype och så har vi en vandringspokal och två vandringsmedaljer. Vi är 9 pers som spelar med 3 lag i 3 grupper. Champions League regler med Skytteliga-tävling, Turneringens snyggast mål etc.

Oerhört taggad! Sen ska jag ge mig en dos av Battlefield 3 betan också.

SKÅL!


signatur

Only the dead have seen the end of war - Plato

Till den kommande helgen ska jag installera Rollercoaster Tycoon 2... Spelade igenom ettan igen förra hösten, men har aldrig rört tvåan faktiskt. Och fick ett sånt himla sug på klassiska gamla RCT efter att man hört talas om det där kommande RCT-liret till 3DS...

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Till den kommande helgen ska jag installera Rollercoaster Tycoon 2... Spelade igenom ettan igen förra hösten, men har aldrig rört tvåan faktiskt. Och fick ett sånt himla sug på klassiska gamla RCT efter att man hört talas om det där kommande RCT-liret till 3DS...

Låter härligt (RCT, RCT2). Nu blev jag sugen också. Spelade en del RCT3 för någon vecka sedan förresten.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

För mig kommer den kommande helgen bli min sista som ogift och det kommer antagligen bli en del FIFA 12 med en vän

Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Sebastian Lind:

Till den kommande helgen ska jag installera Rollercoaster Tycoon 2... Spelade igenom ettan igen förra hösten, men har aldrig rört tvåan faktiskt. Och fick ett sånt himla sug på klassiska gamla RCT efter att man hört talas om det där kommande RCT-liret till 3DS...

Låter härligt (RCT, RCT2). Nu blev jag sugen också. Spelade en del RCT3 för någon vecka sedan förresten.

Vet du om besökarna är lika korkade i RCT2 som i ettan? Deras pathfinding i RCT1 är ju en av få irriterande grejer i ett annars helt underbart spel...

Grattis till Fille_Swe, förövrigt!

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Sebastian Lind:

Till den kommande helgen ska jag installera Rollercoaster Tycoon 2... Spelade igenom ettan igen förra hösten, men har aldrig rört tvåan faktiskt. Och fick ett sånt himla sug på klassiska gamla RCT efter att man hört talas om det där kommande RCT-liret till 3DS...

Låter härligt (RCT, RCT2). Nu blev jag sugen också. Spelade en del RCT3 för någon vecka sedan förresten.

Vet du om besökarna är lika korkade i RCT2 som i ettan? Deras pathfinding i RCT1 är ju en av få irriterande grejer i ett annars helt underbart spel...

Grattis till Fille_Swe, förövrigt!

Du det kommer jag inte ihåg. Mitt minne säger att ettan och tvåan var ungefär samma när det gäller "peeps". Men som sagt, man har varit in i dimman några gånger sedan dess.
Kanske skall testa att importera banor från de första spelen in i trean. Har aldrig testat det.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Har tröttnat på BF3 betan och hade tänkt plocka fram Descent-serien och köra i helgen.


signatur

Jag vill ha page....

Skriv svar