Vinn en PS3, Tron-filmer, spel...

Redaktör
Skrivet av mrpeters:
Citat:

Tron: Evolution (PS3 eller 360, välj format nedan)

Nä du, det kan man inte

Miss av oss, men vi fixar det när vinnaren är dragen.


signatur
Redaktör
Skrivet av mrpeters:
Skrivet av showerguy:

jag tror nog att FZ har skrivit lite fel? det ska väl bara vara Tron: evolution till ps3 eftersom man vinner en ps3a

Håller med
Varför vill folk ha det till 360 när man vinner en PS3?

Disney erbjöd både PS3- och 360-versionen av spelet. Även om de flesta väljer PS3 skadar det inte med ett alternativt.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av mrpeters:
Skrivet av showerguy:

jag tror nog att FZ har skrivit lite fel? det ska väl bara vara Tron: evolution till ps3 eftersom man vinner en ps3a

Håller med
Varför vill folk ha det till 360 när man vinner en PS3?

Disney erbjöd både PS3- och 360-versionen av spelet. Även om de flesta väljer PS3 skadar det inte med ett alternativt.

Point taken.
Dock så tänkte jag inte på att man kanske vill ha PS3an för alla dess andra funktioner

Den funkar lite bättre än en 360 som streamer, DVD spelare och är gratis när det gäller nät funktioner (gratis)

Medlem

Gahh reklamfilmen var verkligen svår kunde den verkligen inte men jaja chansa är alltid kul<3 hoppas man vinner då!:P

Inaktiv

Skulle vilja ha 360 versionen av spelet.... samt HD dvd utgåvan av filmen
ps3an kan ni behålla, har redan en utlånad.

Medlem

Jag skulle gärna vilja vinna detta pris då min ps3:a pajja för andra gången för 1 månad sen, ingen garanti och pengar att reparera :/ YLOD!!!!!!!!!!!!

Inaktiv

@Aiidii

Ylod existerar inte. Ingen PS3 har gått sönder någonsin och Sony har livstid + 10år garanti på alla sina produkter som gäller i hela universum!

Microsoft har bara 3 år (TRE) , inte livstid+10 år på sin RROD... ynkligt

Medlem

@the_o

YLOD existerar inte ?! ingen PS3:a har gått sönder någonsin ?! hmmmm ok... sony har 10år garanti på sina maskiner, så du menar att jag ska kontakta Sony på något sätt, men om jag redan har öppnat PS3:an innan och bytt motorn till läsaren då ?!

Inaktiv

@aidii

nej, LIVSTID + 10 år,

Och för dem spelar det ingen roll om du har modifierat din PS3a, de är väldigt vänliga mot folk som tar egna initiativ.

Medlem

äh, alltid kul att tävla, även fast ja vet ja aldrig vinner.

Medlem

Vore ju kul o vinna! Alla polarna spelar Bad Company 2 och Black Ops.. Medans man själv kör Devil May Cry på flickvännens ps2a

Inaktiv

Synd att man inte får med originalmusiken, den var så mycket bättre än "Reconfigured". Ska dock inte klaga på priset i en sådan här tävling. Det saftas allt i munnen

Medlem

Svåra frågor för mig som vanligt, GL HF till mig själv.


signatur

Stolt supporter av FZ.
"So, you would dance with a complete stranger, but despise being? near me?"

Inaktiv
Skrivet av anon_81726:

@Aiidii

Ylod existerar inte. Ingen PS3 har gått sönder någonsin

hahahah jovisst du.

Medlem

Snart är tävlingen över, Yeeeyyy!!! Hoppas det blir någon värdig vinnare!

Medlem

och var svarar jag på frågorna?

Redaktör
Skrivet av tyclon:

och var svarar jag på frågorna?

Här.


signatur
Medlem

As usual så blir det torsk2laaxxx11 när man deltar i såna här tävlingar, men det är alltid kul med lite frågesport Fortsätt med detta FZ !!!

Medlem

Jaja, då är det bara att hålla tummarna.


signatur

Miner, don´t shoot!

Inaktiv

Jag kommer nog inte att vinna haha xD
Verkar som att man bara vinner på fz tävlingar om man skriver nåt oseriöst i utslagsfrågan.
Jag är ju så korkad att jag skriver seriösa svar som: Ja men "den skådisen" skulle passa perfiekt fast han är lite för gammal nu så vi säger "den" istället.
LoL på mig, haha ja kommer nog inte vinna denna gången heller xD


signatur

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring!

Medlem

Hmn... ligger något i det kanske....
jag började leva mig in i vem jag skulle vilja se som ung Kevin .... lol
aja... man kan ju hoppas man vinner iaf


signatur

I was the turkey aaall alooooong!......

Medlem

Missade denna tävling helt

Medlem
Skrivet av Casten:

Jag kommer nog inte att vinna haha xD
Verkar som att man bara vinner på fz tävlingar om man skriver nåt oseriöst i utslagsfrågan.
Jag är ju så korkad att jag skriver seriösa svar som: Ja men "den skådisen" skulle passa perfiekt fast han är lite för gammal nu så vi säger "den" istället.
LoL på mig, haha ja kommer nog inte vinna denna gången heller xD

Tro det eller ej, men det är faktiskt dem bra svaren som vinner, och det är sak samma om det är oseriöst eller seriöst ; bäst svar (enligt fzas redaktion) vinner.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

Kolla in vinnarna på Crysis 2 nano edition
Det var ju inte direkt seriösa svar, dom vann ju mer för att deras svar va roliga liksom.
Haha, ja tycker snubben som svarade: håll käften dräkt skulle vunnit.
Skrattade nästan död på mig själv när jag såg det


signatur

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring!

Medlem
Skrivet av Casten:

Kolla in vinnarna på Crysis 2 nano edition
Det var ju inte direkt seriösa svar, dom vann ju mer för att deras svar va roliga liksom.
Haha, ja tycker snubben som svarade: håll käften dräkt skulle vunnit.
Skrattade nästan död på mig själv när jag såg det

missade den haha ... den hade jag lätt valt som vinnare

Medlem
Skrivet av Casten:

Kolla in vinnarna på Crysis 2 nano edition
Det var ju inte direkt seriösa svar, dom vann ju mer för att deras svar va roliga liksom.
Haha, ja tycker snubben som svarade: håll käften dräkt skulle vunnit.
Skrattade nästan död på mig själv när jag såg det

Dem vann för att det var de bästa svaren, att det var oseriösa svar har inget med saken att göra. Hade någon skrivit ett bättre svar som var seriöst hade det svaret vunnit.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Hmmm... enligt reglerna har ju vinnaren inte vunnit? Utslagsfrågan var ju max 20 ord.

Var även fundersam över det...

Redaktör

Bra svar är absolut viktigast, och vinnarsvaret denna gång var så bra att det charmade juryn så pass att den glömde bort 20-ordsgränsen. Den är för övrigt till för att hålla svaren någorlunda kortfattade (romaner vinner aldrig).


signatur
Inaktiv

Thats it. Kommer aldrig mer att skriva ett seriöst svar på utslagsfrågan.
Allt handlar ju endast om humor


signatur

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring!

123
Skriv svar