Spana in Mount & Blade-uppdateringen

Robot
Spana in Mount & Blade-uppdateringen

Patch 1.141 för med sig buggfixar, balanseringar och ljudförbättringar till Mount & Blade: With Fire and Sword.

#mount-blade-with-fire-and-sword


Medlem
Spana in Mount & Blade-uppdateringen

Nice med uppdateringar, dock håller jag mig till cRPG i warband ett tag till.

Medlem

De nya ljudeffekterna låter bra! Hoppas dom fixat krascherna, varje gång jag spelat spelet online hos min kompis så har det kraschat en till flera gånger under en sittning för oss.


signatur

Game long and prosper

Medlem

Köpte inte detta spel. Håller mig till de två första.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Mount and Blade är helt klart underskattat.(syftar på de 2 första, har inte spelat den 3'e ännu)

Medlem

Förhoppningsvis är det spelbart nu. Hur är det med moddar på den här förresten? Har det kommit nå rediga ännu?

Ish
Medlem

Needs moar frostbite engine!

@Tyblat. Det gjorde du nog rätt i. För utom den pyttelilla SP kartan är ju den enda nyheten krutvapen. Som finns som utmärkt mod till warband. Man kan ju undra vad det var de utvecklade egentligen.. Känns lite "CoD" över det hela i den bemärkelsen att det lika gärna skulle kunna ha vart en expansion än ett helt nytt spel.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

@Ish Anledningen till det är att det från början bara var en mod, men det blev ett så stort projekt att de som gjorde modden köpte den fulla versionen av motorn.

Inaktiv

Ett perfekt spel! behövs inge bf3 grafik här inte.. lika kul för de

Medlem
Skrivet av showerguy:

Ett perfekt spel! behövs inge bf3 grafik här inte.. lika kul för de

Skulle spelet ha Frostbite 2 grafik så skulle man inte kunna ha så många gubbar på skärmen samtidigt, då skulle det inte vara ett riktigt Mount & Blade spel imo


signatur

Game long and prosper

Inaktiv
Skrivet av Javas:
Skrivet av showerguy:

Ett perfekt spel! behövs inge bf3 grafik här inte.. lika kul för de

Skulle spelet ha Frostbite 2 grafik så skulle man inte kunna ha så många gubbar på skärmen samtidigt, då skulle det inte vara ett riktigt Mount & Blade spel imo

Precis.. därför man inte behöver BF3 grafik i det här spelet. Det är lika underbart... visst finns det brister i M & B men huvudsaken att det är kul och man kör på något nytt. Har lirat spelet sedan alphan släpptes.

1
Skriv svar