Zelda Wii U behöver inte likna teknikdemot

Robot
Zelda Wii U behöver inte likna teknikdemot

Minns du den läckra Zelda HD-snutten som visades upp på årets E3? Nu säger Nintendo att spelet inte alls behöver se ut som teknikdemonstrationen.

#the-legend-of-zelda-wind-waker, #nintendo, #the-legend-of-zelda-skyward-sword, #the-legend-of-zelda-twilight-princess


Medlem
Zelda Wii U behöver inte likna teknikdemot

Ett mer realistiskt Zelda hade varit riktigt trevligt.

Medlem

Realistiskt eller tecknade, jag gillar både och. Wind Waker hade en riktigt skön stil enligt mig, den var mysig. Väldigt mysig, fast samtidigt är den mer "realistiska" stilen också precis lika mysig på sitt eget sätt. Det är där jag anser att Zelda-spelen hör hemma, men ibland är det kul med variation.

Ska bli kul att se vad som blir av serien på Wii U.

Medlem

Det är precis som när dom första gången visade upp teknikdemot med Link och Ganondorf till Gamecube, sen kom Windwaker och många vart väl lite småchockade! Har dock inget emot den teknade/cellshade stilen, men jag föredrar nog ett mer realistiskt utseende till Wii U när det väl kommer!

Medlem

Realistiska stilen!

Medlem

Jag hoppas att han är oseriös.

Börjar undra vafan dom är företagen tänker med "Vi gör helt tvärtom mot vad folk vill!" - det kan vi se tydligt med SquareEnix och deras FF7 remake.

"Det kommer ta minst 40 år!!" Bull. Shit.

Medlem

om dom skulle göra ett zelda som såg ut som teknikdemot så säger jag bara

YEEEESSSSS!!! äntligen.. Dom gamla Zelda var grymt bra men jag vill gärna se ett Zelda innan man dör där man får lite ögongodis med på köpet.

Medlem

Det skulle vara trevligt om det ser ut som i teknikdemot.

Jag blev besviken då Zelda till Gamecube inte såg ut som i deras teknikdemo.

Vill gärna ha ett Zelda som såg ut som grafikdemon till Wii U, tycker det känns läge eftersom Skyward Sword blir mer tecknat, innan var det TP som var mer "realistiskt" och innan dess WW som var celshadat. Omväxling förnöjer så att säga!

Medlem

Klart det inte måste se ut så, det är ju ett teknikdemo. hur Zelda skulle -kunna- se ut på Wii U.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Preed:

Klart det inte måste se ut så, det är ju ett teknikdemo. hur Zelda skulle -kunna- se ut på Wii U.

OM Zelda kan se så där bra ut på Wii U varför då inte göra det sådär till Wii U, jag skulle köpt det DIRR! Dock så tänker jag inte köpa Skyward sword för det ser helt enkelt inte intressant ut, Grafik är inte allt men har man fan spela alla zelda spel up to date så har jag sätt fan allt, Men det jag inte sätt förr är ett Zelda som ser ut som det kom ut 2012 istället för Zelda som kom ut 2000.

1
Skriv svar