Uncharted 3-utvecklarna: PS3 har mer att ge

Medlem
Skrivet av Gagoff:

Jag har hunnit lira en timme av UC1 och UC2 samlar damm tills vidare. UC3 är alltså snyggare?
Det är ju sjukt, då jag tycker första är redigt vackert som det är!

Spelar både ettan och tvåan parallellt, och trean blir köp också när priset kommer ned lite och buggarna fixade. Själva storyn spelar mindre roll och har ingen betydelse - det är äventyret/resan som är intressant.

Imponerade vacker och spännande på alla sätt.

[quote=Saarela81]grafisk kvalite alltid "hur man ser på det" eller "Beauty is in the eye of the beholder" /quote]

Jaha se där, tydligen så är kantutjämning och högre upplösning nu subjektiva saker.

Och för pirat argument.
http://software.intel.com/en-us/blogs/2010/04/19/hear-that-kn...
http://arstechnica.com/tech-policy/news/2010/05/file-sharers-...
www.rockpapershotgun.com/2011/03/01/pc-is-strong-pc-games-rev...

Finns mer men det blir mycket att läsa, vad jag skulle vilja se är hur någon kan argumentera hur extremt lite RAM och VRAM inte håller tillbaka spel överlag, man kan inte med någon magisk "optimering" eller programmering få den begränsningen att försvinna som en del människor verkar tro.

Medlem
Skrivet av Tomtefar:

Antar att du har rätt i det du säger, att det är fult att tjäna pengar på spel, sedan håller jag iof med dig på Uncharted 4a som en launch title till PS4, kanske börja på en ny story etc, tror det hade vart mer uppskattat då det hade vart något stort att skaffa PS4 direkt i början när det kom ut!

Gärna bundle UC4 + PS4=givet köp.

Tyckte det var riktigt snålt av Sony när jag köpte PS3 att det inte låg det enda minsta lilla spel på konsollen från start. Fick vänta flera dagar på att köpa ett spel också.

Något litet - det är i alla fall en spelkonsoll - men levereras helt blank.

En PC levereras med ett gäng spel från start.

Inaktiv
Skrivet av cinderella:
Skrivet av Saarela81:
Skrivet av Bronko den arga hästen:
Skrivet av Saarela81:
Skrivet av Bronko den arga hästen:

Är ju ändå långt från imponerande grafik.

Beror på hur man ser på det! Men jag misstänker att du bara är ett troll så inte mycket mening att gå in djupare på saken.

Hahaha, fy fan vad patetisk du är, "hur man ser på det" har absolute ingenting med grafisk kvalitet att göra, men ja jag säger ju att det inte har bra grafik så jag kan ju automatiskt ignoreras för någon med en sådan obekväm åsikt som inte hyllar spelet är ju ett solklart troll.

Patetisk? Bara för jag jag inte håller med ditt uttalande? Bara för att spelet inte har den senaste grafiken som man behöver en 10 000 kr+ PC för att maxa innebär det ju inte att den inte kan vara imponerande! Därför sa jag att det beror på "hur man ser på det"!

Eftersom du inte kunde försvara grafiken i Unc3. Så började du anklaga "Bronko den arga hästen" för att trolla, och det tycker jag är patetiskt. Bara så du vet börjar jag bli less på dagens trötta grafik i spel och mycket av det är konsolspelarnas fel.

nej,det är pc idioter som betalar fullt pris för skit som inte är så bra det skulle kunna va..

Inaktiv
Skrivet av LariosoDog:
Skrivet av Tomtefar:

Antar att du har rätt i det du säger, att det är fult att tjäna pengar på spel, sedan håller jag iof med dig på Uncharted 4a som en launch title till PS4, kanske börja på en ny story etc, tror det hade vart mer uppskattat då det hade vart något stort att skaffa PS4 direkt i början när det kom ut!

Gärna bundle UC4 + PS4=givet köp.

Tyckte det var riktigt snålt av Sony när jag köpte PS3 att det inte låg det enda minsta lilla spel på konsollen från start. Fick vänta flera dagar på att köpa ett spel också.

Något litet - det är i alla fall en spelkonsoll - men levereras helt blank.

En PC levereras med ett gäng spel från start.

vilka ? ms röj och patiens ?

Medlem
Skrivet av riktigninja:

nej,det är pc idioter som betalar fullt pris för skit som inte är så bra det skulle kunna va..

Uhu!

Medlem
Skrivet av riktigninja:

vilka ? ms röj och patiens ?

Någon är på krigstigen.

Inaktiv
Skrivet av cinderella:
Skrivet av riktigninja:

vilka ? ms röj och patiens ?

Någon är på krigstigen.

-
kanske är jag som har din andra sko? vem vet.

12
Skriv svar