Star Wars: The Old Republic - diskussionstråd

Medlem
Skrivet av bushkalle:
Skrivet av raefzm88:

Personligen är detta ett av få spelsläpp som jag antagligen inte kommer att röra alls. Har Star Wars spelen har aldrig riktigt intresserat mig.

Jo det är ju som en smaksak helt klart, själv har jag ju velat ha ett Star Wars MMO sedan jag var typ 14 eller så då jag spelade det första KotOR spelet hehe. Eller ja kanske 14 är att ta i men sedan MMOs blev på tapeten i alla fall och jag hann ju som aldrig spela Galaxis innan dem förstörde spelet, så jag rörde aldrig det.

Då förstår jag.

Mitt inlägg #1337 detta btw.

Medlem

en av dom största anledningar jag köper spelet är för att allas våran favorit från kotor 1 REVAN kommer att dyka upp, gossen har tydligen varit fångad i nån sorts trans i över 300 år av the sith emperor, ska bli kul å se vad han har i kikaren 300 år gammal ^^


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

en av dom största anledningar jag köper spelet är för att allas våran favorit från kotor 1 REVAN kommer att dyka upp, gossen har tydligen varit fångad i nån sorts trans i över 300 år av the sith emperor, ska bli kul å se vad han har i kikaren 300 år gammal ^^

Å fan, coolt, visste inte det

Medlem

Arrrgh, tiden går så sakta!

14 dagar kvar :S

Medlem

companion systemet verkar ju riktigt roligt faktiskt när man kollar på tuben, lite variation i sitt spelande liksom


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av Hannu:

Arrrgh, tiden går så sakta!

14 dagar kvar :S

Håller med!!

Medlem

Bioware (SWTOR) + EA har nog det sämsta jävla samarbetet mellan företag jag sett (bara för att det faktiskt påverkar mig negativt just nu).

Fått mail från "support-bwjpj9gbgwqzxhau7xt15qchtq47t3@email.swtor.com" som vill att jag ska byta mitt lösenord pga deras ökade säkerhet.
Tills det att jag tryckt på länkarna i mailen och ändrat mitt lösenord så kan jag inte logga in på swtor.com (vilket stämde, den sa "Login failed") men utöver det så är det ju samma konto som EA använder till Origin och Battlefield3 etc etc.

Jag ändrade dessutom mitt lösenord strax innan beta stress test helgen till ett slumpartat på 12 tecken med stora och små bokstäver, siffror och specialtecken. Har också satt in alla FEM secret question alternativen.
Likaså förbannat så kontaktade de mig idag med mailet om att ändra lösenord (första gången de gjorde det var den 8 november). Att de inte har en normal email gör ju saken så mycket bättre.

Tacka fan för Origin.
Ändrade lösenordet via Origin istället och eftersom det är länkat till samma konto så gick det sedan att logga in på SWTOR igen.
Personligen skulle jag hellre se att SWTOR har samma lösning som Battlefield 3. I alla fall så Origin kan användas av dem som vill.
Logga in på Origin ---> trycka på "Play" på SWTOR och BAM så är man inne i menyn och väljer vilken server etc UTAN att behöva ange sin email och password IGEN.

Spelet är det inget fel på men den som kom på säkerheten på Bioware/EA måste ha snortat utav bara fan.

Medlem

Det blir beta i helgen igen! Woho!

Inaktiv
Skrivet av 73mpl4R:

Det blir beta i helgen igen! Woho!

Awesome har man nåt att göra i helgen^^


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

Vi syns inne på Rogue Moon!

Medlem

Ja det var positivt att man får skojiga mail från dem också :3
Börjar klockan 20.00 (svensk tid) för min del.

Medlem

Någon som vet om någon svensk guild som kommer formas?

Medlem
Skrivet av pekkan:

Någon som vet om någon svensk guild som kommer formas?

Om du ska spela som Republic är du välkommen till Friskyttarna

Medlem

Fick också beta invite till helgen, men tagit bort beta klienten och hittade ingen download på deras sida. hmm, nå börjar först kl 20 så hinner nog lösa det efter jobbet.

Medlem
Skrivet av Hannu:

Fick också beta invite till helgen, men tagit bort beta klienten och hittade ingen download på deras sida. hmm, nå börjar först kl 20 så hinner nog lösa det efter jobbet.

Den länken dyker säkert upp på swtor.com/tester efter klockan 17.

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Hannu:

Fick också beta invite till helgen, men tagit bort beta klienten och hittade ingen download på deras sida. hmm, nå börjar först kl 20 så hinner nog lösa det efter jobbet.

Den länken dyker säkert upp på swtor.com/tester efter klockan 17.

Nice, tack.

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Det blir beta i helgen igen! Woho!

Källa?

Medlem

det är ju helt sjukt att man inte kan få en invite.....!
förra helgen bortrest så hann prova ca. 20 minuter. Och nu inte en invite så långt ögat kan nå. Där får man för att vara registrerad sedan 2009. skit

Inaktiv
Skrivet av pekkan:

Någon som vet om någon svensk guild som kommer formas?

Det finns ett Empire svenskt guild som har allians med 3 andra svenska guild, gå in på denna sida för mer info ;D http://www.fz.se/forum/pc/swtor-server-val-for-svenskar-20759... eller gå direkt till deras swtor guild sida http://www.swtor.com/guilds/86827/brotherhood-krath

Ps. Empire only ;D


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem
Skrivet av mrmanman:

det är ju helt sjukt att man inte kan få en invite.....!
förra helgen bortrest så hann prova ca. 20 minuter. Och nu inte en invite så långt ögat kan nå. Där får man för att vara registrerad sedan 2009. skit

Samma här, hann göra en quest innan RL kallade... :<


signatur

7800x3d, 7900xtx

Medlem
Skrivet av pekkan:

Någon som vet om någon svensk guild som kommer formas?

Söker du efter ett Galactic Republic gille, är du välkommen till Friskyttarna. Vår community har funnits i ett par år och har totalt ungefär 400 medlemmar fördelat på våra fyra spelsektioner. Mer information kring spelsektionerna och ansökan finner du på vår sajt.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem
Skrivet av Zane86:
Skrivet av 73mpl4R:

Det blir beta i helgen igen! Woho!

Källa?

" You’ll be able to begin testing Star Wars™: The Old Republic™ very soon! Your test begins:
Friday, December 2 at 1:00 PM CST "

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Zane86:
Skrivet av 73mpl4R:

Det blir beta i helgen igen! Woho!

Källa?

" You’ll be able to begin testing Star Wars™: The Old Republic™ very soon! Your test begins:
Friday, December 2 at 1:00 PM CST "

Japp skönt

spelet funkar och har fångat star wars.
att det sedan kopierat/klonat andra mmog spel är som det ska vara.

ska bli skönt att köra upp en gubbe från början igen.

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Zane86:
Skrivet av 73mpl4R:

Det blir beta i helgen igen! Woho!

Källa?

" You’ll be able to begin testing Star Wars™: The Old Republic™ very soon! Your test begins:
Friday, December 2 at 1:00 PM CST "

Fick ni nån url till t.ex. swtor.com/tester den här gången å? Jag har förbokat spelet, men inte fått nån beta-test den här helgen =(

Medlem
Skrivet av Zane86:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Zane86:
Skrivet av 73mpl4R:

Det blir beta i helgen igen! Woho!

Källa?

" You’ll be able to begin testing Star Wars™: The Old Republic™ very soon! Your test begins:
Friday, December 2 at 1:00 PM CST "

Fick ni nån url till t.ex. swtor.com/tester den här gången å? Jag har förbokat spelet, men inte fått nån beta-test den här helgen =(

slumpen som avgör.
du ska ha fått e-mail om du är med.

Medlem
Skrivet av flopper:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Zane86:
Skrivet av 73mpl4R:

Det blir beta i helgen igen! Woho!

Källa?

" You’ll be able to begin testing Star Wars™: The Old Republic™ very soon! Your test begins:
Friday, December 2 at 1:00 PM CST "

Japp skönt

spelet funkar och har fångat star wars.
att det sedan kopierat/klonat andra mmog spel är som det ska vara.

ska bli skönt att köra upp en gubbe från början igen.

Jag tror att de har sparat alla karaktärer sen den senaste betan, men att de sen raderas innan release. Men du kanske skulle göra en ny ändå?

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av flopper:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Zane86:
Skrivet av 73mpl4R:

Det blir beta i helgen igen! Woho!

Källa?

" You’ll be able to begin testing Star Wars™: The Old Republic™ very soon! Your test begins:
Friday, December 2 at 1:00 PM CST "

Japp skönt

spelet funkar och har fångat star wars.
att det sedan kopierat/klonat andra mmog spel är som det ska vara.

ska bli skönt att köra upp en gubbe från början igen.

Jag tror att de har sparat alla karaktärer sen den senaste betan, men att de sen raderas innan release. Men du kanske skulle göra en ny ändå?

jo, beta test så vill kolla skillnaden.
ingen brådska till l 50

Medlem

Blir att köra en ny char på samma server som guildisarna denna gång. Vi var spridda lite överallt förra veckan.

Medlem

Idag får vi lira en Release candidate build.

Förra helgen körde med en gammal build, enligt min polare iaf.

Patchnotes 11-12-01: http://www.betacake.net/2011/12/01/star-wars-the-old-republic...

Medlem

Galet retarded patch, verkar det som. Tagit bort stor del av all customization som finns, nerfat sönder space battles så att dom inte är värda att köra längre, inga jw/sw ändringar som hjälper klasserna.... etc. Och fortfarnade inget ui fixade! Goddamn. Fullt krig på game testing forumen ^^

Skriv svar