Vilket format kommer du spela BC2 på?

Medlem
Skrivet av Fargo:
Skrivet av _ZoutH:

Lirat demon till PS3 idag och kan bara säga gudars! Har så mkt roligare på PS3:an än på burken, har spelat ca. lika länge på båda nu men låst upp fler vapen på PS3:an.

Bad company har inget PC-aktigt över sig alls, det gör sig tillrätta på konsol. BF2 känslan = PC känsla.

En odelad åsikt. Vissa gillar det på pc, vissa gillar det mer på konsol.

Jag är väldigt kluven. Har testat beta på både PS3 och PC, och har förbokat till PC eftersom det kändes mer "rätt" att lira FPS där, men funderar ändå om inte _ZoutH har lite en poäng. Det känns väldigt konsolvänligt, och jag har inga problem att lira med twinsticks. Får invänta release och se om det inte blir ett skifte.

Medlem

pc kommer va bättre än konsolerna med dx11!!

Medlem

tråkigt att se så få välja Xbox360
det är nämligen där man själv kommer härja.
tror inte spelet flyter specielt bra på min pc


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Spelet har funnits ute på torrent sidor sen någon dag nu.
Lika dåligt optimerat som betan var.

Kör jag allt på lägsta flyter det fint annars är det fullt med "stuttering" och fps drops.

Q9550 3.5ghz
8GB ram
GTX285 Black edition.

Edit: 2x SSD raid.

Medlem

Xbox 360 då det är ett konsolspel.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

360, köper kanske det senare till PC.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Xbox 360.


signatur

War never changes.

Medlem
Skrivet av Kawazu:

Spelet har funnits ute på torrent sidor sen någon dag nu.
Lika dåligt optimerat som betan var.

Kör jag allt på lägsta flyter det fint annars är det fullt med "stuttering" och fps drops.

Q9550 3.5ghz
8GB ram
GTX285 Black edition.

Edit: 2x SSD raid.

Känns som att det antingen isf är fel på releasen (Reloaded lol ) eller din dator..

Själv lirade jag betan på min något så gamla E6600 C2D + 8800GTS (640MB versionen) i medium/hi i 1920x1200 relativt stabilt

EDIT: PC of course...

Medlem

PC ofc. orka FPS på konsollerna (äger alla jävla konsoller ingen jävla fanboy här inte


signatur

Bara gör det.

Medlem
Skrivet av Eriand:
Skrivet av Kawazu:

Spelet har funnits ute på torrent sidor sen någon dag nu.
Lika dåligt optimerat som betan var.

Kör jag allt på lägsta flyter det fint annars är det fullt med "stuttering" och fps drops.

Q9550 3.5ghz
8GB ram
GTX285 Black edition.

Edit: 2x SSD raid.

Känns som att det antingen isf är fel på releasen (Reloaded lol ) eller din dator..

Själv lirade jag betan på min något så gamla E6600 C2D + 8800GTS (640MB versionen) i medium/hi i 1920x1200 relativt stabilt

EDIT: PC of course...

Ja så måste det vara, personer i frågan som lägger ut spel på torrent sidor gör så att spelen i sig blir dåligt optimerade, låter bra du.
Du har aldrig funderat över alla de trådar som EA fått på sitt forum ang just problem med prestandan i spelet?

Att jag förövrigt kör 60fps med allt på high i 1680x1050 utan problem gör saken bara konstigare. Är inga problem med min dator, att karaktären man spelar känns som den drar sig fram och tebax hela tiden är problemet jag har.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Om datorn pallar det= PC

Annars blir det på Ps3. Det är riktigt trevligt att lira ettan där, och betan var riktigt kul, men Battlefield ska liras på Pc för att vara som bäst.

Det blev en beställning till PS3 efter att ha testat betan på PC.
F.ö så tycker jag att konsollversionerna var så mycket bättre gjorda än till PC, men det är min åsikt.

Medlem
12
Skriv svar