Lira Modern Warfare 3 gratis

Medlem

There is no middle finger big enough

Medlem

spelade precis. vilket jävla skit spel. som om det vore 90-talet igen.

Medlem

Nej tack.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

MFZ
Medlem

asså.. vafan, jag utgick från att spelet skulle suga, vilket det gör.
jag testade det lite nu ikväll och om inte varje, så varannan, match så var det MINST en som fuskade med aimbot/wallhack/younameit.

seriöst asså.

hade man köpt det här spelet hade man ju gråtit blod, vilken waste of time.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Tänkte jag skulle prova det för att se vad dom ändrat och fy fan, det kändes ju sämre än MW2 och Black Ops. Varför fortsätter folk att köpa spelen när dom blir i stort sett sämre för varje spel? Jag gillade Modern Warfare, köpte 2an som var kass. Provade Black Ops hos en kompis och det kändes någorlunda men då kunde jag lika gärna köra MW istället för att köpa ett nytt och det här multiplayer kändes sämst av alla.

Medlem

Nej servrarna är upptagna går inte oh ladda ner Får försöka om en stund

Medlem

Kändes precis som MW2. Var tvungen att dubbelkolla så jag inte råkat installera fel.
Vet inte ens hur BF3 och detta hamnat i samma kategori?

Medlem

Varenda negativ kommentar skriven om spelet är ju skriven av en dyslektisk handikappad P12:a som inte hänger med. Jävla (ja, svordom!) sopor som tror att deras älskade gay-lir har något att mäta sig med. Allt i MW3 är så pass mycket bättre av varenda liten sketen penis-avund-liknande deras flick-BF3 kan visa upp besegras av MW3 med hästlängder. I dear you. Varenda tråd om Mw3 innehåller sådant förkastlig skit som är ogrundad om MW3. Jag utmanar mods och admins på FZ att faktiskt låta en debatt framträda, eller är det så att FZ :s skribenter är så tuttsugande av BF3:s manboobs att de inte vågar låta en faktiskt bemötan ske?

Detta inlägg innehåller mindre barnsliga påhopp mot BF3 än BF3:s 5åriga fanboys påhopp mot MW3 innehåller. Så det så.


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

Medlem

Spela då! Sitt inte här och gnäll.

Skrivet av ChosenByGod:

Varenda negativ kommentar skriven om spelet är ju skriven av en dyslektisk handikappad P12:a som inte hänger med. Jävla (ja, svordom!) sopor som tror att deras älskade gay-lir har något att mäta sig med. Allt i MW3 är så pass mycket bättre av varenda liten sketen penis-avund-liknande deras flick-BF3 kan visa upp besegras av MW3 med hästlängder. I dear you. Varenda tråd om Mw3 innehåller sådant förkastlig skit som är ogrundad om MW3. Jag utmanar mods och admins på FZ att faktiskt låta en debatt framträda, eller är det så att FZ :s skribenter är så tuttsugande av BF3:s manboobs att de inte vågar låta en faktiskt bemötan ske?

Detta inlägg innehåller mindre barnsliga påhopp mot BF3 än BF3:s 5åriga fanboys påhopp mot MW3 innehåller. Så det så.

Medlem

Tihi, spot the fanboi...

Nä, det märks att MW3 riktar sig till yngre. Är bara en massa planlöst solo-springande. Finns inget taktiskt över spelet över huvud taget. Allt är spring spring spring och killstreaks. Är lite förvånad att folk faktiskt kallar det en "shooter"...? Borde det inte klassas som ett arkadspel?

Spelet känns väldigt "hjärndött". Typ lite efterblivet. Om ni kollar på två av inläggen ovanför så förstår ni vilken mental nivå jag syftar på (fast när ni läser det här så har väl en mod tagit bort dom två inläggen iofs...).

Medlem
Skrivet av rewoX:

Jag har för mig att jag köpte detta spel i slutet av 2009?

Hur tusan köpte du MW3 2009? Då spelet släpptes i nov 2011. Du måste mena mw2.
Call of duty 4(Modern Warfare) är det enda "riktiga" spelet i Modern Warfare-serien, sen har det bara gått utför.
Funderar på om jag ska prova MW3 under dessa provdagar lr om jag ska skita i det, då det förmodligen i grund och botten är samma skit som mw2?

Kanske lika bra att hålla sig till BF3.


signatur

b00m, you were killed by SNA* Swirre Nade Artillery.

Inaktiv

Fyfan, det är fuskare i varje match. vilket jävla skitspel.

Samma jävla skit som Mw2, det är sorgligt, jag förstår inte varför activision måste bajsa på pc-spelare

MFZ
Medlem
Skrivet av vampyrer_suger:

Fyfan, det är fuskare i varje match. vilket jävla skitspel.

Samma jävla skit som Mw2, det är sorgligt, jag förstår inte varför activision måste bajsa på pc-spelare

det var min upplevelse oxo.

och nej, det är inte fel på mina reflexer, jag har dock en hjärna som förstår vad jag ser på killcams'en.
wallhack och aimbots är inte speciellt svåra att se... och när man ser det i princip varje match så inser man att det är ett skitspel som inte är värt en krona pga detta.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem
Skrivet av switch_air87:
Skrivet av rewoX:

Jag har för mig att jag köpte detta spel i slutet av 2009?

Hur tusan köpte du MW3 2009? Då spelet släpptes i nov 2011. Du måste mena mw2.

Du förstod inte ironin i det hela ^^

Medlem
Skrivet av rewoX:
Skrivet av switch_air87:
Skrivet av rewoX:

Jag har för mig att jag köpte detta spel i slutet av 2009?

Hur tusan köpte du MW3 2009? Då spelet släpptes i nov 2011. Du måste mena mw2.

Du förstod inte ironin i det hela ^^

Var trött kom nyss hem från jobbet när jag surfa in å skrev. Så då var de ingen ironi, då är allt på blodigt allvar. hehe

Men fy vilket skit spel första matchen jag kom med i så har en kille både aimbot å wh så härligt. -.-
Spawna så dog man av ett hs från andra sidan banan genom alla väggar å skit. Han fick 120-3 innan han lämna. Så de va bara å plocka bort spelet. Nä BF3 e allt 100.000ggr bättre än cod.
De döda ju spelet med iwnet!


signatur

b00m, you were killed by SNA* Swirre Nade Artillery.

Medlem
Skrivet av ChosenByGod:

Varenda negativ kommentar skriven om spelet är ju skriven av en dyslektisk handikappad P12:a som inte hänger med. Jävla (ja, svordom!) sopor som tror att deras älskade gay-lir har något att mäta sig med. Allt i MW3 är så pass mycket bättre av varenda liten sketen penis-avund-liknande deras flick-BF3 kan visa upp besegras av MW3 med hästlängder. I dear you. Varenda tråd om Mw3 innehåller sådant förkastlig skit som är ogrundad om MW3. Jag utmanar mods och admins på FZ att faktiskt låta en debatt framträda, eller är det så att FZ :s skribenter är så tuttsugande av BF3:s manboobs att de inte vågar låta en faktiskt bemötan ske?

Detta inlägg innehåller mindre barnsliga påhopp mot BF3 än BF3:s 5åriga fanboys påhopp mot MW3 innehåller. Så det så.

Du klagar på att andra inte kan stava rätt när du själv stavar fel på engelska. Burn!

Medlem
Skrivet av rewoX:
Skrivet av Tobz0r:

Yes!
Nu kan alla bli lurad och slösa tid genom att testa detta fullkomligt copy/paste waste of money fail spel.
Hoppas att folk INTE testar det här, går ifrån det misslyckade MW3 och tänker på något annat

Så där, fixade det åt dig!

Tycker att du och alla andra ska testa spelet innan dom börjar gråta, bara för att det är coolt att basha på cod så kan ni väl iaf testa spelet?
Ni är patetiska hela bunten.

Medlem
Skrivet av Tobz0r:
Skrivet av rewoX:
Skrivet av Tobz0r:

Yes!
Nu kan alla bli lurad och slösa tid genom att testa detta fullkomligt copy/paste waste of money fail spel.
Hoppas att folk INTE testar det här, går ifrån det misslyckade MW3 och tänker på något annat

Så där, fixade det åt dig!

Tycker att du och alla andra ska testa spelet innan dom börjar gråta, bara för att det är coolt att basha på cod så kan ni väl iaf testa spelet?
Ni är patetiska hela bunten.

Jag har redan testat det förut ... kan säga efter ett ex antal matcher att det var det tråkigaste COD spelet jag någonsin spelat!, sämst ljud, sämst grafik, sämsta animationerna, sämsta spelkänslan, bara massa lulul och fjantiga killstreaks som förstör spelet.

Inaktiv

mw3 med maxade inställningar ser betydligt skarpare ut än bf3 på medium iaf .. och ger mig 60+ fps .. har 30 +- 10 i bf 3 på medium

Medlem

Bojkottar alla deras spel. no thanks

Medlem
Skrivet av riktigninja:

mw3 med maxade inställningar ser betydligt skarpare ut än bf3 på medium iaf .. och ger mig 60+ fps .. har 30 +- 10 i bf 3 på medium

Kanske dags att uppgradera din dator om du klagar på hur lite fps du får
Jag kör med runt 60+ fps i BF3 på ultra, vissa banor drar mer fps än andra

Du har antagligen mer fps i MW3 för deras banor är skitsmå om du jämför med BF3 och MW3 har inge destruction och är uppbyggt typ som CS1.6 fast med lite bättre grafik och annorlunda gameplay

Medlem

Spelar ingen roll vad ni säger om CoD och BF3.
Quake 3 kommer alltid vara bästa shooterspelet!

Medlem
Skrivet av ChosenByGod:

HÅLL KÄFT FITTUNGAR!!!

BARA FÖR ATT NI ÄR SMÅKNATTAR UTAN SNABBA REFLEXER ÄR SPELET INTE DÅLIGT!!!

SPELET RULAR, NI SUGER!

Cod kräver knappast snabba reflexer, om du vill köra ett spel som gör det så kan du ju alltid testa Tribes : Ascend, UT eller Quake Live. MW 3 verkar vara ett spel som har på tok för många som fuskar, hur kul är det att spela mot någon som fuskar?

Skrivet av ChosenByGod:

Varenda negativ kommentar skriven om spelet är ju skriven av en dyslektisk handikappad P12:a som inte hänger med

Verkar som du tar det personligt att vissa inte gillar MW3 eller CoD. Fanns en tid då jag själv gillade CoD, det som stör mig mest är att jag ser detta spels influenser även i andra (som KZ 2). Det fanns en tid då CoD var bra och lätt ett av de bästa, så är inte längre fallet, CoD idag är mer action och lätta träffar än planering och skicklighet.

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av ChosenByGod:

HÅLL KÄFT FITTUNGAR!!!

BARA FÖR ATT NI ÄR SMÅKNATTAR UTAN SNABBA REFLEXER ÄR SPELET INTE DÅLIGT!!!

SPELET RULAR, NI SUGER!

Cod kräver knappast snabba reflexer, om du vill köra ett spel som gör det så kan du ju alltid testa Tribes : Ascend, UT eller Quake Live. MW 3 verkar vara ett spel som har på tok för många som fuskar, hur kul är det att spela mot någon som fuskar?

Skrivet av ChosenByGod:

Varenda negativ kommentar skriven om spelet är ju skriven av en dyslektisk handikappad P12:a som inte hänger med

Verkar som du tar det personligt att vissa inte gillar MW3 eller CoD. Fanns en tid då jag själv gillade CoD, det som stör mig mest är att jag ser detta spels influenser även i andra (som KZ 2). Det fanns en tid då CoD var bra och lätt ett av de bästa, så är inte längre fallet, CoD idag är mer action och lätta träffar än planering och skicklighet.

Bra skrivet! nu ska jag lira lite caspian border

Medlem

Skulle behövas en moderator i den här tråden men de behöver väl helg som alla andra tyvärr.

Inaktiv

Till er alla små fanboys som tar på er själva medan ni spelar bf3. Jag anser inte mw3 är värdelöst. Det är ett snabbt spel som är snäppet snabbare än mw2 vilket jag finner jävligt rogivande. Var så god kalla mig idiot, äcklig, p12a eller vad fan ni vill men jag hatar taktiskt spelande som bf3 är. JAg anser inte bf3 är dåligt det är roligt för er som gillar det grattis till er som har ett favorit spel. Men jag gillar mw3 och känner mig inte lurad att jag vill köpa det. För det är jag inte jag går efter mitt egna intresse. Så försök klandra mig nu era sönder k****ade apor ni har inget att komma med.

Varför jag skrev det här var för jag testade det nu från lördag till söndag och gillade det. Och ni suger

Medlem

Inget jag skulle få för mig att spela även om det är gratis.. BF3 ftw<3

Medlem
Skrivet av qun0:

Till er alla små fanboys som tar på er själva medan ni spelar bf3. Jag anser inte mw3 är värdelöst. Det är ett snabbt spel som är snäppet snabbare än mw2 vilket jag finner jävligt rogivande. Var så god kalla mig idiot, äcklig, p12a eller vad fan ni vill men jag hatar taktiskt spelande som bf3 är. JAg anser inte bf3 är dåligt det är roligt för er som gillar det grattis till er som har ett favorit spel. Men jag gillar mw3 och känner mig inte lurad att jag vill köpa det. För det är jag inte jag går efter mitt egna intresse. Så försök klandra mig nu era sönder k****ade apor ni har inget att komma med.

Varför jag skrev det här var för jag testade det nu från lördag till söndag och gillade det. Och ni suger

MW spelen må vara snabba kontra BF spelen men sedan så är det också ett avsevärt enklare spel som har hitscan, i BF spelen måste du däremot sikta där fienden kommer vara när kulan når sitt mål (avsevärd skillnad när det kommer till skicklighet). MW spelen kanske är roliga om man gillar spel där man tror att man är bättre än vad man egentligen är, personligen tyckte jag första CoD var betydligt mycket bättre än de senare MW spelen, orealistiska spel som MW är inget för mig, tråkigt att se att denna serie gått från realistiskt till det sistnämnda.

Medlem

@ChosenByGod
Din profil säger att du är född 1982 vilket innebär att du är eller ska bli 30 år gammal.
Läs ditt inlägg och ta lite tid att fundera på om du inte ska omyndigförklara dig per omgående. Ditt språkbruk får mig att tänka på en arg 10-åring med dålig uppfostran, vilket i sin tur får mig att tycka synd om dig. Att du sen väljer ett namn som ChosenByGod får mig att ytterligare fundera på vilka tankar du har om detta? Tror du att Gud, om han nu skulle finnas, skulle välja en person som dig som sin utvalde?Jag rekommenderar psykiatrisk hjälp inom det snaraste innan det stiger dig åt huvudet lille vän.

Så! Nu vidare till något mer betydelsefullt, nämligen diskussionen runt MW3.
Jag gillar faktiskt både BF och CoD. Det jag faktiskt är mest besviken på med MW3 är att man tog allt det dåliga med MW2 med sig. För det första så är det synd och skam att kalla det ett nytt spel när det snarare känns som ett DLC till MW2. Den dåliga FOV, som man dessutom inte kan ställa(utan att det är fusk) är trist. Spelet skulle troligen aldrig producerats för annat än konsollmarknaden. Det är ett hån mot alla PC-spelare som jag ser det. Att det sen inte finns annat sätt att komma ifrån fuskarna än att lämna "servern" är lika fruktansvärt dåligt som att inte ha rankade dedikerade servrar med antifuskprogram.
Jag hade hoppats på mer än vad som har levererats och jag kommer personligen inte köpa nästa uppföljare så vida inte det finns rankade dedikerade servrar. Slantar hellre en summa i månaden för att hyra servrar där jag själv kan ge fuskare och andra oönskade typer stöveln ut i cyberrymden.

Medlem

Varit less på BF3 ett tag nu så jag har funderat på MW3 nu ett tag så de var skitnice att få testa det, som jag tänkt mig var spelet bra.
De är ett helt annorlunda spel än BF3 och jag hatar folk som ska "fanboya" och bara kan tycka ett spel är bra.
Dock blev jag fruktansvärt besviken efter 10-15 min spelande när jag mötte min första aimbotter. Jaha tänkte jag och bytte server... 10 min senare hittar jag en med Wallhack... suck byter server och samma sak igen.
La ner för kvällen och testade igen dagen efter för att få träffa på en kille som auto headshottade folk så fort dom kom i hans vy även om de var rakt bakom.
Nääää tur man inte slösade pengar på ett spel fullt av fuskare... De jag också märkte var att 99% av dom som fuskade hette Dimitri eller USSR dude eller russian killer. Kan ryssar inte spela så dom måste använda fusk eller är dom bara dum i huvet.


signatur

Crack the liars smile.

123
Skriv svar