Diablo 3 – FZ delar ut betanycklar!

Medlem

Hoppas, hoppas, hoppas!

Medlem

Detta är ett nyregistrerat konto för jag har glömt bort mitt förra både konto och lösen men jag har läst FZ under ett år minst. Jag läser via nyhetsbrevet man får på email tyvärr vet jag inte vad jag hade för konto förr, annars skulle jag inte gjort nytt konto.

Medlem

En beta key hade suttit fint

Medlem

Är det först i kvarn eller?

Medlem

Om vi har tur så är det enbart runt 200 personer som hoppar in i tävlingen

Redaktör
Skrivet av bjosarn:

Härligt att FZ äntligen fått tag på lite nycklar!

Skrivet av Tompa:

To get your attention!

VÄLDIGT många konton som är registrerat för att endast delta i utlottningen, vilket knappast förvånar någon. Jag antar dessutom att det är tanken, och att annonsörerna lär bli glada för att peak:a besöksantalet?

Man vill ju inte låta som en gammal gnällig gubbe, men det är svårt att låta bli. Jag har alltid försökt föra frågan om att nya konton inte skall kunna medverka i pågående "tävlingar", och åter igen vill jag gärna påpeka det. OM man nu värnar om någon form av "FZ-communty". Självklart förstår jag att antalet unika besökare är viktigare för er, men hur tänker ni gällande sådant här?

PS. "Skydd" mot flera konton antar jag finns genom personuppgifterna.

EDIT: I skrivande stund var det 27 inlägg med "Registrerad 2012-02-21", skulle vara intressant att se hur många nya medlemmar det kommit idag - Tompa, siffror?

Nej, vi kommer inte hindra någon från att delta. Jag förstår community-resonemanget, men samtidigt har vi massor av trogna läsare som inte loggar in eller skaffar medlemskap - det känns ju rätt märkligt att välkomna de av dem som faktiskt registrerar sig med ett stort "Tack, men du får inte vara med!" i ansiktet. Vi har heller inte resurser att vaska fram vinnare utifrån hur länge de varit med. Den här utdelningen tar redan ett antal timmar i anspråk, och redaktionens resurser behövs till annat.


signatur
Medlem
Medlem
Medlem

YYYYiiiiiiHaaaaa

Medlem
Medlem

Jag är intresserad!

Medlem
Medlem

Jaha, det vore väl trevligt och se och köra detta lite innan det släpps. Polarna lär ju komma över och köra det då!


signatur

Jag gör aldrig fel och skulle jag gjort ett fel så är det ett fel!

Medlem
Medlem

200 nycklar är ganska mycket för att vara till en svensk community.

Hoppas nu att ni diskar alla som deltar med flera konton.
Det bästa vore ju att bara dela ut till de som registrerat sig innan ni skrev artikeln. Blir på tok för enkelt att fuska annars. Å andra sidan förstår jag om ni inte har tid att kolla.

Medlem

Fuck yeah!


signatur

Trust is for fools...

Medlem

Helt klart intresserad, lycka till alla!

Medlem
Skrivet av Insanity:

Fuck yeah!

+1 !

Medlem
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av bjosarn:

Härligt att FZ äntligen fått tag på lite nycklar!

Skrivet av Tompa:

To get your attention!

VÄLDIGT många konton som är registrerat för att endast delta i utlottningen, vilket knappast förvånar någon. Jag antar dessutom att det är tanken, och att annonsörerna lär bli glada för att peak:a besöksantalet?

Man vill ju inte låta som en gammal gnällig gubbe, men det är svårt att låta bli. Jag har alltid försökt föra frågan om att nya konton inte skall kunna medverka i pågående "tävlingar", och åter igen vill jag gärna påpeka det. OM man nu värnar om någon form av "FZ-communty". Självklart förstår jag att antalet unika besökare är viktigare för er, men hur tänker ni gällande sådant här?

PS. "Skydd" mot flera konton antar jag finns genom personuppgifterna.

EDIT: I skrivande stund var det 27 inlägg med "Registrerad 2012-02-21", skulle vara intressant att se hur många nya medlemmar det kommit idag - Tompa, siffror?

Nej, vi kommer inte hindra någon från att delta. Jag förstår community-resonemanget, men samtidigt har vi massor av trogna läsare som inte loggar in eller skaffar medlemskap - det känns ju rätt märkligt att välkomna de av dem som faktiskt registrerar sig med ett stort "Tack, men du får inte vara med!" i ansiktet. Vi har heller inte resurser att vaska fram vinnare utifrån hur länge de varit med. Den här utdelningen tar redan ett antal timmar i anspråk, och redaktionens resurser behövs till annat.

Resurser!? Hur svårt kan det vara att filtrera bort de som anmält sig från och med idag?
Och då är jag ändå datatekniker så jag vet på ett ungefär vad jag pratar om...

Medlem

Jag vill ha en nyckel!! PLEASE!!

Medlem
Medlem
Medlem

Det skulle vara sjukt gött.

Medlem

FYHELVETE VAD GÖTT AV ER!!!

Hoppas nu inte idioter som bara tänker testa 10 min bara för att och sedan skita i detta deltar, utan att det är folk som verkligen engagerar sig och tänker spela och rapportera buggar.


signatur

The King is Back

Medlem

När det väll finns chans att få en betanycklel så börjar folk klaga...........


signatur

Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.

Medlem

Ja tack snälla!

Medlem

Nämen!? Chans på en nyckel! Man tackar..

Medlem

LÄNGTAR!!! JAG VILLL HAAAA, NUUUU =D

Medlem

Heta järnspikar alltså! Man får hoppas innerligen att man kan få sig en nyckel så man kan testa detta hypotetiska mästerverk!

Skriv svar