*Vänligen lås tråden*

Medlem
*Vänligen lås tråden*

Guilden är stängd.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Bra initiativt


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Inaktiv

Helt rätt! Roligare om vi bestämmer allihop på vilken server vi ska lira. Sedan skapar vi en guild och hjälper varandra. Det är bra att vi bestämmer sånt här innan så inte folk börjar direkt och lvlar på sina egna servrar. Bättre om alla börjar på samma!

Jag tänker köpa spelet när det släpps så! Jag är på!

Medlem

Jag är också på, har bokat spelet så kommer får det då det släpps förhoppningsvis

Medlem

Samma sak här, köper det när det släpps och är gärna med. Namnet på guilden är nästan det viktigaste i en guild. Jag själv tycker vi inte ska heta "FZ" eller "FZ & PCG". Något häftigare skulle sitta fint! Men bra skrivet vicotory, håller med om att det inte ska vara en hardcore guild utan en mer vänlig och aktiv familj likande variant!

Tänkte precis göra en tråd om skapelse av Aion guild.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Något som anknyter till fz vore väl iallafall bra? Kanske något i stil med Fragzonia?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Medlem
Medlem

Eller kanske "smoergoesboard"? ^^ Keep it up!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

Har inte så mycket tid kvar av min Wow tid. Lägger nog spelet på hyllan när det går ut och väljer att lägga gamecard pengarna på Aion istället!

Jävlar vad nice!

Medlem

Bra val tills vidare tror jag att guilden får heta FragsRus. Riktigt bra förslag av Ozumn. Jag börjar spalta ned alla som har visat intresse så att vi ser hur många vi blir. Börjar imorrn då jag har tillgång till något bättre än en iPod


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Kul namn.

Men kom ihåg att de flesta internationella spelare kommer att tro ni är ryssar, eftersom Rus är förkortningen för ryssland liksom Swe för sverige.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Vi får ta och döpa karaktärerna till köttbulle, prinskorv, smörkniv osv...


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Man kanske kan göra så här Frags"R"us

Medlem

Jo, det borde gå.. Prövar när betan öppnar.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Medlem

Mjo, dock tycker jag att det nuvarande namnet är ett strå vassare, mest pga. Likheten med ToysRus. Bra att du kommer med förslag iallafall, f.ö kommer mer innehåll läggas till ikväll!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av v1ctory:

Mjo, dock tycker jag att det nuvarande namnet är ett strå vassare, mest pga. Likheten med ToysRus. Bra att du kommer med förslag iallafall, f.ö kommer mer innehåll läggas till ikväll!

hahah

Men mina förslag slinker in här;
Aion Master Guild
Aion Pro Guild
Aion Zombies!!11

edit, kom på en till: Aion Immortals/Immortal Aion Guild

Antagligen kommer dom vara tagna men något i den stilen skulle sitta fint om nu ni andra tycker om de.

Skriv några bra namn så gör vi en omröstning!:up:


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

En ventrilo server eller teamspeak server skulle vara bra också om någon kan fixa

Inaktiv

Ventrilo server kan Showerguy stå för. Är själv klanledare och äger en ventrilo, teamspeak server. + 2 Warservrar. Jag kan fixa så vi får 5-10 rum!

Är så jävla taggad på Aion Online! Har börjat trappa ner på wow nu eftersom tiden snart går ut!

Medlem

Beta nuuuu!!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Vart kör ni?

Medlem

Kommer inte ihåg server namnet, kollar imorgon


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Kommer det fler servrar till release? Någon som vet?
Victory, jag vet att du spelar betan snart! Berätta hur det är


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Det är mysigt Dock är jag lite ovan med kontrollerna efter 400 timmar i WAR..


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Tycker spelet är likt guild wars i början, har inte kommit långt då men ska fortsätta och se om spelet ändras lite.

Medlem

Scout blir rikigt kul i lvl med sin invis - äger alla i dueller


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Jag siktar mot att bli en Gladiator eller Ranger, så skriv gärna det på mig.

För er som inte vet: Det finns det 4 klassskolor i Aion, som vid Lv10 vidareutvecklas till 8 avancerade klasser. De 4 skolorna är "School of Clerics", "School of Scouts", "School of Warriors" och "School of Mages".

Dessa mynnar ut i de 8 avancerade klasserna; Cleric, Chanter, Ranger, Assassin, Templar, Gladiator, Sorcerer och Spiritmaster.
taget från AionOnline.se


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Kommer köra en Sorcerer.

Inaktiv

Vad gör man när man är top level i Aion online. Skulle vara roligt att veta?

Skriv svar