Europeiska Diablo 3-betan igång

Medlem

Någon som tröttnat på att spela och kanske vill låna ut ett account? *trolig händelse*

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Jag förstår inte hypen med Diablo III ^^., tyckte inte om de första två, eller ja, jag spelade dom knappt, intresserade mig inte "shrugs"
"awaits flame"

Skrivet av Zero303:

satan i all ära, men jag fattar inte spelen. inget som fångade mitt intresse dock.

Diablo 1-2 är nog bara roligt för de som gillar att få upptäcka nya vapen och rustningar, gillar man inte detta kommer man nog inte få ut så mycket av spelen. Jag gillar Diablo spelen men de kommer inte i närheten av spel med större djup och mer avancerade RPG som Baldur´s Gate spelen, Planescape Torment, Fallout eller ens Icewind Dale (som ofta jämförts med Diablo). Diablo var spelet som införde begreppet hack & slash och det verkar passa även kommande Diablo 3.

Medlem
Skrivet av Haziza:

Trött på Blizzard och hur fan de beter sig emot deras kunder. Har alla spel som finns på Battle.net betalt för wow i flera år och inte fan kan de ge en stor kund en jävla beta key. Så jävla dåligt.

Tror du på något sätt är unik bland alla miljontals blizzard fans runt i Europa eller nått? Finns nog minst 3-4 miljoner i samma sitts som du men de kan ju inte ge ut nycklar till varenda en av dessa personer för att spela en sk beta.

Du förlorar ju inte något super speciellt att inte få spela betan. Själv undviker jag de flesta gameplay videos så mycket som möjligt för att inte spoila för mycket när spelet faktiskt släpps.

Medlem

Hoppas man får sig en nyckel denna gång då alternativt att spelet släpps snarast haha

Medlem
Skrivet av TexN:

Bah man måste ju ha köpt ett blizzard spel

Testa igen, verkar som de tagit bort detta krav då jag inte heller har lagt till något spel. Testade själv för några dagar sedan och då fick jag upp att man var tvungen att äga ett spel från dom när jag testade för en stund sedan fick jag inte upp detta meddelande och kunde ladda ner programmet för att kolla mina specs (något jag inte kunde förra gången).

Medlem

Den första vågen kom i fredags om jag inte minns fel. Tvivlar på att de skickat ut en ny idag.

Medlem

"Beta Client
North America / English (US)"

Så står det under "GAME CLIENT DOWNLOADS Diablo III". Vart hittar man EU-klienten?

Skrivet av Muppen:

Den första vågen kom i fredags om jag inte minns fel. Tvivlar på att de skickat ut en ny idag.

I torsdags.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Tror ni folk kan bli bannade om man spelar på en polares konto?'
jag menar dom har slutat spela för väldigt länge sedan. känns ju så larvigt. att så många konton är inaktiva ändå.

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Jag förstår inte hypen med Diablo III ^^., tyckte inte om de första två, eller ja, jag spelade dom knappt, intresserade mig inte "shrugs"
"awaits flame"

Hehe, det är väl inga konstigheter, smaken är olika, och du borde inte behöva vara orolig för att folk ska hacka på dig för det. Jag själv älskade D2, och kan knappt bärga mig till D3, men det är ju min smak. Själv är jag totalt ointresserad av tex fotbollsspel (och speciellt då dem av manager karaktär, brr-r-rr-rr), med det enkla resultatet att jag låter bli att spela dom.

Skriver ofta nitiska poster till folk som i sin tur hackar ner på D3, oftast baserat på ren okunskap eller ogrundat gnäll, men jag har inga problem med folk som helt enkelt inte gillar spel typen. Iofs, skulle kanske inte skriva på just ett forum för tex nya Football Manager att jag inte fattar hypen. Det är väl ändå rätt uppenbart att folk som gillar den typen av spel ser fram emot dem?

Medlem

Fick min D3 beta från blizzard 1/3 med i mailen.

Medlem

Har man ingen så lånar man av en kompis Man tröttnar snabbt dock.

Medlem

Kommer nyckel på mailen eller fick ni den via battle.net?

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Man har nog störst chans att få en nyckel om man sitter på en hårdvara som ingen annan har då de vill testa på så många system som möjligt.

Tror helt klart mer på detta än att det skulle vara någon slags girig komplott Om dom överhuvudtaget gör några som helst urval bland folk (utöver de hårdvarurelaterade) så kan jag på min höjd misstänka att folk som tidigare fått chancen att prova en beta och verkligen gett feedback, samt folk som är forumaktiva på ett konstruktivt sätt ligger bättre till för en beta nyckel än andra. Enligt mitt tycke är det iallafall så det borde vara.
Har själv en lång lista på mitt Battle-net account med Blizzard titlar, och skulle vara smått rabiat om jag inte fått tillgång till betan genonm tjejen, men i slutänden handlar det ju bara om att jag vill se/spela spelet, inte leta buggar och skriva feebback poster

Allvarligt, logga in på vilken Blizzard forum som helst och se hur många gnällspikar som är direkt ovärdiga till en nyckel baserat på den barnsliga kritiken dom ger. Bah, jag är också grymt otålig, vill ha spelet nu...hoppas det ligger sanning i ryktena om 17 april, för längre än så vill jag inte behöve vänta!

Medlem
Skrivet av nazzat:

Kommer nyckel på mailen eller fick ni den via battle.net?

Man får ingen "nyckel", de aktiverar spelet på ditt battle.net-konto.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Intuiz:

Uhm, något speciellt ställe man måste klicka på i battlenet för att se om man har fått en nyckel?

Account, och där borde det antagligen stå överst bland dina registrerade titlar ifall du är utvald.

Medlem
Skrivet av selundgreno:

Många bittra användare, jag fick min nu i fredags men efter o ha lirat igenom betan med alla klasserna fanns det bara en frustrerad mersmak kvar..

Haha, word Först trånar man löjligt mycket efter betan, för det är det enda som finns att tillgå, men den kör man ju snabbt igenom, och börjar tråna ännu mer efter det riktiga spelet

Medlem

inget här atm =(

Medlem
Skrivet av bjosarn:

"Beta Client
North America / English (US)"

Så står det under "GAME CLIENT DOWNLOADS Diablo III". Vart hittar man EU-klienten?

Skrivet av Muppen:

Den första vågen kom i fredags om jag inte minns fel. Tvivlar på att de skickat ut en ny idag.

I torsdags.

Lite osäker, men ifall du är inloggad på ditt europeiska konto så borde det vara den som visas. Tror inte tjejen hade några alternativ att ändra på där, och hon har haft sin beta över en månad iallafall.

Medlem
Skrivet av MarkeMarke:

Tror ni folk kan bli bannade om man spelar på en polares konto?'
jag menar dom har slutat spela för väldigt länge sedan. känns ju så larvigt. att så många konton är inaktiva ändå.

Borde inte vara några problem alls, kontot är ju inte bundet till en dator, och om polaren litar på dig så är det ju upp till honom om han vill ge dig tillgång till det. Det är så vitt jag vet bara en person som kan spela på ett B.Net konto år gången iallafall.

Medlem
Skrivet av Qubaz:
Skrivet av TexN:

Bah man måste ju ha köpt ett blizzard spel

Vem f*n har inte köpt ett blizzard spel?

Jag
Ville inte vara mainstream, så när wow var inne för sådär 5 år sen, så strunta jag i skitspelet

Medlem

Jag har ett europeiskt konto och har varit med i betan sedan 7:e oktober... ööh, ska jag ladda hem ny klient nu eller är jag med i US betan?..

Medlem
Skrivet av TexN:
Skrivet av Qubaz:
Skrivet av TexN:

Bah man måste ju ha köpt ett blizzard spel

Vem f*n har inte köpt ett blizzard spel?

Jag
Ville inte vara mainstream, så när wow var inne för sådär 5 år sen, så strunta jag i skitspelet

Äger du inte något utav diablo spelen eller warcraft? (inte WoW ofc)

Inaktiv

Tror inte man får någon, har haft så jävla otur so far så.. ;D

Medlem
Skrivet av bjosarn:

"Beta Client
North America / English (US)"

Så står det under "GAME CLIENT DOWNLOADS Diablo III". Vart hittar man EU-klienten?

Skrivet av Muppen:

Den första vågen kom i fredags om jag inte minns fel. Tvivlar på att de skickat ut en ny idag.

I torsdags.

Vad jag hört så spelar man på servrar i usa.

Medlem

Fick min i torsdags av Blizzard. Fixade även, utan större möda, nycklar till två kompisar i lördags när amerikanska PC Gamer delade ut 400stycken.

Medlem
Skrivet av TexN:
Skrivet av Qubaz:
Skrivet av TexN:

Bah man måste ju ha köpt ett blizzard spel

Vem f*n har inte köpt ett blizzard spel?

Jag
Ville inte vara mainstream, så när wow var inne för sådär 5 år sen, så strunta jag i skitspelet

WoW är ju dock långt ifrån det enda spelet Blizzard gjort.

Medlem
Skrivet av Mesmerize:

Vad jag hört så spelar man på servrar i usa.

Jaha, dåså. Fick jag ju en andra nyckel HELT I ONÖDAN. Som jag sagt tidigare, Blizzards utdelning av Betanycklar - i samarbete med tredjepartssidor - funkar inte helt hundra.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Har 2 stycken Dota 2 nycklar som bytes mot en Diablo 3.. om någon är intresserad förstås..

Medlem

vilket skämt, det kan inte ha varit speciellt många nycklar dom skickat ut,, ingen av mina vänner som är riktiga wow nörder och som spelar sc2 har heller fått nån.. fattar ej varför det är så förbannat svårt att få en nyckel dom borde ösa ut massor med nycklar så att dom kan testa om dom pallar massa spelare från europa även om det är på servrar i usa annars vafan är vitsen med väldigt få spelare på servrar så långt bort??

PaZ
Medlem
Skrivet av SWEBarb:

vilket skämt, det kan inte ha varit speciellt många nycklar dom skickat ut,, ingen av mina vänner som är riktiga wow nörder och som spelar sc2 har heller fått nån.. fattar ej varför det är så förbannat svårt att få en nyckel dom borde ösa ut massor med nycklar så att dom kan testa om dom pallar massa spelare från europa även om det är på servrar i usa annars vafan är vitsen med väldigt få spelare på servrar så långt bort??

De rampar ju upp i den takten som systemen klarar av så att folk inte får ett dåligt intryck. Så skulle jag också gjort istället för att braka på allt samtidigt. Men det kanske bara är för att jag vann en FZ-nyckel

123
Skriv svar