35 minuter gameplay från The Secret World

Medlem

Ser faktiskt ganska najs ut!

Medlem
Skrivet av Lonefox:
Skrivet av roftg:
Skrivet av Lonefox:
Skrivet av roftg:
Skrivet av Lonefox:
Skrivet av Dwarf:

Tycker det verkar lovande..Kört betan sen December..Blir helt självklart ett köp.

Kört sedan december jag med och jag är av en annan åsikt......

är ni inte under NDA ni som spelar betan?

Har vi avslöjat ngt annat än just detta? Nepp

erhm,, ni har ju precis brutit mot nda genom att kommentera betan utåt...

Vi har inte uttryckt ngt annat än våra åsikter.
Åsikter som folk dessutom kan skapa sig genom att kolla på deras officiella och NDA-brytande filmer.... Inte sant?

Vi har inte suttit och nämnt ngt om hur spelet i sig fungerar osv...
Dessutom så skulle ett stort antal testare blivit bannade redan just för att de uttryckt en ÅSIKT kring om de skall spela eller ej men det har ej skett.

spelar väl ingen roll om du går in i detalj eller bara säger "jag spelar betan den är dålig" är det nda så är det, och jag tycker man ska respektera den nda man skriver under på.

men jaja,, the secret world kanske har en annorlunda NDA skriven än andra betor som jag/bekanta varit med i, där har det varit strikt förbjudet att ens nämna att man är med i stängd beta, för att inte tala om att ge negativ kritik på publika spelsajt-forum hur harmlöst det än verkar vara, att funcoms nda skulle tillåta det ser jag inte som troligt.

funcoms egna nda brytande filmer? ROFL, .funcom gör väl ändå precis som dom vill, (grejjen är ju att du säger att du spelat betan sedan december så vad för åsikt man kan skaffa sig från att se officiella trailers är inte relevant när du skriver ngt om the secret world)

ah, men igentligen tyckte jag det mer var konstigt att ngn ens kommenterade om att man är med i betan sen ngra månader tillbaka och ger sin allmänna åsikt sådär så jag trodde nda var lyft och kanske en publik beta var i antågande,

Medlem
Skrivet av roftg:
Skrivet av Lonefox:
Skrivet av roftg:
Skrivet av Lonefox:
Skrivet av roftg:
Skrivet av Lonefox:
Skrivet av Dwarf:

Tycker det verkar lovande..Kört betan sen December..Blir helt självklart ett köp.

Kört sedan december jag med och jag är av en annan åsikt......

är ni inte under NDA ni som spelar betan?

Har vi avslöjat ngt annat än just detta? Nepp

erhm,, ni har ju precis brutit mot nda genom att kommentera betan utåt...

Vi har inte uttryckt ngt annat än våra åsikter.
Åsikter som folk dessutom kan skapa sig genom att kolla på deras officiella och NDA-brytande filmer.... Inte sant?

Vi har inte suttit och nämnt ngt om hur spelet i sig fungerar osv...
Dessutom så skulle ett stort antal testare blivit bannade redan just för att de uttryckt en ÅSIKT kring om de skall spela eller ej men det har ej skett.

spelar väl ingen roll om du går in i detalj eller bara säger "jag spelar betan den är dålig" är det nda så är det, och jag tycker man ska respektera den nda man skriver under på.

men jaja,, the secret world kanske har en annorlunda NDA skriven än andra betor som jag/bekanta varit med i, där har det varit strikt förbjudet att ens nämna att man är med i stängd beta, för att inte tala om att ge negativ kritik på publika spelsajt-forum hur harmlöst det än verkar vara, att funcoms nda skulle tillåta det ser jag inte som troligt.

funcoms egna nda brytande filmer? ROFL, .funcom gör väl ändå precis som dom vill, (grejjen är ju att du säger att du spelat betan sedan december så vad för åsikt man kan skaffa sig från att se officiella trailers är inte relevant när du skriver ngt om the secret world)

ah, men igentligen tyckte jag det mer var konstigt att ngn ens kommenterade om att man är med i betan sen ngra månader tillbaka och ger sin allmänna åsikt sådär så jag trodde nda var lyft och kanske en publik beta var i antågande,

Då kanske du har missat att folk har bubblat om att de har varit med LÅNGT innan vi nämnde det.
Står ingenstans i NDAn att man inte får säga att man är med.
Dock får man INTE säga ngt om hur det är uppbyggt osv osv......vilket man delvis kan se av deras egna filmer....
För att vrida det lite till......det var inte vad JAG förväntade mig och vill få ut av ett spel, således gillar JAG det inte. Dock har jag inte sagt ngt annat kring spelet.....
Var och en får skapa sin egna uppfattning med tiden.
Det skall lanseras den 19/6......så OM det kommer en OB så blir det i slutet av Maj alternativt början på Juni...

12
Skriv svar