Playstation All-Stars Battle Royale

Robot
Playstation All-Stars Battle Royale

När Sony och Superbot nu skapar sin egen Smash Bros-serie kommer äntligen den eviga frågan besvaras: Vem är egentligen starkast av Fat Princess, Kratos och Parappa the Rapper?

#sony, #playstation-all-stars-battle-royale, #superbot-entertainment, #backyard-wrestling, #super-smash-bros-brawl, #twisted-metal, #killzone, #parappa-the-rapper, #fat-princess-1, #jak-daxter, #god-of-war, #ratchet-clank-2002, #patapon


Medlem
Playstation All-Stars Battle Royale

Vi får hoppas på det bästa :). såg rätt nice ut ^_^

Medlem

>Förvänta er bara inte någon blodsutgjutelse eller våldsamma utstrypningar.

: <

Medlem
Medlem

Ser ut som SSB fast med sony karaktärer ^^

Medlem

Synd att dem inte tar det här projektet seriöst. Detta var inte alls den bilden jag hade i huvudet.

Inaktiv

"gör kaos med hela spelplanen", tänkte direkt på laserturken...är han med?

Medlem

Bara jag som får en "dammig" känsla av grafiken? :S Annars ser det bra ut, lite för seriöst kanske om man skulle jämföra med super smash.

Medlem

Tycker de känns lite sådär mysigt nintendo-kaos över fighten och är verkligen imponerad av banorna de skrapat fram, riktigt grym!
Får hoppas på de bästa så dom inte failar totalt bara...


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem

Och när kommer det?


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Medlem

Ser lika kasst och tråkigt ut som SSB.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Ett sånt här spel ska kosta på sin höjd 50 kronor alternativt vara gratis.


signatur
Medlem

En gång SSB, alltid SSB.

Medlem

Ser ut som rent plagiat.

Medlem

SSB HD mer eller mindre.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Varför klagar alla att de är SSB? de finns ingen modernt version ps3 kom av någon anledning på att göra de. Vill ni ha de till wii eller va f** säger ni?


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem
Skrivet av yoyisy:

Varför klagar alla att de är SSB? de finns ingen modernt version ps3 kom av någon anledning på att göra de. Vill ni ha de till wii eller va f** säger ni?

Word.


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Medlem
Skrivet av Paladia:

Ser ut som rent plagiat.

Hållre med, men i det här fallet gillar jag det vill ha ssb men har bara mitt ps3 ><


signatur

"We Want Fun And We Wanna Get Wasted" - Andrew W.K

Medlem

SSB är bland det roligaste jag spelat som är couch-play spel.
Kan inte göra annat än att längta efter detta, ser mycket bra ut

1
Skriv svar