Company of Heroes 2 avslöjat

Medlem
Skrivet av classon81:
Skrivet av chains:
Skrivet av classon81:

Äntligen! Får nu bara hoppas att det har allt som COHO hade..

Jag hoppas de tar UI:t från CoH:O annars håller jag inte med dig då i CoHO kunde man köpa sig items för riktiga pengar och skaffa sig fördel den vägen. Det tycker jag skadar den tävlingsinriktade delen av spelet. Vill du spela casual skall det finnas en separat gamemode för det isåfall. Själv har jag spelat CoH med expansioner sen det kom ut och ser väldigt fram emot CoH2!

Jag tycker inte att sakerna man kunde betala för gav några direkta fördelar.. vill folk betala för snabbare exp och dylikt så är det helt okej med mig.

Precis, det var inga stora fördelar man hade av att betala. Och det var ju precis det folk inte gjorde heller, det var ju därför COHO gick i stöpet.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Inaktiv
Skrivet av Paddington:
Skrivet av classon81:
Skrivet av chains:
Skrivet av classon81:

Äntligen! Får nu bara hoppas att det har allt som COHO hade..

Jag hoppas de tar UI:t från CoH:O annars håller jag inte med dig då i CoHO kunde man köpa sig items för riktiga pengar och skaffa sig fördel den vägen. Det tycker jag skadar den tävlingsinriktade delen av spelet. Vill du spela casual skall det finnas en separat gamemode för det isåfall. Själv har jag spelat CoH med expansioner sen det kom ut och ser väldigt fram emot CoH2!

Jag tycker inte att sakerna man kunde betala för gav några direkta fördelar.. vill folk betala för snabbare exp och dylikt så är det helt okej med mig.

Precis, det var inga stora fördelar man hade av att betala. Och det var ju precis det folk inte gjorde heller, det var ju därför COHO gick i stöpet.

Ärligt talat så tror jag att "folk" hade köpt bonus exp och liknande med tanke på att dom nu betalar för att unlocka allt i BF3 t.ex.
Jag hade nog också satt in lite pengar varje månad för att kunna ha lite dyrare heroes även om det gått lite sämre några matcher i rad, för det var ju bara när man förlorade som man gick back och behövde klara sig utan dom tills man vunnit lite.
Ärligt talat så tror jag inte COHOs undergång berodde på det utan mer på den totala sknaden på reklam och PR, inte ens som Coh ägare fick man ju höra ett ord om COHO.
Att dom gav upp ett spel som ändå hade ett par tusen spelare redan i beta helt utan reklam eller announcements är för mig helt obegripligt.

PS. Jag hade en level 50 Defensive commander och en level 50 Blitzkrieg commander.

Skriv svar