Blodisande gameplay från nya Tomb Raider

Medlem

De verkar som att de flesta som kommenterar (inte alla) inte har en aning om/glömt att det här ska vara Rebooten utav Tomb Raider serien, dvs INNAN hon blev Tomb Raider.

Hon har aldrig dödat någon innan detta, antagligen inte tagit så mycket stryk (som man ser i trailern) etc.

Ser ganska lovande ut i min åsikt:)
Blev en -aningens- trött på de senaste TR-liren, + att hennes byst-storlek ökade genom varje titel *facepalm*

Medlem

Gillar inte alls vad jag ser. Känns som en sämmre version av Uncharted.

Medlem

Värdelös trailer. För många klipp och dålig regisserad. Men ja, gameplay är ju välkommet. Lite besviken dock.

Inaktiv

Är taggad på detta men är lite orolig över alla dessa quicktime events...

Medlem
Skrivet av kebbe:

En jäkla massa högljudda gap och skrik dominerade ljudbilden.. Minns inte att Drake genom tre spel har gnällt så som den "nya" Lara gjorde i denna trailer.

Drake gnäller alldeles för lite. När han blir pepprad med skott och faller flera meter hör man lite grymtande som mest. Skulle nog tro att man låter såpass här mycket om man slår sig så illa som hon gör. Så det är inte Lara som borde stöna och stånka mindre, utan snarare Drake som borde göra det mer.

Medlem
Skrivet av Thomas:
Skrivet av kebbe:

En jäkla massa högljudda gap och skrik dominerade ljudbilden.. Minns inte att Drake genom tre spel har gnällt så som den "nya" Lara gjorde i denna trailer.

Drake gnäller alldeles för lite. När han blir pepprad med skott och faller flera meter hör man lite grymtande som mest. Skulle nog tro att man låter såpass här mycket om man slår sig så illa som hon gör. Så det är inte Lara som borde stöna och stånka mindre, utan snarare Drake som borde göra det mer.

Har slutat spela flera spel för mindre än konstant gnäll, jag lovar dig att några timmar av falsettskrik blir både tröttsamt och irriterande.

Medlem

Så sanslöst kasst röstskådespeleri...


signatur

Imperator

12
Skriv svar