Vilken låt lyssnar du på nu?

Medlem

Laddar inför det mest efterlängtade biobesöket på länge.

Medlem

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Medlem

Hittade häromdagen att Zappa gjorde en cover på Stairway to Heaven. Den är helt otrolig, skitkonstig och imponerande. Man måste verkligen kunna ta musik med en gnutta humor för att uppskatta den!


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Avstängd

signatur

“If you have an apple and I have an apple and we exchange these apples then you and I will still each have one apple. But if you have an idea and I have an idea and we exchange these ideas, then each of us will have two ideas.”
George Bernard Shaw

Medlem

signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Medlem

Tommy Johansson slår till igen, denna gång med en cover på Lasse Holms klassiska "Canelloni Macaroni".


signatur

No hill is too steep No hole is too deep

Medlem

Falling in Reverse nya Reimagined version av Last resort så klart!!!

Medlem

signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Återvänder till en klassiker. Deras bästa låt enligt mig.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Nygammal låt med The Lightbringer of Sweden


signatur

No hill is too steep No hole is too deep

Medlem

Spelar "Big Ambitions" (Business Sim) och musiken är förvånansvärt bra för ett Indie spel, licensierad musik från riktiga artister istället för någon spel-musiker som får i uppdrag att göra all musik. Några av låtarna som går på radion:

Wildflowers feat. Emmi - Ain't Nobody Like You

In Love - Gamma Skies

VEE - I Need You Back

Releasehästryttare
Medlem
Nytt från Gunship!

Härlig cyberpunk vibe som osar 80-tal, syntar och sax.
What's not to like?

Medlem

Voivods nya skiva har en ny låt som är riktigt bra och har en snygg AI-genererad video.

Medlem

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Releasehästryttare

#nostalgi

Medlem

En grymt bra låt som "fastnar" lätt med en Ok video.
Försökte få den att "ladda" med texten på men hittade ingen lösning, så slå på text (engelska) manuellt.


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

signatur

No hill is too steep No hole is too deep

Medlem

Lite lugnare låtar såhär på kvällskvisten.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

signatur

No hill is too steep No hole is too deep

Medlem

Om ni gillar DnB/UKG så är det här nog något för er!

Medlem

signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Musiken till Blade Runner.
Passar perfekt när man sitter på ett hotellrum i Östersund och jobbar med lite nedsläckt belysning.

Medlem
Medlem

Tommy Johansson - Highland (One More Time-cover)


signatur

No hill is too steep No hole is too deep

Releasehästryttare

Medlem

Bara för att klargöra - Det här är inte en cover av åttiotalslåten med samma namn.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Skriv svar