En helt ny värld...

Medlem

Hnnm, jaa nu ser man ju ungefär vad det är för skillnad på telefonerna.
Men jag har lyckligtvis presentkort för 1000kr på Siba, plus att jag får lite pengar av min farmor till mobilen, så jag kan gå ända upp till 5000kr klassen, och jag tycker att Galaxy III ser intressant ut, så jag ska ta och åka ut till Siba nästa Torsdag och titta lite närmare på det.

En annan fråga, just Galaxy III har den en sådan där "superstark" skärm, eller är det lätt och få sprickor i den?
(kommer ihåg att jag har sett på youtube någon mobil man kunde skrapa med sten/köra över utan att det hände NÅGOT med skärmen)

Medlem
Skrivet av totte1015:

Hnnm, jaa nu ser man ju ungefär vad det är för skillnad på telefonerna.
Men jag har lyckligtvis presentkort för 1000kr på Siba, plus att jag får lite pengar av min farmor till mobilen, så jag kan gå ända upp till 5000kr klassen, och jag tycker att Galaxy III ser intressant ut, så jag ska ta och åka ut till Siba nästa Torsdag och titta lite närmare på det.

En annan fråga, just Galaxy III har den en sådan där "superstark" skärm, eller är det lätt och få sprickor i den?
(kommer ihåg att jag har sett på youtube någon mobil man kunde skrapa med sten/köra över utan att det hände NÅGOT med skärmen)

Ja. Galaxy III har "Gorilla Glass" och själva glaset lär tåla en del.
Mitt tips är att hålla dig ifrån telefoner som inte har det. Min Xperia Play gick sönder efter att telefonen landade i golvet från sängen (digitizern/skärmen sprack). Gick heller inte att reparera enkelt.


signatur

Have a good time!

Medlem

Haha, Gorilla Glass... Ja det var ju också ett sätt och namnge ett glas på...
Aja, gött iallafall att just den mobilen har det då.
Har sett många i skolan som har spruckna skärmar eller sidor och så... Ser inte så roligt ut :/

Medlem

Sådär, nu har jag köpt Galaxy SIII

Frågan är nu, är det värt och köpa ett sådant där skydd till skärmen, så att man inte kladdar på den?

12
Skriv svar