The Lord of the Rings Online: Riders of Rohan

Robot
The Lord of the Rings Online: Riders of Rohan

"Arise, Riders of Theoden! Spears shall be shaken, shields shall be splintered! A sword day... a red day... ere the sun rises!" Men inte förrän i oktober.

#the-lord-of-the-rings-online-riders-of-rohan, #the-lord-of-the-rings-online-shadows-of-angmar, #turbine


Medlem
The Lord of the Rings Online: Riders of Rohan

Låter som att de lagt till ett liknande quest system som i gw2, nu spelar jag själv i sig inte LotrO men det låter ändå som en rättså trevlig expansion.

Medlem

Tack för att du uppmärksammar spelet Ove, det är en gammal goding som fortfarande håller.

Medlem

Instämmer, ett underbart spel som borde få lite mer uppmärksammhet!

Jag har spelat sedan beta och lär fortsätta tills de stänger ned spelet för gott. Alla de medelstora uppdateringar som släpps gratis med jämna mellanrum och de större "fullskaliga" expansionerna som man kan köpa för en liten peng gör att äventyret ständigt blir bättre.

Passa gärna på och testa alla ni som inte gjort det, bara att skapa ett konto, ladda ned klienten och installera, sedan är det bara att börja spela!


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem

Varför läser jag "Riders of Lohan". ^^

Trevlig förhandstitt Ove!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av jonis:

Varför läser jag "Riders of Lohan". ^^

Trevlig förhandstitt Ove!

The Hiders of Brohan!

Yes! Mer av det goda


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar