Medlem
ny dator

tja!
tänkte köpa en speldator och kika lite på den hära http://www.boulevard.se/dator.aspx?ID=242 om den är nåt bra den är ju till ett bra pris.
Räcker en sån dator till typ dreamhack mm?:P

Medlem

Det är en helt ok speldator för bra pris som räcker till det mesta (Inte det allra värsta).

Och ja. Den räcker självklart till DH, beroende på vad du vill spela och har för förväntningar. Men jag tycker faktiskt att du borde satsa på ett Nvidia GTX 275 som är ett jäkligt bra kort enligt mig. 700 spänn + ger faktiskt prestanda som är värd pengarna. Men det beror ju också på vad du har råd med och inte.


signatur

En bra melodi tål vilken behandling som helst.
R.I.P. Mikael "The_Maxx" Löfgren

Medlem

jag spelar hl2,hl2e1,hle2,team fortress och ´klarar den av dom + cs mm?

Medlem

ja det gör den. fast jag tycker det var dåliga valmöjligheter. skit i att köpa den där datorn, köp från typ komplett eller inet istället, har bättre valmöjligheter, eller så väljer du delar själv och låter dem montera, eller så monterar du själv och sparar en ordentlig slant.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

okej.Men det dåliga är att jag inte kan bygga en dator + att jag inte vet vad som är bra och dåligt.kan inte ni skriva några bra länkar med bra speldatorer till ett hyfsat pris.jag är 10 bast så plånboken är inte den största

Medlem

okej.det dåliga är att jag inte kan bygga själv + att jag inte vet vad som är bra och dåligt.kan inte ni skicka några bra länkar med bra speldatorer som är färdig byggda tuill ett hyfsat pris.jag är 10 bast så plånboken är inte den största.

Medlem

Här har du en väldigt duglig dator! Bra dator.

Inaktiv

jonte33. Gå in på www.mrpc.se och kollar på deras "Gamer"-burkar. Finns en sektion som heter GTS/GTX och där finns det rätt prisvärda burkar. Killen som har butiken är mycket trevlig och hjälpsam om du har några frågor.

Modellen G44 kostar 5500 kr och är monterad och klar. Den passar utmärkt till de spelen du nämnde ovan.


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

1
Skriv svar