All info om Bad Company 2-betan!

Medlem

Edit - Failinlägg helt enkelt.

Medlem

Åååhh det kliar i mina fanatiska Battlefield fingrar!!!

Inaktiv

Gissar (och hoppas) på att nyckelutdelning dyker upp här på FZ då Dice e svenskt.

Medlem

Vad krävs för att få ta del av en beta egentligen ?

Bra dator , check! Men vad mer ? Vilka sidor ska man lägga in i favoriter o scanna dagligen ?

Medlem

Hoppas verkligen att det bara är den rankade servern som inte kommer släppas publikt, annars blir det ju inte mycket klanlir...vem fan vill ha en rankad clanserver?


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av BlommaNNN:

Vem bryr sig om detta. Det är ändå en jävla konsol port igen inga modtools vafan håller dem på med? Dem hånade ju själv IW för att dem inte hade modtools? Jävla idioter.

dom hånade IW för att de inte kör med dedikerade servers.

Medlem

Jag är sjukt taggad, shit! Finaly.

Tror att BC2 kan bli årets spel, älskade första trots att jag inte är en konsollmänniska alls.


signatur

"We Want Fun And We Wanna Get Wasted" - Andrew W.K

Medlem

Måste ha key annars går mitt liv under ;D Måste få varmköra datorn nu innan den fryser till is av all skit som släppts till pc den senaste tiden...

Medlem

SÅ jävla glad över detta, både beta och STEAM. WOHO!

Medlem
Skrivet av oskario:

Vilka svenska sidor ger ut keys vid förbokning?

Undrar jag med. Har redan bokat hos Webhallen, men betan vill man ju åt oavsett om de har den eller inte.

Vill också veta om Webhallen kommer ge ut nycklar, bokade limited edition där för länge sedan..

Medlem

Bara att vänta på att den dyker upp på Steam alltså. Det + ett grafikkort med stöd för DirectX 11.


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Medlem

Måste ha, måste ha, guuud, måste ha

Medlem

Är det öppen beta blir jag knäpp. Positivt sett.

Medlem

Nej det är det inte.

Inaktiv

Kommer det keys till PS3?

Medlem

Hur pass sugen jag är?

JÄVLIGT sugen!

Inaktiv
Skrivet av morfin91:

fan ochså att dom kommer köra pb det är ju ren skit jag blir kickad hella tiden för att jag har för hög ping och så klart jag har för hög ping när jag konektar till ett game den komemr gå ner så fort jag komemr in.

Servern som sköter det. Inte punkbuster.

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Ge mig

Mig med vill ha!

Medlem

Webhallen beställare är garanterad en nyckel iaf.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av Devildoll:

jag kommer göra vadsomhelst för en key. kan jag lova

Även om du måste kela med Oprah???

Tja varför inte? Man lär säkert få en ny bil om man tittar under sängen.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

Undrar om man får en beta key av gamestop här i sverige eller bara i amerika

Medlem

Bytte min förhandsbokning till eastore för att vara säker.

Medlem
Skrivet av Blomman1992:

Kommer det keys till PS3?

PS3 betan har redan varit.

Medlem

FZ missade ju bilden längst ner på deras nyhet. En liten hint om Nvidia 3D Vision.

Inaktiv

Men helvette! jag kan knappt registrera för att få beta nyckel på EAs sida. BLIR TOKIG! (We were unable to send your sign-up, please try again)

Har provat förbannat länge nu att kunna registrera mig! dom hatar mig! :evil:

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Webhallen beställare är garanterad en nyckel iaf.

Hur vet du det? Det står inget om det på deras sida.
Men jag hoppas att webhallen ger ut, jag förbokade fan i November eller Oktober förra året.

Medlem

Inga modtools? :/ Jag hoppas det är felskrivit och att de ger ut map-editor av något slag. Annars är de ju av samma skrot och mög som IW.

Medlem

åååh, detta har jag längtat efter, vart signar jag för en nyckel??


signatur

Stolt supporter av FZ.
"So, you would dance with a complete stranger, but despise being? near me?"

Medlem

Är grymt sugen på detta spel men eftersom jag är i Thailand hela februari känns det inte rätt att försöka mig på att få en nyckel då någon annan kan få större glädje av den hoppas dock på mycket feedback från dom som spelar betan.

Skriv svar