Resultatet av Playstation 4-bilderna

Medlem
Skrivet av Lasrod:

Här är ett annat ihopklipp på hur konsollen ser ut:
http://i.imgur.com/62aB7go.jpg

The Photoshop skills are strong with this one!

Medlem
Skrivet av Lasrod:

Här är ett annat ihopklipp på hur konsollen ser ut:
http://i.imgur.com/62aB7go.jpg

haha, dog lite <3

Medlem

Jag tror att Sony är väldigt nervösa inför vad MS ska visa ikväll! Något säger mig att nya Xbox kommer utklassa PS4 grafiskt..

Inaktiv

Ser den ut så måste jag säga att jag är besviken men man får ju se hur nya 720 ser ut ikväll kanske.
Bara baserat på design tycker jag orginalmodellen av PS3 var klart snyggast förra generationen, sedan Xbox slim och sist Wii-WiiU som ser ut som hårddisk till PC.

Medlem

Både Xbox 360 & PS3 är bra konsoller. Äger båda två och är nöjd med dem. Har spel till Xbox som inte finns till PS3:an och likaså spel till PS3:an som inte finns till Xbox.

Ingen av dem är bättre än den ena utan det handlar helt enkelt vilka spel du föredrar och utbudet. I mitt fall båda två då båda har exklusiva spel som tilltalar mig.

Fanboy kriget mellan dessa konsoller är ganska löjligt då det helt enkelt handlar om vems åsikt och bättre än den andras. För åsikt == argument! Inte!

Medlem
Skrivet av Lasrod:

Här är ett annat ihopklipp på hur konsollen ser ut:
http://i.imgur.com/62aB7go.jpg

Haha, tänkte på en polaroidkamera när jag såg den


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Varför inte göra som MS och visa allt och låta folk testa spelen på samma gången när de visar den. Än en gång kommer Xboxen spöa Playstation. Sony var kungar vid PS1/PS2 eran men nu måste de inse att de inte har en chans.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

VEDERVÄRDIG


signatur

Denon / Pioneer

Avstängd
Skrivet av MiLeS:

Varför inte göra som MS och visa allt och låta folk testa spelen på samma gången när de visar den. Än en gång kommer Xboxen spöa Playstation. Sony var kungar vid PS1/PS2 eran men nu måste de inse att de inte har en chans.

Nice... ännu en person som hamnar på min "people to contact when in desperate need of a time-machine" lista.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

ELF
Medlem
Skrivet av nils45:

Ser ut som en tjock laptop man kan fälla upp.

Jupp, konsolmarknaden är numera död. Från och med nu är det enbart gaming laptops som gäller, utvecklade för att lätt kunna tas med och koppla in till TV-skärm.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

PS FLOPP med oerhörda värmeproblem, skall bli naice och höra dem första som kommer klaga när dem pungat ut sådär 7-8000 för att vara först!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

Jobbar du för MS, Deep? Värst vad du verkar vara engagerad i ditt hat för Sony! Tagga ner innan du får högt blodtryck & värmeproblem Trollis.


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Medlem

Xbox One var ju såååååååååå snygg......

Medlem
Skrivet av Cortex:

Xbox One var ju såååååååååå snygg......

nah...

12
Skriv svar