Bli FZ-supporter!

Medlem

The cat made me do it!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av dmn:

Vilka banners?

Det är tragiskt att se hur FZ är på väg att bli IGN.

All of them! Du kan dock välja att visa dem, om du verkligen vill. Vi kommer att ha en yta med specialarbjudanden för just supportrar. Och hur menar du?

Jag förmodar att han syftar på att han inte kan se några banners p.g.a. att han använder sig av AdBlock för att ta bort dem.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Inaktiv
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av showerguy:

Det står att man får 6 nummer av PC Gamer men när man ska välja att bli FZ-Supporter i ett år så är det bara musmattan med?

Det står i texten som kommer fram när du väljer det valet. Vi försöker inte luras

Nu såg jag!

Hur länge har ni detta erbjudande att man får musmatta och PC gamer?

Medlem

Vårt exklusiva webb-tvmagasin. Som supporter är du garanterad full tillgång till framtidens Fragzone-satsningar.

Neje, det är ju det enda ni gör bättre än alla andra siter.

Medlem

1 år blev det till att börja med

Medlem

Mycket bra idé!

Medlem

Hmmm.. gynnar de "Unika förmåner" en person som bor i norraste norrland?


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Jag brukar inte gilla betallösningar på såna här sidor, men jag tror ni hittade en bra metod. Får se om jag blir supporter senare i veckan.

Medlem

Så att använda sidan som den är (med reklam) är inte att stödja er?
Vill inte vara VIP, vill ge allt åt alla.

Medlem

Ska till å flytta nu i helgen men så fort jag är inflyttad på den nya adressen så kan ni räkna med mig i ett år! Riktigt bra initiativ av er. Har väntat på detta länge nu

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Jag är inte intresserad av något av det ni erbjuder där, däremot så stödjer jag gärna sidan, så ge mig ett paypalkonto/vanligt konto så shiftar jag över 1000 till det i stället, det är mer än 1kr/dagen per år, så kan ni behålla reklamen och allt annat jag måste stå ut med.

Edit:

5000, så tar ni bort alla konsolnyheter, för ALLA.

För 10000 så förutsätter jag en full återgång till 1999s format av sidan.

Jag är beredd att stödja dig ekonomiskt om dina förslag går igenom ;P

Moderator | Testpilot

Kan man inte få musmattan signerad? Det skulle vara kul.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Brukar inte kolla på Fragzone (Är ganska hyfsad serie men har inte funnit stort intresse i det) men skall ofc supporta min favorit nyhets sida (Så fort jag har gått igenom min ekonomi ).

Medlem

Hur tjock är musmattan?

Frilansare
Skrivet av Mellansalt:

Hmmm.. gynnar de "Unika förmåner" en person som bor i norraste norrland?

Hej!
Om du syftar på "Här ingår också chansen att vinna spelträffar med redaktionen och testa ännu ej utgivna spel! " så är svaret ja. I dylika vinster ingår såklart även resa till och logi i huvudstaden!

Medlem

Körde under lång tid med adblock, utan att dra av det för FZ, så hoppas att det kan ge lite positiv karma att man skaffar detta

Medlem

Okej!! på ett villkor om ni skicka tillbaka Thomas Arnroth till Aftonblaskan, sign me in.

mindre politik och genustrams, mer fokus på spel.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Jag funderade på det men säger nej av två anledningar.

1. Detta: "Vårt exklusiva webb-tvmagasin. Som supporter är du garanterad full tillgång till framtidens Fragzone-satsningar."

Vill inte ha ett A- och ett B-lag. En sak är att ge de som betalar exlusiva forum etc men när saker ni skriver/säger blir exklusiva för de som betalar så är det innehållet som urholkas för de som är gratismedlemmar. Det kan jag inte stå bakom.

2. Varför ska jag få 6 nummer av PCG gratis när jag har FZ? Jag är medveten om att de som äger PCG också äger FZ och att gammalt PCG-folk som Bennet finns på sajten, så jag ser anledningen rent krasst ur affärsmässig synpunkt men det är ändå påtvingat. Men visst, musmattan, 6 nummer av PCG etc är rent monetärt ett väldigt prisvärt erbjudande, men ändå, varför påtvinga oss PCG bara för att samma företag äger er?

Men i grunden så är det punkt ett som väger över. Så fort redaktionellt innehåll blir exklusivt för de som betalar så klarar jag mig. Vill inte vara med och bidra med ett A- och ett B-lag. Istället för pay to win blir det pay to view.

Nej tack. För min del skulle det räcka med 300 kr/år och utan reklam så är jag nöjd.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av timmyyeah:

Så att använda sidan som den är (med reklam) är inte att stödja er?
Vill inte vara VIP, vill ge allt åt alla.

Självklart är det det, men när vi gick ut med informationen om hur annonsblockering skadar var det många av dem som också uttryckte en önskan att istället få betala för att slippa reklamen. Det här är den lösningen, med lite extra sugar on top.

Skrivet av uberpwnage2.0:

Kan man inte få musmattan signerad? Det skulle vara kul.

Det borde vi kunna ordna!


signatur
Medlem

Fz Premium...


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Kan man inte få musmattan signerad? Det skulle vara kul.

Det borde vi kunna ordna!

Jag är också mycket intresserad av en signerad utgåva!


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Medlem

Självklart ska jag bli FZ-supporter!
Jag har besökt FZ aktivt i mer än 10 år nu, så det är dags att ge något tillbaka!

1 år får det bli!

phi
Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Kan man inte få musmattan signerad? Det skulle vara kul.

Det borde vi kunna ordna!

Jag är också mycket intresserad av en signerad utgåva!

Samma här. Så börja träna på namnteckningen!

Medlem

Äntligen! Har alltid haft dåligt samvete för att jag har blockat reklamen, men kunde verkligen inte stå ut med den. Nu kan jag stödja er på det sättet jag föredrar, tack! Önskar att fler sajter hade detta alternativ till reklam.

Undrar också hur det fungerar för oss som inte bor i Sverige? Det kanske inte är rätt ställe att kontakta er om det här på forumet, men skicka gärna ett PM så löser vi det på något sätt


signatur

Hjälp mina drakar genom att klicka på dem, tack <3

Medlem

Räkna med mig. Jag har haft en gammal medlemsprofil på denna sidan innan. Dock glömt bort vad den heter

Medlem
Medlem

Done!

Självklart ska man vara FZ supporter

Medlem

Hur var och när får man sina förmåner? alltså musmatta och PC-gamer.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Sethernis:

Jag funderade på det men säger nej av två anledningar.

1. Detta: "Vårt exklusiva webb-tvmagasin. Som supporter är du garanterad full tillgång till framtidens Fragzone-satsningar."

Vill inte ha ett A- och ett B-lag. En sak är att ge de som betalar exlusiva forum etc men när saker ni skriver/säger blir exklusiva för de som betalar så är det innehållet som urholkas för de som är gratismedlemmar. Det kan jag inte stå bakom.

2. Varför ska jag få 6 nummer av PCG gratis när jag har FZ? Jag är medveten om att de som äger PCG också äger FZ och att gammalt PCG-folk som Bennet finns på sajten, så jag ser anledningen rent krasst ur affärsmässig synpunkt men det är ändå påtvingat. Men visst, musmattan, 6 nummer av PCG etc är rent monetärt ett väldigt prisvärt erbjudande, men ändå, varför påtvinga oss PCG bara för att samma företag äger er?

Men i grunden så är det punkt ett som väger över. Så fort redaktionellt innehåll blir exklusivt för de som betalar så klarar jag mig. Vill inte vara med och bidra med ett A- och ett B-lag. Istället för pay to win blir det pay to view.

Nej tack. För min del skulle det räcka med 300 kr/år och utan reklam så är jag nöjd.

1. Säsong 2 kommer inte att bli av om vi inte får 300 supportrar. Det finns helt enkelt ingen ekonomi som tillåter så pass högkvalitativt material med traditionell nätannonsering. Vi har heller inte sagt att vi kommer att låsa in något material för supportrar only. Vi tror inte riktigt på den modellen, vi skapar hellre mervärde på andra sätt. Som musmattor och 6 nummer av PCG, som bara det är värt mer än 300 riksdaler.

2. Vi tvingar inte på någon en prenumeration bara för att vi ägs av samma förlag. Vi tyckte det var en bra deal. Och hur mycket Internet än har revolutionerat innehållstillgången finns det ju unika saker även där. Och den har inget Always Online-krav Som i senaste numret när Johan Martinsson besöker Vostok Games i Ukraina. Fantastisk artikel. FZ och PCG, det bästa av två världar, om man ska vara cheesy.


signatur
Skriv svar