Bli FZ-supporter!

Medlem
Skrivet av saru:

Hur var och när får man sina förmåner? alltså musmatta och PC-gamer.

Hmm har de bara din adress och så lär de fixat på så sätt eller?

Medlem

Inga som helst problem, stödjer 1 år på direkten!

Hur fungerar det med ett halvår PCG för oss som redan är prenumeranter föresten?

/ LordDaimos

Medlem

Gött, har varit supporter sedan Quake tiden och nu har jag möjlighet att betala tillbaka.

Medlem

Nu har jag fixat blev 1 år

Medlem

Slår till på ett år så fort jag fått in lite cash på kontot. Det här blir den finaste köpetiteln sen jag blev Guldpirat!

Medlem
Skrivet av deadlotus:
Skrivet av saru:

Hur var och när får man sina förmåner? alltså musmatta och PC-gamer.

Hmm har de bara din adress och så lär de fixat på så sätt eller?

Tyckte det verkade för enkelt tänkte att man kanske fyllde i ett slags formulär etc. Men löser dem det på det sättet så vore det ju töppen!


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Blev 1 år för mig med Bring on the mus matta

Medlem

kan man inte få något annat än 6 nummer av PC Gamer? Trogen prenumerant sedan 10 år tillbaka :/

Typ en klapp i ändan eller ett presentkort på myrorna?

Medlem
Skrivet av saru:
Skrivet av deadlotus:
Skrivet av saru:

Hur var och när får man sina förmåner? alltså musmatta och PC-gamer.

Hmm har de bara din adress och så lär de fixat på så sätt eller?

Tyckte det verkade för enkelt tänkte att man kanske fyllde i ett slags formulär etc. Men löser dem det på det sättet så vore det ju töppen!

Tänkte samma som dig att de kändes för enkelt men troligen är det så enkelt=)

Medlem
Medlem

Självklart ! =D

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av LordDaimos:

Inga som helst problem, stödjer 1 år på direkten!

Hur fungerar det med ett halvår PCG för oss som redan är prenumeranter föresten?

/ LordDaimos

Vi ska se till att det läggs på din nuvarande!


signatur
Medlem

Så klart att man ska vara supporter för FZ!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av deadlotus:
Skrivet av saru:
Skrivet av deadlotus:
Skrivet av saru:

Hur var och när får man sina förmåner? alltså musmatta och PC-gamer.

Hmm har de bara din adress och så lär de fixat på så sätt eller?

Tyckte det verkade för enkelt tänkte att man kanske fyllde i ett slags formulär etc. Men löser dem det på det sättet så vore det ju töppen!

Tänkte samma som dig att de kändes för enkelt men troligen är det så enkelt=)

Just därför vi påminner dig att dubbelkolla din adress i slutskedet av beställningen


signatur
Medlem

Inga stålar att bråka om!


signatur

Meep!

Medlem

Supporter! Like a boss!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Cnopt:

Funkar det som utomlands boende?

Vi kollar upp hur det funkar med prenumerationen!

Man kan ju lösa det genom att låta tidningarna skickas till någon man känner som sedan kan skicka dem vidare, vilket medför lite extra kostnader i porto.

Medlem

Sådär! Då blev det ett års fz-supporter. Musmatta, pc-gamer och funktioner på fz. För bra erbjudande för att undvika

Medlem
Skrivet av Gurant:

kan man inte få något annat än 6 nummer av PC Gamer? Trogen prenumerant sedan 10 år tillbaka :/

Typ en klapp i ändan eller ett presentkort på myrorna?

eller kan jag ge bort prenumerationen till någon?

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:
Skrivet av Mellansalt:

Hmmm.. gynnar de "Unika förmåner" en person som bor i norraste norrland?

Hej!
Om du syftar på "Här ingår också chansen att vinna spelträffar med redaktionen och testa ännu ej utgivna spel! " så är svaret ja. I dylika vinster ingår såklart även resa till och logi i huvudstaden!

Haha, det är inte så att det kommer "råka" bli så att alla kommande vinnare råkar bo i Stockholm eller...?

Medlem

Ta mina pengar FZ. Dem är ni värda!

Medlem

Om man kan få musmattan signerad så vore bara det episkt! Men för fragzone så var det givet! Tack!

Medlem

Ni har skrivit typ femhundra artiklar om hur mycket gamers hatar pay-to-play lösningar, och vad gör ni - ni inför pay-to-read....

Har Aftonbladet köpt upp er eller?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Gurant:
Skrivet av Gurant:

kan man inte få något annat än 6 nummer av PC Gamer? Trogen prenumerant sedan 10 år tillbaka :/

Typ en klapp i ändan eller ett presentkort på myrorna?

eller kan jag ge bort prenumerationen till någon?

Det får vi kika på!


signatur
Medlem

Trevligt, ni förtjänar alla pengar ni kan få ihop.

Medlem

Om man blir supporter på ett helt år och betalar 300 kr och får 6 nr av tidningen, kommer man isåfall att få ytterligare 6 nummer om man blir supporter för ett år till om ännu ett år?

Kommer det erbjudandet att vara stående, eller gäller det endast nu i början?

Jag får säga att det känns som rätt onödiga förmåner. För mig

Någon musmatta behöver jag ej. Vill jag ha PC gamer ibland kan jag teckna en prenumeration med tre nummer för 99 någon gång emellanåt. Det här med egna diskussionsplattformar känns lite onödigt, eftersom det ej är så mycket fart ens i de vanliga. Det är i nyhetskommentarerna som de stora diskussionerna sker här på sidan. Det här med en skrytprofil med ny grafik är strunt samma för mig.

Det som däremot lockar är de unika förmånerna och tävlingarna, men det är ju svårt att ta ställning när man ej vet hur de ser ut ännu. Och tävlingar vinner man ju sällan i.

Ert program fragzone är välproducerat men intresserar ej mig så värst mycket personligen. Ni är redan så skarpa i text och trailers och liknande finns på nätet. Och så kan jag se ett annat spelprogram på en svensk kanal (ej webben, vanlig tv).

Nej, ska jag stödja er får det vara för just att stödja er, för den goda sakens skull.

Å andra sidan finns det rätt många saker som man borde stödja innan man stödjer ett företag/en sida som skriver om spel.

Sedan gillar jag ej om de som är supportrar kommer att anse sig vara förmer och trycka ner oss andra. Det känns som en skrämmande utveckling, som jag fruktar stort.

Nej okej, fånigt det där. Varken skrämmande eller något att frukta. Jag tog i. Onödigt. Men ändå, lite trist om det blir ett slags skillnad i klass på sidan.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av DegJ:

Om man kan få musmattan signerad så vore bara det episkt! Men för fragzone så var det givet! Tack!

Har startat en tråd om signeringar i supporterforumet!


signatur
Medlem

Oh, detta är av stort intresse! Kanske dags att få tag i jobb nu då...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av BoxUne:

Ni har skrivit typ femhundra artiklar om hur mycket gamers hatar pay-to-play lösningar, och vad gör ni - ni inför pay-to-read....

Har Aftonbladet köpt upp er eller?

Vi låser inget innehåll, du kommer fortfarande att kunna läsa nyheter, recensioner, förhandstittar och allt annat som vanligt. Vi skapar mervärde genom andra metoder, som musmattor och prenumerationer. Redan de två punkterna har ett värde långt över de 300 kronorna.


signatur
Medlem

Allvarligt talat, 300 kr för alla dem fördelarna på FZ, ett ställe jag är på varje dag och dessutom 6 nr av PC gamer och en musmatta. Kanonerjudande

Skriv svar