Death Rally är gratis

Medlem
Skrivet av hunden:

Vad najs att dom fixar så det funkar med nyare Windows, körde det här spelet som fan när det släpptes. Tror jag har kartongen till det liggande nånstans tillomed

Försökte ladda ner det för ett tag sen och då fungera inte den versionen så detta var en glad överraskning, klarade ut det nyss på medium, två försök på slutbossen. 69 race totalt.

Medlem

oj vilka minnen!

Medlem

EPISKT SPEL!!!!! Fan vad jag satt å spela detta i unga år!

KoP
Medlem

Gamla Nitro ifrån 1990 tyckte jag iofs var roligare. Death rally var helt o.k.

http://www.youtube.com/watch?v=QE37V0k3NKA

Medlem

Sabotage FTW!


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

ÅHHHHHHHHHH!!!!! ÄNTLIGEN!!! Fy fan vad jag har längtat efter det här spelet.. lirade det i multiplayer hur mycket som helst på den gamla goda tiden :).. Det här ska spelas.. TACK

Medlem

God bless Fz <3


signatur

Game long and prosper

Medlem

Underbart! ^^

Medlem

Märks bl.a. på trackerskillsen att det är Future Crew-medlemmar som ligger bakom spelet

Medlem
Skrivet av KoP:

Gamla Nitro ifrån 1990 tyckte jag iofs var roligare. Death rally var helt o.k.

Nitro var kick-ass... men Death Rally kom ut 6 år senare.

Går inte riktigt att jämföra de två, saker gick framåt. Bättre kontroller, bättre ökande svårighetsgrad och inga ***** nattbanor där inte såg mer än 1 cm framför bilen!

Medlem
Skrivet av gamer_:
Skrivet av jonis:

OMG! Nostalgitripp som heter duga, gratis och dessutom ÄNTLIGEN kompatibelt med XP/Vista/7!

Veckans nyhet och leve Remedy!

Jag vill minnas att jag spelade Death Rally för något år sedan på XP eller Vista. Inga större problem var bara tvungen att köra det i en emulator.

Körde det mycket när jag var mindre men när jag testade det för något år sedan kändes det tyvärr inte lika kul som det gjorde förr i tiden.

Yepp. Det krävde en emulator/virtuell DOS-miljö och det strulade ändå ofta med ljudet etc.

Ganska stor skillnad nu med en enkel install och ny kod för genuint XP (SP-3)/Vista/Win7.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

svinbra spel, även 2009. men det är kanske lite kort

Medlem

körde på expert nu, och jag undrar nu över ifall dom har gjort att man fastnar lättare i kanter längst vägen för jag har kört genom på medel innan, men nu fastnar jag lättare i saker och studsar omkring och snurras om jag är det minsta utanför banan så pass att jag blir irriterad på spelet.
lite närkontakt med en annan bil och jag swishar in i ett hörn vänd åt fel håll. inget händer med den andra bilen. var det likadant i på medel och jag var bara bländad av att köra DR igen?

Pansarknekt

Haha najs. Nostalgitripp på G


signatur

Ooooh the drama!

Inaktiv

Ojojoj saknat detta spel!!!

Medlem

Haha gutt, så mycket som man spelat detta spel:D

Medlem
Medlem

Spelade själv mycket Super Cars II på amigat...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

12
Skriv svar