Playstation Plus – här är gratisspelen för juni

Medlem
Playstation Plus – här är gratisspelen för juni

Metal gear har jag hoppat över att köpa så många gånger nu, så det är meningen att jag ska köpa det.
skulls of the shogan har jag helt missat men titeln lät jävligt cool.
super exploding zoo? Enlighten me FZ!

Äntligen hände det nåhot på ps+!

Medlem

Bra månad! så värt att ja köpte ett vita, så sjukt nice grej att ha med överallt speciellt med cross-buy till ps4 och cross-save mellan ps4 å vita i vissa spel. Remote play använder man ju knappt, men funkar o.k.

Medlem
Inaktiv

Jag låg inne på sjukhus en vecka nyligen och köpte mig en Vita för att fördriva tiden där. Kopplade upp mig på sjukhusets WiFi och hade 29 spel att ta hem till den som jag nallat på Ps Plus genom åren.

Gillar plus faktiskt, grymt bra särskilt när man har alla tre systemen.

Inaktiv
Skrivet av Krockobil:

Bra månad! så värt att ja köpte ett vita, så sjukt nice grej att ha med överallt speciellt med cross-buy till ps4 och cross-save mellan ps4 å vita i vissa spel. Remote play använder man ju knappt, men funkar o.k.

Ja cross-buy och cross-save är verkligen sjukt nice fast man blir lite bortskämd med det. Som Final Fantasy X/X-2 HD-remake stödjer cross-save men inte cross-buy! Man måste alltså köpa det både på ps4 och Vita, men sen stödjer det cross-save. Snål-Square!

Inaktiv

Känns ju bra att jag har köpt Metal Gear för några månader sedan men inte hunnit spela det ännu, haha.

Medlem

Köpte mgs på nån rea, dock är det ju inte ett spel i mina mått mätt, snarare ett demo... Men Gz till er som är sugna att testa


signatur
Medlem

Bra med vita! Dåligt bara att man måste importera 64gigs kortet vill ha!

Medlem
Skrivet av Pierre:

Köpte mgs på nån rea, dock är det ju inte ett spel i mina mått mätt, snarare ett demo... Men Gz till er som är sugna att testa

Det är en prolog

Medlem

Jag skulle väldigt gärna vilja veta om Playstation Plus har mer att erbjuda än Microsofts motsvarighet på Xbox Live. Någon som kan ge information om det?

Jag lever i en värld där jag fått för mig att PSPlus enbart har ett bra gratisspel om året i stort sätt.

Medlem

Felaktig rubrik, de är INTE gratis. Du måste betala för dem genom en prenumeration. Skärpning.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

CptEight: Gillar du indie-grejor är det definitivt värt pengarna med en prenumeration. Sitter du och väntar på AAA-spel är det nog bäst att inte casha ut något.

Medlem
Skrivet av azynkron:

Felaktig rubrik, de är INTE gratis. Du måste betala för dem genom en prenumeration. Skärpning.

Passa dig! Jag sa samma sak i nån tråd för ett halvår sen och det blev en skitstorm utan dess like

Men håller med, varför ska gratis dit? Är ju bara skriva "Playstation plus - spelen för juni"
Det är ju så youtubevideon heter ser jag nu.

Medlem
Skrivet av CptEight:

Jag skulle väldigt gärna vilja veta om Playstation Plus har mer att erbjuda än Microsofts motsvarighet på Xbox Live. Någon som kan ge information om det?

Jag lever i en värld där jag fått för mig att PSPlus enbart har ett bra gratisspel om året i stort sätt.

Här kan du jämföra utbudet som kommit till nuvarande generation: http://www.listwar.com/ps-plus-vs-gold/

Medlem

Jag har bara ps+ men att ha ps+ och gratis spelen på samma sida varje månad med en jämförelse emellan abonnemangen är ju en jätte bra idé. Förövrigt så får Sony skylla sig själva lite med att peta ut otroliga + titlar till ps3an. Inte konstigt att folk som inte vet hur ps+ har varit förut tror att dom ska bli serverade ps4 AAA titlar på löpande band redan. Jag har varit med sen dag 1 å är bara glad över att dom fick Xboxen att göra samma sak efter så många år.

1
Skriv svar