The n00bz is comming!!!11!one

Inaktiv
The n00bz is comming!!!11!one

Alla vet att BF:BC2 har kommit och ditt o datt.
Spelet är bra mycket coolare än MW2 på många punkter, det är fakta liksom. Först skriker det om MW2 när det kommer. Alla småbarn säger att det är det bästa spelet de spelat, vilket det kanske är för dem. Men, what do they know, right?

Nu är det samma sak, fast med BF:BC2 då jag har hört måååånga säga: Battlefield är så ballt! (ingen aning om storyn eller dylikt) det kräver en massa teamwork!

Just det, Teamwork. N00bs är inte vana vid det. Inte när de spelat CoD.
Visst, Battlefield Bad Company fick inte lika mycket creed som tvåan.
Inte heller fick Killzone 2 det. För, på Killzone 2 kräver det äckligt mycket Teamwork har jag märkt.

Min kompis säger: När jag kommer hem så ska jag beställa Bad Company! Jaha? Ettan eller tvåan?
Ehm..? Tvåan?

Okej...

Det är så jävla grymt, as mycket teamwork och skit snygg grafik och as bra ljud!

Jaha...Killzone 2 är en nivå snyggare, ljudet vet jag inte. Menmen... vad vet du?

Det är synd att folk idag inte längre tycks bry sig om story i spel längre. Nu gäller det endast att ha grym multiplayer. Sure, sure multiplayer is teh shit liksom. Men vad fan? Det är knappast en jävel idag som köper spel pga storyn!

Killzone 2 har grym, verkligen, svingrym story tung som bly, tung som gevären i tvåan. Men det klagar folk på..
Battlefield: Bad Company hade en rolig story, vad jag hört och läst. Tvåan flyter iväg i sin handling och är inte längre samma sak. Tragiskt. Utvecklarna bryr sig mer om Multiplayern och siktar mot höga siffror istället för att hålla kvar spelkänslan.

Allt fler n00bz kommer in i spelvärlden, något vi alla får försöka leva med helt enkelt.
Jag har så gott som slutat spela Kz2 pga n00bz som campar hela tiden. MW2 är samma jävla pussy-ass-fuck-shit-homo-perks/killstreaks. Istället för Martydoom så är det Commando. Vad näst? Din gubbe kommer kunna hoppa dubbelt så högt istället för att kunna döda någon med en kniv som om det vore Sword ifrån Halo?!

Usch. Det var har inte varit lätt att hitta spel med bra handling (Dragon Age: Origins is teh shit)
Eller ett spel med bra Multiplayer: Borderlands.

Vart fan tar spelvärlden någonstans?! 3D? Rörelsekänslighet? WTF?!

#blogg


signatur

When It's Game Over. It Is.

1
Skriv svar