Borderlands igen..!

Inaktiv
Borderlands igen..!

På senare tid (drygt en vecka tillbaka) så har jag börjat lira Borderlands rätt så mycket mer.
Jag tröttnade ett tag på att jag hade samma vapen och fann endast sämre versioner av SMG:n, Shotguns etc.etc. Mest pga att jag var på level 28. DOck joinade jag en kompis som är på lvl 60. Jag levlade upp till 40 på drygt 45 minuter, när att levla en level själv tar timmar. Har fixat nya vapen och ny sheld och massa mer. Jag klarade av spelet och blev dock förvånad över hur snabbt det egentligen gick. Jag spelade inte alls mycket på Storyn tyckte jag. Menmen!

Igår så laddade jag ner expansionen "The Zombie Island Of Dr. Ned" (tror jag den hette) och jag hade testat den innan, hyfsat cool. Jag gillar Zombies av någon anledning så köpet var rätt självklart för min del.
Jag satte in spelet och transporterade mig ända bort till "Jacobs Cove" och gjorde lite uppdrag.
Det första jag märkte var att det alltid kom en helvetes massa Zombies mot mig, utmanande är gott, men när Zombies som är på level 36 och är drygt 3-4 meter höga så fann jag det lite löjligt att de inte matchade ihop med min level i huvudtaget. För när två stycken sådana inkl. 10 st zombies jagar en så känns det rätt meningslöst då dina skott tar noll på dem. Ända sättet att döda dem är med sniper som tar 350 i skada och x2 Fire damage på avstånd.

Men det var ändå kul att kötta Zombies med sin shotgun eller sniper med unlimited ammo.
Ska äta lite frukost nu, 12:45, och sedan spela Borderlands igen Glad påsk alla!

_Heyno

#blogg


signatur

When It's Game Over. It Is.

1
Skriv svar