4 Cider en Root Beer och en svindyr hårspay senare..

Inaktiv
4 Cider en Root Beer och en svindyr hårspay senare..

Idag är det sista dagen av April och det innebär bara en sak: Valborg.

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och tänker ut vad jag ska ha till kvällen då jag ska på en fest, mest troligt en hyfsat lame fest, but still..
Undrar hur jag ska ha håret ikväll med. Så som jag har det nu, allt hår bakåt. Nästan slickat, fast inte på det sliskiga sättet ni vet.
Stående/Spretigt åt alla håll, liggande och lite småspretigt på nästan mitten av huvudet? Eller bara liggande glansigt hår med sned lugg?

Massa sådana här problem.

Hade varit lite lättare ifall det hade varit fest imorgon istället. För då hinner jag shoppa någon ny tröja, och smycken. Men det blir imorgon, dock ingen fest.

Dricker Root Beer med. Fyfan vad äckligt.
Det smakar exakt som Listerine, fast inte lika stark. Usch. Då jag brukar använda Listerine så diggar jag inte den heller så mycket, men man känner sig otroligt fräsch i munnen måste jag säga.

Till ikväll så blev det bara Cider för min del. Min plan var att min syster skulle åka och köpa vodka på Systemet. Men hon kom tydligen på att hon skulle jobba, så det blev ingen Vodka.
Efter en hel del kluvna minuter tar jag mig modet och frågar mamma ifall hon kan åtminstone köpa Cider till mig. Hon sa två stycken. Jag sa minst fyra stycken. Fick fyra stycken tillslut (a)

För jag har varit lite deppig på senare tid och hade planerat på att supa ner mig ikväll (därför vodkan).

Men förhoppningsvis så blir det bra ikväll, bara det inte regnar igen!!

#blogg


signatur

When It's Game Over. It Is.

1
Skriv svar